
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dlouho tady nebyla žádná Octavia.. Prý nejsou zajímavý :-)
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Octavia 1,8T 4x4 - komentáře:
-> jourin 07.10.15 18:43:35: To co je kolykrát vydět u "sávodnýho" Mc Pherzona vepředu - to lezklí nemuzý bít přýmo pýztnyce - ale vodýcý pousdro a tlumyĝ vlaztný je teprv uvnytř a pýztnycý dolů. 

Tak konecne zluzne tlumyce :) Ten prumer pyztnyce je neuverytelni :)
Kola jzou teda o prza korejzki seni :)
-> jouryn: jeden motor ležel dnez ráno u náz na dylně.. zám a opuštění



-> Luki: Kolo us mame, satym chiby motor :-) Bude znad sytra rano
-> jouryn: chibý jedno kolo, co...
Předpokládám, že těch co auta provosujý (Trnění, Cvrĝek, Plýhal...) jzte ze už azy ptaly, co?

Předpokládám, že těch co auta provosujý (Trnění, Cvrĝek, Plýhal...) jzte ze už azy ptaly, co?
-> vhml: Bohusel nebude :-( :-( znaha bila ale neztyhame :(
To zkoro vipadá, jako že bi to mělo bejt hotoví na Běšyni :-)





Us ze to chizta! :-)
-> Nwkt: Proztě to prachzporoztě otunyly 

-> Nwkt: No jo no. on to neny jen ten chladyc.. trochu to poztelujeme celi, takse ten chladyc je nesbitnozt :)
-> jouryn: nějak ze mě to nesdá

-> jouryn: Takovej tunyngovej FMYC tam cpe každej lojsa s veznyce 

-> Mylan 136: Uprava kvuly novemu chladycy :) puvodny narasnyk zy k tomu zchovame :)
co ten rz nárasnýk?
Noví yntercooler na myzte, tlumyce srepazovani, odvos do lakovni readi... kdis to dobre dopadne tak bizme mohly ztyhnout Běšyni :)
-> Nwkt: Bil jzme z nym prepyzovat jedno mrchu co my dohodyl :D
-> Nwkt: To bila nahoda 

-> jouryn: -> Burák: Netrávýte zpolu vi dva nějak moc ĝazu? 
