Čokin Rapid Čokin Rapid

komentáře | popis | fotky | Čokin | 01.01.22 17:02 | 360x v oblíbených

Škoda Rapid 130
rok výroby: 1985
původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová
počet majitelů předemnou: 3


Karoserie:

- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)
- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem
- všechny úchyty náprav vystuženy
- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny
- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné
- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)
- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar
- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce
- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta
- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík

Interiér:

- volant Rally (nástrojárna Kolín)
- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)
- 3 bodové pásy Sparco
- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou
- koberce lepené - šedý zátěžový koberec
- nové střešní okno
- autoradio Clarion
- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus
- kontrolka řazení od ŘJ
- otáčkoměr Stacc


Přední náprava:

- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A
- tvrdé silentbloky od Pemita
- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)
- pružiny 80kN (Tuner2)
- tlumiče GAZ schock (England)
- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF
- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)
- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky
- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil
- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm
- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá

Zadní náprava:

- vystužená dle L/A
- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka
- tlumiče GAZ schock (England)
- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF
- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda
- na ramenech udělány ,,podvěsy"


Brzdy:

- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)
- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)
- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu
- destičky Ferodo DS 2500 v předu
- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu
- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda
- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)
- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou
- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)

Převodovka:

Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička

V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.

Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT

www.vrbamotorsport.cz


- stálý převod 4,22
- nové origo synchrony
- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)
- seřízení vůlí a přetěsnění
- zaslepený náhon tachometru
- rozpěrka 3. převodového stupně
- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)
- tmel Victor Reinz
- olej Mogul PP80

Motor:

- základ Škoda Fabia 1,4 8V
- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)
- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)
- upravené ojnice na pístní čep 18mm
- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)
- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený
- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)
- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)
- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak
- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)
- vačka 304 / 304
- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D
- olejový filtr Fram PH3614
- olej Total Quartz Racing 10W60
- olejový cath tank
- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI
- rovné Alu sání ala Weber
- vstřikovací čtyřklapka
- vzduchový filtr Piepr Cross 2x
- zapalovací svíčky Denso IridiumPower
- ŘJ IgniJet
- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)
- svody omotány a výfuk omotány termo páskou
- startér Magneton 1kw s reduktorem
- alternátor Magneton 70A


Kola a pneu:

- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá
- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick


Čokin Rapid - komentáře:

20:24:42
03.11.2012
m8rinek
Kulička regulátoru tlaku olejového čerpadla?
21:30:40
13.09.2012
Čokin
-> Vencars: Díky pane, snažím se ať to jede a i trochu vypadá4

-> anubis: To víš měnivka, co úhel to jiná barva (v noci je zase černý) 3

-> Dušan: To bylo první čeho jsem si všiml když jsem tu fotku prvně viděl1

-> škodec: Takže mám ještě co dělat, aby to vypadalo dobře i na fotkách4
21:49:46
12.09.2012
škodec
musim povedat ze to auto je na zivo velmi pekne ked som ho omrkol v Pasohlavkach, fotky riadne klamu.
21:49:18
12.09.2012
Dušan
na fotce 200 to tam dotycny pekne tlaci do trenek 3
21:46:43
12.09.2012
anubis
na tom náhledu karty vypadá normálně červenej3
13:11:21
09.09.2012
Karel.
-> Čokin: mám pocit,že jsi tam byl, ale jistej si nejsem3
19:03:03
08.09.2012
Čokin
-> Karel.: -> ŠKODA 120 GLS: Možná se potkáme......1 1 1 1 1
16:30:01
06.09.2012
ŠKODA 120 GLS
Čokin 31.08.12 10:22:18 napsal:
→ Karel.: No asi to nezvládnu, mám ted nějaký rodiný
problémy a musím to řešit, ale úplně jsem to ještě nezavrhl,
každopádně pokud bych přijel bylo by to spíš pouze na sobotu.


Dítě na cestě 3 Určitě doraž kamaráde 4
upraveno 1x, naposled 06.09.2012 16:30:32
16:23:09
06.09.2012
Karel.
-> Čokin: tak co jedeš?1
00:28:20
03.09.2012
Vencars
m-> Čokin: Máš to pěkný chlape! 4 4
10:47:23
31.08.2012
Karel.
-> Čokin: i sobota by byla super, tak ať ti to dobře dopadne a doraž4
10:22:18
31.08.2012
Čokin
-> Karel.: No asi to nezvládnu, mám ted nějaký rodiný problémy a musím to řešit, ale úplně jsem to ještě nezavrhl, každopádně pokud bych přijel bylo by to spíš pouze na sobotu.
07:56:15
31.08.2012
Karel.
-> Čokin: prej nejedeš na sraz8
11:47:42
28.08.2012
radekp
-> Čokin: do převaření nahoře se mi nechce...jestli se rozhodneš pro toto, můžu poslat výkresy pro výpalky, ikdyž jsem je dolaďoval flexou:-)
10:31:51
28.08.2012
Čokin
-> ŠKODA 120 GLS: Ono to není moc fajn řešení, protože ta guma co trčí přes okraj tlumiče má pružnou funkci a když se to odpiluje není to ono.
10:30:36
28.08.2012
Čokin
-> radekp: Hezké řešení, sice to čučí pod rameno ale ne moc, já to ted mám stejně vypodložkováno, takže mě to trčí min. stejně. Celkem se mě to i líbí to tvoje řešení, ale stejně to bude chtít asi převařit i horní uchycení, myslím, že už ted to mám tak tak na doraz tlumiče při velkém propružení.

Jo ze zvedáku mám celkem radost, až sním skončím bude to krasavec 1
09:18:25
28.08.2012
ŠKODA 120 GLS
-> radekp: a nebo spilovat uchycení tlumiče na seriový držák
09:00:07
28.08.2012
radekp
-> Čokin: aha, to se divím že vůbec šel roztáhnout. Já když jsem rozevíral originál držáky na moje Spaxy, tak se vždycky rozerval, teď nemám žádné a mám to chycené přímo na rameni:
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../2261_2012-07 -22_13-04-28_92.jpg

jinak hezký zvedák, taky bych bral...
upraveno 1x, naposled 28.08.2012 09:15:14
08:42:54
28.08.2012
ŠKODA 120 GLS
-> Čokin: zvedák auta 6 poslední fotky ?
Extreme Tyres