Čokin Rapid Čokin Rapid

komentáře | popis | fotky | Čokin | 01.01.22 17:02 | 360x v oblíbených


Škoda Rapid 130

rok výroby: 1985

původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová

počet majitelů předemnou: 3





Karoserie:



- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)

- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem

- všechny úchyty náprav vystuženy

- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny

- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné

- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)

- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar

- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce

- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta

- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta

- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík



Interiér:



- volant Rally (nástrojárna Kolín)

- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)

- 3 bodové pásy Sparco

- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou

- koberce lepené - šedý zátěžový koberec

- nové střešní okno

- autoradio Clarion

- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus

- kontrolka řazení od ŘJ

- otáčkoměr Stacc





Přední náprava:



- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A

- tvrdé silentbloky od Pemita

- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)

- pružiny 80kN (Tuner2)

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)

- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky

- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil

- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm

- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá



Zadní náprava:



- vystužená dle L/A

- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda

- na ramenech udělány ,,podvěsy"





Brzdy:



- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)

- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)

- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu

- destičky Ferodo DS 2500 v předu

- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu

- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda

- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)

- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou

- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)



Převodovka:



Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička



V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.



Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT



www.vrbamotorsport.cz





- stálý převod 4,22

- nové origo synchrony

- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)

- seřízení vůlí a přetěsnění

- zaslepený náhon tachometru

- rozpěrka 3. převodového stupně

- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)

- tmel Victor Reinz

- olej Mogul PP80



Motor:



- základ Škoda Fabia 1,4 8V

- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)

- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)

- upravené ojnice na pístní čep 18mm

- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)

- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený

- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)

- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)

- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak

- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)

- vačka 304 / 304

- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D

- olejový filtr Fram PH3614

- olej Total Quartz Racing 10W60

- olejový cath tank

- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI

- rovné Alu sání ala Weber

- vstřikovací čtyřklapka

- vzduchový filtr Piepr Cross 2x

- zapalovací svíčky Denso IridiumPower

- ŘJ IgniJet

- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)

- svody omotány a výfuk omotány termo páskou

- startér Magneton 1kw s reduktorem

- alternátor Magneton 70A





Kola a pneu:



- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá

- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick





Čokin Rapid - komentáře:

21:09:54
04.04.2020
Dušan
-> Čokin: s Vrbem oba chodíte pěšky ? 3
16:38:16
04.04.2020
Čokin
Dnes, zabroušené ventily, zapérováno, upravené mrazové zátky, nalito KP.
zvětšit Čokin Rapid - obrázek od Čokin vložen 04.04.2020 16:38:16
22:07:16
18.01.2020
Čokin
-> Vojťas: Jenom to neee 3 3
19:43:49
18.01.2020
Vojťas
-> T 14.01.20 16:39:03: Tenhle dil bude mit nadprumernou sledovanost 3 Si to mel dat do Tuningu domu, at tam muze Čokin přehledně odpovídat na dotazy 3
18:49:44
18.01.2020
Čokin
-> T: Jo to tak jednou volal kámoš, že potřebuje k sobě někoho schopného na dveře pro Polský koně, ale že se bude něco točit. Do poslední chvíle jsem netušil o co jde, až když jsem dorazil před ten barák
upraveno 2x, naposled 18.01.2020 18:51:00
09:34:35
15.01.2020
minno
-> T: a kde je Rapid?3
16:39:03
14.01.2020
-> Čokin: dneska si tak brouzdám netem a hle 40

#123 Montáž interiérových dveří | Dodavatel: POL-SKONE | Svépomocí – ŽIVĚ
12:14:02
12.07.2019
Čokin
-> OndraKrupi: Letos jedeme Chorvatsko na první 2 týdny v srpnu, takže se to kryje. Navic jedu kabrousem, takže Rapid zůstává doma.
10:49:48
10.07.2019
OndraKrupi
-> Čokin 08.07.19 14:38:55: takže CS zraz nejedeš?
14:38:55
08.07.2019
Čokin
-> Tuner#2: Nejedu, teď je tam pořád Chovanec 280ka, pořád ještě nemám novou hlavu. Nakonec jsme se s Martinem domluvili, že dáme jinou vačku, včetně nové hlavy a uděláme zkušební vývoj nového krmení. Letos už mám stejně odježďen, stavba a rally dostali přednost.
upraveno 2x, naposled 08.07.2019 15:06:51
14:12:03
08.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 08.07.19 13:24:38: Proč? Myslel jsem, že jí aktuálně jedeš nebo ne?
10:08:32
05.03.2019
Čokin
Tady ještě white
zvětšit Čokin Rapid - obrázek od Čokin vložen 05.03.2019 10:08:32
10:06:51
05.03.2019
Čokin
-> havlik: Bílé byli právě ty oranžové co jsou ted na autě 1

Na 120ci jsem jezdil stříbrné ATS 15ky.
16:11:43
04.03.2019
havlik
-> Čokin: fakt si je neměl ani chvíli ale v bíle? Možná eště na to Mko oranžové? Skoro bych si vsadil že jsem tyhle kola u tebe už viděl někdy, neřikám že nutně na autě:)
10:44:59
04.03.2019
Eidy
-> Čokin: A pročpak? Kvůli vzhledu nebo zpřevodování?
08:50:46
04.03.2019
Čokin
-> T: Já těm 15kam nějak nemůžu přijít na chuť. Bral bych je tak akorát na 1 týden v roce a to cestu do Chorvatska
07:40:19
04.03.2019
-> Čokin: aha,já myslel,že 15" .....

taky jsem koupil extrémy,že jsem neměl na výběr...funkčnost super a výdrž se uvidí 5
07:08:23
04.03.2019
Čokin
-> T: Joo asi extrem tyres v rozměru 185/55 R14 není moc na výběr. Ještě jsem našel Dunlopky v anglii. Pomalu to musím rozseknout.
Extreme Tyres