druhé takéto predáva jeden rallysta v pešti. kasňa, rám, veľké šusplechy, pripojenie haldexu spínačom, akurát je na proflexoch.
hirdetotabla.duen.hu/ver_
enyaut/.../kodaoctavia18t4
x4163392
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dlouho tady nebyla žádná Octavia.. Prý nejsou zajímavý :-)
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Octavia 1,8T 4x4 - komentáře:
22:39:58
05.12.2014
05.12.2014
Athlonek
-> Burák: A s příplatkovou výbavou: 0x airbag, 1x lešení, přední sportovní sedačky, s možností sklopení opěradla při nastupovaní vzad.
22:36:21
05.12.2014
05.12.2014
gyuri33
-> Athlonek: predstav si a air bag nema
22:25:51
05.12.2014
05.12.2014
jourin
No konecne negativni komentar :) cely vecer jsem na to cekal :)
-> miguelias: a cetl jsi to? :)
-> miguelias: a cetl jsi to? :)
22:21:56
05.12.2014
05.12.2014
miguelias
fuuuuj to sem nepatří
22:18:03
05.12.2014
05.12.2014
Burák
-> Athlonek: S vydechem skrz palubku
22:02:13
05.12.2014
05.12.2014
Athlonek
-> gyuri33: Má to i 4x el. okna a manuální klimatizaci
21:52:52
05.12.2014
05.12.2014
gyuri33
Super ma to aj radio :)
21:52:25
05.12.2014
05.12.2014
Athlonek
-> jourin: Jaký modelový rok je ta Octavie? 2002?
21:38:44
05.12.2014
05.12.2014
francomk
-> castrol:
21:36:00
05.12.2014
05.12.2014
castrol
-> francomk: podla smajla si si mohol ondjet ze je to ironische
21:27:36
05.12.2014
05.12.2014
jourin
-> vhml: No to prave byla asi ta origo N4.. pak se to prodalo.. zjistili jsme to asi tyden po prodeji :-(
21:25:18
05.12.2014
05.12.2014
francomk
-> castrol: Tak nezačínaj pindat jak prvý Od toho sú to väčšie kapacity
21:24:40
05.12.2014
05.12.2014
vhml
-> jourin 05.12.14 21:19:00: Na Janneru to mělo středočeský značky, což by asi sedělo..
21:23:50
05.12.2014
05.12.2014
castrol
-> francomk: mna sa nepytaj ja tu nesefujem
21:19:59
05.12.2014
05.12.2014
jourin
-> Nwkt: hmmm :-(
-> francomk: Já myslím že by mohlo, ale uvidíme co na to superadmin :-))
-> francomk: Já myslím že by mohlo, ale uvidíme co na to superadmin :-))
21:19:00
05.12.2014
05.12.2014
jourin
-> vhml: Težko říct, byly ještě nejaký auta postavený přímo pro skupinu N a šly nekam na sever.. Ale minimálně jeden z těch trénikáčů přestavěli na závodní, ale to zase nešlo na sever :-)
21:14:07
05.12.2014
05.12.2014
Nwkt
Tak teď už zbejvá akorát ten WRC
21:13:21
05.12.2014
05.12.2014
vhml
Nevzniklo z takovýho auta i to eNko co s ním jel Paasonen v Praze a na Janneru? www.ewrc.cz/ewrc/image_br
owse.php?id=5910&am...
21:11:59
05.12.2014
05.12.2014
francomk
-> castrol: V špeciáloch byt može, ne?
-> jourin: Paráda
-> jourin: Paráda