On-board slalom Luleč
skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130
rok výroby: 1985
původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová
počet majitelů předemnou: 3
Karoserie:
- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)
- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem
- všechny úchyty náprav vystuženy
- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny
- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné
- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)
- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar
- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce
- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta
- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík
Interiér:
- volant Rally (nástrojárna Kolín)
- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)
- 3 bodové pásy Sparco
- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou
- koberce lepené - šedý zátěžový koberec
- nové střešní okno
- autoradio Clarion
- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus
- kontrolka řazení od ŘJ
- otáčkoměr Stacc
Přední náprava:
- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A
- tvrdé silentbloky od Pemita
- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)
- pružiny 80kN (Tuner2)
- tlumiče GAZ schock (England)
- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF
- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)
- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky
- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil
- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm
- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá
Zadní náprava:
- vystužená dle L/A
- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka
- tlumiče GAZ schock (England)
- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF
- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda
- na ramenech udělány ,,podvěsy"
Brzdy:
- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)
- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)
- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu
- destičky Ferodo DS 2500 v předu
- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu
- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda
- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)
- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou
- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)
Převodovka:
Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička
V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.
Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT
www.vrbamotorsport.cz
- stálý převod 4,22
- nové origo synchrony
- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)
- seřízení vůlí a přetěsnění
- zaslepený náhon tachometru
- rozpěrka 3. převodového stupně
- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)
- tmel Victor Reinz
- olej Mogul PP80
Motor:
- základ Škoda Fabia 1,4 8V
- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)
- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)
- upravené ojnice na pístní čep 18mm
- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)
- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený
- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)
- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)
- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak
- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)
- vačka 304 / 304
- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D
- olejový filtr Fram PH3614
- olej Total Quartz Racing 10W60
- olejový cath tank
- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI
- rovné Alu sání ala Weber
- vstřikovací čtyřklapka
- vzduchový filtr Piepr Cross 2x
- zapalovací svíčky Denso IridiumPower
- ŘJ IgniJet
- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)
- svody omotány a výfuk omotány termo páskou
- startér Magneton 1kw s reduktorem
- alternátor Magneton 70A
Kola a pneu:
- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá
- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick
Čokin Rapid - komentáře:
22:52:04
19.05.2014
19.05.2014
Čokin
06:21:20
14.05.2014
14.05.2014
Čokin
-> Tuner#2: Ještě ne, nějak jsem nestíhal. Chtěl bych to zvládnout v průběhu tohoto měsíce.
06:17:19
14.05.2014
14.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin: Uz mas vzadu ty tvrdsi pruziny odeme?
21:58:43
13.05.2014
13.05.2014
Čokin
21:49:11
13.05.2014
13.05.2014
Čokin
20:22:47
13.05.2014
13.05.2014
Čokin
-> vhml: To jen pro zvláštní závodní příležitosti dávám trubku jinak jezdím tlumič. Moc pomalá trat na pořádný bok, ale to přetočení to tam původně nepatří byla to první jízda a nějak jsem to přetáhl a než se tam rovnat na zpátečku tak už jsem to radši dotočil
20:06:55
13.05.2014
13.05.2014
vhml
-> Čokin 13.05.14 19:42:10: takovej pěknej slalom a žádnej pořádnej bok jo?
Ale zvuk to má krásně čistej, jen ta celková hlučnost by mi asi srala :-)
Ale zvuk to má krásně čistej, jen ta celková hlučnost by mi asi srala :-)
19:52:10
13.05.2014
13.05.2014
Shader
-> Čokin 13.05.14 19:42:10: Brutální zvuk, krása
19:42:10
13.05.2014
13.05.2014
Čokin
19:29:52
13.05.2014
13.05.2014
Čokin
-> Evž@: Stejně by mě zajímalo co tam měl jelo mu to fakt dobře byl vždycky o půl auta za mnou a poslední jízdu co jsme už nejeli spolu měl lepší čas než já.
15:19:21
13.05.2014
13.05.2014
Čokin
-> Dakos: A co by jsi navrhl nebo doporucil ?
10:28:43
13.05.2014
13.05.2014
Evž@
-> Čokin 11.05.14 21:19:50: akorát do přihlášky napsal 1289 ccm podle výsledků :)
06:29:11
13.05.2014
13.05.2014
Kadelus
Tý brďo - paráda. To se mi líbí!!!!
22:44:49
12.05.2014
12.05.2014
Dakos
Pěkná práce .Jen bych zvolil jiná kola.
10:38:10
12.05.2014
12.05.2014
onda
21:22:07
11.05.2014
11.05.2014
Čokin
-> onda: Tak to asi dostanu ještě jeden diplom, když jsem vyhrál tedy loňský a i ten letošní slalom
21:19:50
11.05.2014
11.05.2014
Čokin
-> Star LC20: Je to 1,4 ale nevím jestli i s blokem fabia nebo je to složené do 136 bloku. Bavil jsem se sním a sprinty jsme schválně jeli spolu a pod kapotu jsem se mu nedíval on ji ani neměl zvedlou, ale mám takové tušení, že tam byli nějaké Solexy nebo Webry. Určitě se sním ještě někde na sprintech potkáme tak se zeptám.
21:14:49
11.05.2014
11.05.2014
Čokin
-> Tuner#2: Jak říká Vašek stačí zadat na zboží.cz a vyjedou myslím 2 schopy, ale nevím jestli budou i v 15kách. Ale stejně ten zadek se s nimi vrtí a to dost příště už se radši plácnu přes kapsu a půjdu do něčeho pořádného nejspíš R888.
19:47:45
11.05.2014
11.05.2014
onda
čokine,jede ti to parádně,však to víš.gratulace k 1mu místu.jen je na diplomu špatnej rok,je rok 2014,né 2013.
23:03:21
10.05.2014
10.05.2014
Star LC20
-> Čokin: nevíš náhodou, co za motor má ten modrej rapid ? Prohlížel jsem si ho ve Vyškově na tuningu, a zřel jsem pouze to, že má "něco" ve Fa/Fe bloku, ale co....jestli na Weberech, Sedru.....nevím. Jede mu to slusně (Tobě samo taky, ale to víš).