skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 Rapid
- rok výroby 1987
- prestavba na 136 v roce 2004
- koupil jsem ho v roce 2002, od jedné slečny. ta ho měla 14 dní a zbořila ho. já měl v té době užovku, ale rapid byl můj sen od mala, tak jsem se rozhodl jednomu kupátku prodloužit život. bohužel fotku té zbořeniny nemam, ale auto začínalo tam, kde normálně končí víko kufru....
motor:
- blok Rapid 136
- hlava Felicia - leštěný kanály
- vnitřnosti fab AME 1.4
- el. pumpa HUGO
- karburátor SEDR (dif 20/24) trysky/vzdušníky 115/200, 140/140
- zapalování favorit
- olejový chladič
- starter s reduktorem
v planu:
- 1450ccm
podvozek a obutí:
- přední náprava vyztužená + strmé řízení - 2.8 otáčky
- přední pružiny 235mm
- stabilizátor d=20mm
- vzadu sériové pružiny, vyztužené vlečené nápravy, + 5st. prevodovka stálý prevod 3,9
- ALU disky 5,5Jx13, z Favorita řady Blackline + pneu Barum Bravura 185/70 r13
- zimní Michelin 175/70 r13 na škodováckých ráfkách 4,5" r13
- zadní a přední náboje s roztečema 4x130, 4x108, 4x100
v plánu:
- přitvrdit zadní nápravu
- kulové uložení podélných ramen
brzdy:
- 4 pístové prední brzdy s chlazenými kotouči, okruh + válec Š130
- zadní válečky d=22mm
- posilovač z Favorita (d=220mm)
- čidlo stavu brzdové kapaliny
v plánu:
elektrika:
- lucasy z Octávky
- komfortní jednotka z Fábie s dálkovým ovládáním centrálu
- motorek stěračů z Felicie
- centrální zamykání
- relé + automatický cyklovač stěračů s čidlem z Octávie
karosérie:
- vyhřívaná zrcátka Beskyd Sport
- střešní okno zatim manuální
- elektrické stahování předních oken s automatickými dojezdy
- pokovené zadní okno, ostatní zatmavená
- vystřelovací klíček z Octávie, zámky z Felicie m98
- přední pásy z Octávie
- výškově stavitelný volant
- volant série Octávie bez vaku
- středová konzole z Felicie
- ostřikovače z Fábie
v plánu:
- druhé těsnění dveří - zatim mam u dveří spolujezdce kolem okna, ještě kolem blatníků
- dveřní desky z MDF
- středový tunel dotáhnout až k zadním sedačkam
- jiné čtyřoko a maska
audio:
- u zadních sedaček Blaupunkt 165mm
- rádio Clarion na MP3
v plánu:
- komponentní Magnaty 165mm do předních dveří
auto jsem prodal, ať slouží novému majiteli..
- rok výroby 1987
- prestavba na 136 v roce 2004
- koupil jsem ho v roce 2002, od jedné slečny. ta ho měla 14 dní a zbořila ho. já měl v té době užovku, ale rapid byl můj sen od mala, tak jsem se rozhodl jednomu kupátku prodloužit život. bohužel fotku té zbořeniny nemam, ale auto začínalo tam, kde normálně končí víko kufru....
motor:
- blok Rapid 136
- hlava Felicia - leštěný kanály
- vnitřnosti fab AME 1.4
- el. pumpa HUGO
- karburátor SEDR (dif 20/24) trysky/vzdušníky 115/200, 140/140
- zapalování favorit
- olejový chladič
- starter s reduktorem
v planu:
- 1450ccm
podvozek a obutí:
- přední náprava vyztužená + strmé řízení - 2.8 otáčky
- přední pružiny 235mm
- stabilizátor d=20mm
- vzadu sériové pružiny, vyztužené vlečené nápravy, + 5st. prevodovka stálý prevod 3,9
- ALU disky 5,5Jx13, z Favorita řady Blackline + pneu Barum Bravura 185/70 r13
- zimní Michelin 175/70 r13 na škodováckých ráfkách 4,5" r13
- zadní a přední náboje s roztečema 4x130, 4x108, 4x100
v plánu:
- přitvrdit zadní nápravu
- kulové uložení podélných ramen
brzdy:
- 4 pístové prední brzdy s chlazenými kotouči, okruh + válec Š130
- zadní válečky d=22mm
- posilovač z Favorita (d=220mm)
- čidlo stavu brzdové kapaliny
v plánu:
elektrika:
- lucasy z Octávky
- komfortní jednotka z Fábie s dálkovým ovládáním centrálu
- motorek stěračů z Felicie
- centrální zamykání
- relé + automatický cyklovač stěračů s čidlem z Octávie
karosérie:
- vyhřívaná zrcátka Beskyd Sport
- střešní okno zatim manuální
- elektrické stahování předních oken s automatickými dojezdy
- pokovené zadní okno, ostatní zatmavená
- vystřelovací klíček z Octávie, zámky z Felicie m98
- přední pásy z Octávie
- výškově stavitelný volant
- volant série Octávie bez vaku
- středová konzole z Felicie
- ostřikovače z Fábie
v plánu:
- druhé těsnění dveří - zatim mam u dveří spolujezdce kolem okna, ještě kolem blatníků
- dveřní desky z MDF
- středový tunel dotáhnout až k zadním sedačkam
- jiné čtyřoko a maska
audio:
- u zadních sedaček Blaupunkt 165mm
- rádio Clarion na MP3
v plánu:
- komponentní Magnaty 165mm do předních dveří
auto jsem prodal, ať slouží novému majiteli..
Adam / Rapid 1.4 - komentáře:
19:17:23
31.08.2006
31.08.2006
Pavel P@nkáč
-> Veron: Za kolik sel rapidek?
14:28:53
31.08.2006
31.08.2006
TUNER
-> Veron: Tak kdy si to rozdáme...?
13:03:43
31.08.2006
31.08.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Veron: No pěkný, ale kde máč Včko z kapoty? Teď nám budeš všem ujíždět
11:21:23
22.06.2006
22.06.2006
Veron
-> Tuner#2: ale copak o to, peníze budou, práce taky, ale musím se teď moc snažit
Vždyť to znáš z toho stěhování obchodu. Já se teď vlastně stěhuju z jednoho zaměstnání do druhého. Připravuju se na to déle jak tři roky, tak to teď nechci pokazit.. Ale vím, že pak budu mít lépe rozvržený čas a nebudu zbytečně vysedávat v kanceláři a dělat, že dělam...
Vždyť to znáš z toho stěhování obchodu. Já se teď vlastně stěhuju z jednoho zaměstnání do druhého. Připravuju se na to déle jak tři roky, tak to teď nechci pokazit.. Ale vím, že pak budu mít lépe rozvržený čas a nebudu zbytečně vysedávat v kanceláři a dělat, že dělam...
10:24:06
22.06.2006
22.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Veron: práce nemá nohy - ta neuteče ne znám to taky. Mám toho čím dál víc, za čím dál tím stejný peníze
10:00:53
22.06.2006
22.06.2006
Veron
-> Tuner#2: jj, ten by jel určitě, já asi taky, ale vzhledem k okolnostem asi ne -((
mám teď trochu rušné období s prací :-/ ale to přejde
-> TUNER: no myslím, že to vymyslím tak, že spojím příjemné s užitečným - koupim sadu většícho vrtání a asi nějakou vačku, ale musím to ještě nějak zkombinovat dohromady. Snad mi motor vydrží, než si pořídim nějaký jiný auto.
Mám toho v plánu víc na motoru, tak potom uvidíme
mám teď trochu rušné období s prací :-/ ale to přejde
-> TUNER: no myslím, že to vymyslím tak, že spojím příjemné s užitečným - koupim sadu většícho vrtání a asi nějakou vačku, ale musím to ještě nějak zkombinovat dohromady. Snad mi motor vydrží, než si pořídim nějaký jiný auto.
Mám toho v plánu víc na motoru, tak potom uvidíme
16:22:53
20.06.2006
20.06.2006
TUNER
-> Veron: Paráda,máš to odlehčený,tak můžeš do Hrocha na sprinty...
Jak jsi si to rozmyslel s tim motůrkem a vrtáním?
Jak jsi si to rozmyslel s tim motůrkem a vrtáním?
15:08:57
20.06.2006
20.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Veron: Koukám na nový popis a to by jsi mohl s námi do Hrocháče, loni ti tam nechala málem spojka, letos možná motor Ne dělám si srandu a nic takového Ti nepřeju, jen narážím na popis. A vůbec - pojedeš? ten Tvůj kamarád na vozíčku říkal v Plasech, že by jel.
14:48:56
20.06.2006
20.06.2006
Veron
-> Pavel Korbelář: tlumiče jsem ještě nenasadil, dole je po vyztužování moc malá díra, tak jí musím napřed trochu zvětšit. Jsem na to zvědavej..
-> TUNER: fotbal je jediné co umim - a to jenom povrchně
-> TUNER: fotbal je jediné co umim - a to jenom povrchně
22:17:13
14.06.2006
14.06.2006
Pavel P@nkáč
-> Veron: Ještě co ty přední tlumiče? já je mam uz taky v aute ale jezdil jsem s tím akorát po zahrade jeste mi chybí na aute nejaký plechy tak nemůžu na silnici
13:54:26
14.06.2006
14.06.2006
TUNER
-> Veron: Tak to jo,ty takovej fotbalista,to se ti nedivim....
13:51:42
14.06.2006
14.06.2006
Veron
-> TUNER: no, domluvili jsme se na 1000,- (světla to přežila, čelo jsem měl doma náhradní, akorát mi až pak došlo, že mi mohl urazit vejfuk, ale to vypadá zatim dobře)
Pojišťovna? To bylo v pondělí, než bych se dočkal policajtů, tak mi uteče fotbal
Pojišťovna? To bylo v pondělí, než bych se dočkal policajtů, tak mi uteče fotbal
13:46:52
14.06.2006
14.06.2006
TUNER
-> Veron: Doufam že ti za to něco dal,nebo pojišťovna?
13:44:02
14.06.2006
14.06.2006
Veron
-> Tuner#2: čelo jsem vyměnil za jiné (červené), nárazník jsem narovnal a ani to neni poznat -)
-> Max: velká křižovatka - sjezd z dálnice - stál jsem, pouštěl auta on přijel zezadu, chtěl se podívat, jestli něco jede z leva a doprava, kde jsem stál se nepodíval...
Jo Webra jsem včera zkoušel. Jede to s nim luxusně, akorát to nedrží volnoběh. Je tam moc vývodů na podtlaky a některý nevím, jak zapojit.. Tak to budu řešit dál, až seženu někoho, kdo se v tom vyzná..
-> Max: velká křižovatka - sjezd z dálnice - stál jsem, pouštěl auta on přijel zezadu, chtěl se podívat, jestli něco jede z leva a doprava, kde jsem stál se nepodíval...
Jo Webra jsem včera zkoušel. Jede to s nim luxusně, akorát to nedrží volnoběh. Je tam moc vývodů na podtlaky a některý nevím, jak zapojit.. Tak to budu řešit dál, až seženu někoho, kdo se v tom vyzná..
12:52:34
14.06.2006
14.06.2006
Pavel P@nkáč
-> Veron: Tak už tam máš vebřika a jak to šlape teda?
12:08:41
14.06.2006
14.06.2006
Max
tak to je smůla....co dělal (ten v tý koktávě)? nedobrzdil na křižovatce ?
11:50:43
14.06.2006
14.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Veron: Jejda - to je smůla - už aby jsi měl do provozu jiné auto. koukám, že to odneslo jak čelo, tak blatník
14:34:19
04.05.2006
04.05.2006
Pavel P@nkáč
-> Veron: JJ jak říká labros když jsem je porovnával s origo tak jsou asi o 2-3cm kratší, no nevím kdy vyjedu s autem podvozek bude hotový tak do léta potom se budu pouštět do laku tak doufám že tak na podzim bude auto v kupě
10:23:08
03.05.2006
03.05.2006
Labros
-> Veron: Jo nižší zdvih mají, takže na krátký pružiny se hodí.
10:12:04
03.05.2006
03.05.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Veron: Klíňák tam mám normální - mám to bíž k bloku než Ty.