Čokin Rapid Čokin Rapid

komentáře | popis | fotky | Čokin | 01.01.22 17:02 | 360x v oblíbených


Škoda Rapid 130

rok výroby: 1985

původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová

počet majitelů předemnou: 3





Karoserie:



- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)

- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem

- všechny úchyty náprav vystuženy

- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny

- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné

- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)

- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar

- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce

- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta

- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta

- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík



Interiér:



- volant Rally (nástrojárna Kolín)

- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)

- 3 bodové pásy Sparco

- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou

- koberce lepené - šedý zátěžový koberec

- nové střešní okno

- autoradio Clarion

- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus

- kontrolka řazení od ŘJ

- otáčkoměr Stacc





Přední náprava:



- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A

- tvrdé silentbloky od Pemita

- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)

- pružiny 80kN (Tuner2)

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)

- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky

- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil

- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm

- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá



Zadní náprava:



- vystužená dle L/A

- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda

- na ramenech udělány ,,podvěsy"





Brzdy:



- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)

- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)

- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu

- destičky Ferodo DS 2500 v předu

- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu

- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda

- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)

- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou

- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)



Převodovka:



Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička



V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.



Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT



www.vrbamotorsport.cz





- stálý převod 4,22

- nové origo synchrony

- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)

- seřízení vůlí a přetěsnění

- zaslepený náhon tachometru

- rozpěrka 3. převodového stupně

- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)

- tmel Victor Reinz

- olej Mogul PP80



Motor:



- základ Škoda Fabia 1,4 8V

- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)

- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)

- upravené ojnice na pístní čep 18mm

- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)

- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený

- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)

- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)

- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak

- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)

- vačka 304 / 304

- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D

- olejový filtr Fram PH3614

- olej Total Quartz Racing 10W60

- olejový cath tank

- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI

- rovné Alu sání ala Weber

- vstřikovací čtyřklapka

- vzduchový filtr Piepr Cross 2x

- zapalovací svíčky Denso IridiumPower

- ŘJ IgniJet

- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)

- svody omotány a výfuk omotány termo páskou

- startér Magneton 1kw s reduktorem

- alternátor Magneton 70A





Kola a pneu:



- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá

- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick





Čokin Rapid - komentáře:

11:09:38
22.09.2014
Čokin
-> castrol: To jen konečně sbírám plody pràce :)
11:04:09
22.09.2014
Čokin
-> ŠKODA 120 GLS: Co to kecáš????
09:56:14
22.09.2014
castrol
-> Čokin: necítis sa uz trápne co zraz to pohar 1
22:39:45
18.09.2014
ŠKODA 120 GLS
-> Čokin: takže trochu zklamání z projížďky ??? nabídl si pak jemu projížďku ? 167
upraveno 1x, naposled 18.09.2014 22:40:13
21:22:29
31.08.2014
Čokin
-> maritn91: Já se vracel už v pátek přes den, v sobotu jsme šli na svatbu. Kolona na hranicích v pátek okolo oběda byla tak na 15 minut nic hrozného, ale D1 nezklamala v 9 večer jsem najel do kolony před Vyškovem a nechal jsem tam 45 minut, do té doby jsem si to od Mikulova metl 170 a předjela mě za Brnem pouze R8ka.
20:10:41
31.08.2014
maritn91
Jel jsem ve VW caddy maxi, modrá metla, s rakvou na střeše 3M0....jeli jsme bohužel přes kolony, no hnus 2 hodiny v řiti.
19:39:01
31.08.2014
Vrba
-> maritn91: Cím jsi jel Ty? Jinak v rakousku jsem potkal nějakou 120ku s vozikem - myslim ze nekde kolem Graze - ale SPZ jsem si v tom lijaku a tmě vůbec nevsiml :-(

Co přechod Chorvatsko / Slovinsko. Cekal jsi v koloně,nebo jsi to taky objel jako my?
19:08:16
31.08.2014
maritn91
Taky jsem byl ve Vodicích, Vrbu jsem potkal na cestě zpět do ČR ještě na chorvatské dálnici ale tebe ne. No škoda že jsem vás neviděl tam. Jinak klobouk dolů.
18:03:41
31.08.2014
ŠKODA 120 GLS
Hochu ta poslední fotka nemá chybu !!! BEST !!!4
09:01:59
14.08.2014
vhml
-> Vrba 12.08.14 18:32:26: nebál bych se. Na suchu to vůbec nepoznáš, na vodě to zkusíš. Hlavně se mi ještě nestalo, že by nějaká guma na motorce ustřelila najednou. Vždycky se to začlo na hraně vlnit.
08:59:59
14.08.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.08.14 15:49:31: já kupoval dvě v květnu a byly někdy z druhý půlky 2013
07:07:55
13.08.2014
Vrba
-> Čokin: Vsak se na ni pujdu podivat. Střelba nehrozí,spíše skluz pod kamion,...
22:27:10
12.08.2014
Čokin
-> Vrba: U motorky bych to chtěl asi vidět tu gumu tam když to střelí tak přestává sranda.
22:25:50
12.08.2014
Čokin
-> Dušan: Tak u zimáku není co řešit tam čím novější tím lépe skrz siliku. U letních dost záleží na skladovacích podmínkách, v případě Regalu by mě nevadila ani 4 roky stará guma.......aspoň na těch 2012 nebylo poznat, že nejsou 2014.
22:08:01
12.08.2014
Dušan
-> Vrba: jakmile je to novy, dobre uskladneny tak bud v klidu, ale treba 5 let stary gumy co jsou na aute, horko, snih apod degradujou tak, ze klouzou a nedrzi jak maji.
18:40:53
12.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 12.08.14 17:25:30: Mrkni jen pro zajímavost 4



-> Vrba 12.08.14 18:32:26: Já mám 2010 a zatím nic negativního nepozoruju. Nicméně mám katalog, kde se píše o R888, 2 roky a vyhodit, ale otázka je zda je to jen tah výrobce a nebo pravda.
18:32:26
12.08.2014
Vrba
-> Tuner#2: Dá se obecně říct jak rychle to degraduje? Mám možnost koupit na motorku gumu z roku 2010 nejetou,za polovinu. Co myslíš?
18:25:06
12.08.2014
OndraKrupi
-> Čokin: já mam nové 2013
17:25:30
12.08.2014
Čokin
-> Tuner#2: Ty co jsem bral v kvetnu meli rok vyroby 2012 a na ty nove jsem se jeste nedival, ale mrknu na to predpokladam ze to bude take 2012 a nejaka skladova zasoba od nekud.
Extreme Tyres