Tak jsem to dnes rozhodil a mám pointu ke klouzavé spojce z Renovaku. Nasypu si trochu popela na hlavu, ale nemám stím žádný problém
Přeměřil jsem tloušťky obložení pul roku použité lamely z Renovaku a nové originální lamely škoda. Renovak 8,4 mm , originál nový 8,6. Předpokládám, že ty dvě desetiny jsem stihl propálit. Tzn, že v tloušťky nových lamel by měli být shodné a tudíž by to ,,mělo" fungovat i bez podložky.
Nic méně jsem zjistil, že jsem si objednal 190ku na faktuře mám 190ku ale dnes z motoru jsem vyndal 180ku. Nedodržel jsem pravidlo číslo 1 když Ti někdo něco pošle zkontroluj si jestli je to ono než si to strčíš do auta
Netuším jestli mohl ten netřecí pul centimetr obvodu způsobovat prokluz u tak slabého motoru s tak bídným kroutákem.
Zkusím to pořešit s Renovakem, aspon zjistím jak vstřícné mají reklamační oddělení, pokud to nedopadne měl bych pro někoho 180ku lamelu za láhev něčeho dobrého
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130
rok výroby: 1985
původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová
počet majitelů předemnou: 3
Karoserie:
- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)
- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem
- všechny úchyty náprav vystuženy
- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny
- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné
- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)
- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar
- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce
- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta
- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík
Interiér:
- volant Rally (nástrojárna Kolín)
- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)
- 3 bodové pásy Sparco
- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou
- koberce lepené - šedý zátěžový koberec
- nové střešní okno
- autoradio Clarion
- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus
- kontrolka řazení od ŘJ
- otáčkoměr Stacc
Přední náprava:
- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A
- tvrdé silentbloky od Pemita
- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)
- pružiny 80kN (Tuner2)
- tlumiče GAZ schock (England)
- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF
- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)
- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky
- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil
- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm
- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá
Zadní náprava:
- vystužená dle L/A
- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka
- tlumiče GAZ schock (England)
- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF
- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda
- na ramenech udělány ,,podvěsy"
Brzdy:
- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)
- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)
- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu
- destičky Ferodo DS 2500 v předu
- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu
- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda
- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)
- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou
- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)
Převodovka:
Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička
V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.
Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT
www.vrbamotorsport.cz
- stálý převod 4,22
- nové origo synchrony
- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)
- seřízení vůlí a přetěsnění
- zaslepený náhon tachometru
- rozpěrka 3. převodového stupně
- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)
- tmel Victor Reinz
- olej Mogul PP80
Motor:
- základ Škoda Fabia 1,4 8V
- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)
- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)
- upravené ojnice na pístní čep 18mm
- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)
- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený
- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)
- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)
- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak
- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)
- vačka 304 / 304
- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D
- olejový filtr Fram PH3614
- olej Total Quartz Racing 10W60
- olejový cath tank
- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI
- rovné Alu sání ala Weber
- vstřikovací čtyřklapka
- vzduchový filtr Piepr Cross 2x
- zapalovací svíčky Denso IridiumPower
- ŘJ IgniJet
- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)
- svody omotány a výfuk omotány termo páskou
- startér Magneton 1kw s reduktorem
- alternátor Magneton 70A
Kola a pneu:
- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá
- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick
Čokin Rapid - komentáře:
20:44:16
27.12.2016
27.12.2016
Čokin
09:22:23
05.10.2016
05.10.2016
Vrba
-> Čokin: Na to,že jsi tam z**rvil co se dalo,tak ten výsledek není zas tak zlý. Kor když se vezne v úvahu aktuální zpřevodování a ta spojka - ta musí co nejdříve ven, se divím,že jsi s tím odjezdil celou sezonu.
08:27:45
05.10.2016
05.10.2016
Dušan
-> Čokin: ja to podlozil a od te doby byl klid. Holt i keramika klouze kdyz se nepodlozi, ale pod 100k to nikdo nepozna.
07:20:27
05.10.2016
05.10.2016
Čokin
Co mě sere je ta spojková lamela z Renovaku, furt to klouže jako prase už při výjezdu z garaže, nevím jestli jsem tedy jediný. Pokud to má být opravdu vypodložené 1-2 mm pak nechápu proč taková firma to tam k tomu produktu nenapíše. Ted mě nezbyde než zase motor ven kvůli spojce a návrat k serii. Co jsem se bavil se Zdendou DNX na sraze tak mu ta lamela vydržela půl roku polozávodění pak se rozletělo obložení na kusy a říkal, že už nikdy více.
21:32:10
04.10.2016
04.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 04.10.16 21:03:18: JJ tu diskuzi jsem taky četl, Schwejk se tam tomu ještě směje, ale jemu bych motor nesvěřil...
21:07:19
04.10.2016
04.10.2016
vhml
-> Čokin 04.10.16 21:03:18: šedivá brala na vrchách taky kolem 40. Ale tak to je daný tím, že motor sice ženeš, ale v nízkých rychlostech, takže k tomu nenajedeš adekvátní kilometry. Protože ,,vytočenej" motor žere na trojku i pětku stejně, ale kilometrů najedeš třeba polovic.
21:06:07
04.10.2016
04.10.2016
Eidy
-> Čokin: To musí bejt špatně natryskovaný. Mě bere Kóča maximálně 25 litrů na okruhu. Spíš tak kolem 20.
21:03:18
04.10.2016
04.10.2016
Čokin
-> Tuner#2: Podle diskuze na FB co jsem pochytil, tak původně jezdil nějaký motor od Schwejka, ale ten prý dlouho nevydržel a co tam je ted netuším, ale když tam kopl 3ku tak šel z výfucku slušný čoud, takže bohaté jako prase. Samotného by mě zajímalo co v tom ted má, ono dost udělá i ta váha. Jinak jsem třeba netušil, že Webry jsou schopny brát na 1,4ce v závodním režimu 38 litrů. To snad už ten benzín teče z toho výfuku.
19:49:33
04.10.2016
04.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 04.10.16 13:21:44: Nevím zda něco dělal s motorem, ale když jsem tam byl já, tak mě ujel o délku auta což je na 300vku vačku a webry docela smutný oproti 265tce na Sedru
13:21:44
04.10.2016
04.10.2016
Čokin
-> Petkar: Tak já to beru s úsměvem přeci jen ta váha byla velký rozdíl, navíc on webry já sedr, pochybuju že by jel Chorvatsko za 7,5 l jako já :) A trošku jsem mu i pomohl, přitaženou ruční brzdou a 3kou řazenou na 2x . Ale i tak jelo mu to fakt krásně
Nevíš co to měl za obsah?
Nevíš co to měl za obsah?
12:42:53
04.10.2016
04.10.2016
Petkar
Foto č. 3: Myslím, že nejsi sám, kdo od toho modrého rapida dostal na prdel a nejhůř to nesl ten majitel čipnutého 145HP silného nového rapida, kterého tento modrý pojezdil třikrát
no, když v tom modrém bylo odhadem 130koní a poloviční hmotnost
no, když v tom modrém bylo odhadem 130koní a poloviční hmotnost
20:05:57
05.08.2016
05.08.2016
Eidy
Nechcete se ne to oba vy*rat? Znám vás oba a s oběma se dá v pohodě mluvit. Nevím, kde se stala chyba a nerozumím tomu. A nechci to tu víc rozebírat.
19:11:45
05.08.2016
05.08.2016
rsvancara
-> Čokin: Co by jsi furt komu vysvětloval? :D Nejsi Ježíš Kristus :D Vysvětlil jsi to myslím celkem dostatečně, jak to je a hotovo. Prostistrana to buď veme nebo neveme.
18:02:09
05.08.2016
05.08.2016
Vrba
-> Čokin: Klidek strécu. Měl by sis tu kartu smazat a auto znepojízdnit. Pak bude klid
16:39:34
05.08.2016
05.08.2016
Čokin
-> Urbi: Já jen už nevím jak protistraně vysvětlit, že je mě její názor šumák, žádný jsem nechtěl ani o žádný nežádal, tak nevím co tady furt otravuješ. Tohle je moje karta auta, tak si běž do své nebo někam kde o tvé připomínky a názory bude zájem. Děkuji!
16:15:10
05.08.2016
05.08.2016
rsvancara
15:54:04
05.08.2016
05.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 05.08.16 14:58:54: nezklamal...
14:58:54
05.08.2016
05.08.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: Ty si ultimativní kretén, který má rád rozbroje a nebudu absolutně s tebou ztrácet čas ani odpovědí.
14:26:08
05.08.2016
05.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 05.08.16 09:21:20: A na mou odpoved nebude reakce hodna mista sveta?
09:21:20
05.08.2016
05.08.2016
Petr Urban
-> Čokin: tak nejdřív trapná reakce kde 90% textu neni k tematu, pak mozkomíšní ejakulát zhoustl a zacal si premyslet cim protistranu prechcat. Aby si byl borec... dobré. Ty jsi ten kdo neví co ma v motoru, k objemu motoru plantá něco s těsněním a neumí napsat název firmy od které bere většinu motorových dílů. Aby to zachranil, zesměšňuje protistranu jak to jde, tvůj svět...