skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 Rapid
- rok výroby 1987
- prestavba na 136 v roce 2004
- koupil jsem ho v roce 2002, od jedné slečny. ta ho měla 14 dní a zbořila ho. já měl v té době užovku, ale rapid byl můj sen od mala, tak jsem se rozhodl jednomu kupátku prodloužit život. bohužel fotku té zbořeniny nemam, ale auto začínalo tam, kde normálně končí víko kufru....
motor:
- blok Rapid 136
- hlava Felicia - leštěný kanály
- vnitřnosti fab AME 1.4
- el. pumpa HUGO
- karburátor SEDR (dif 20/24) trysky/vzdušníky 115/200, 140/140
- zapalování favorit
- olejový chladič
- starter s reduktorem
v planu:
- 1450ccm
podvozek a obutí:
- přední náprava vyztužená + strmé řízení - 2.8 otáčky
- přední pružiny 235mm
- stabilizátor d=20mm
- vzadu sériové pružiny, vyztužené vlečené nápravy, + 5st. prevodovka stálý prevod 3,9
- ALU disky 5,5Jx13, z Favorita řady Blackline + pneu Barum Bravura 185/70 r13
- zimní Michelin 175/70 r13 na škodováckých ráfkách 4,5" r13
- zadní a přední náboje s roztečema 4x130, 4x108, 4x100
v plánu:
- přitvrdit zadní nápravu
- kulové uložení podélných ramen
brzdy:
- 4 pístové prední brzdy s chlazenými kotouči, okruh + válec Š130
- zadní válečky d=22mm
- posilovač z Favorita (d=220mm)
- čidlo stavu brzdové kapaliny
v plánu:
elektrika:
- lucasy z Octávky
- komfortní jednotka z Fábie s dálkovým ovládáním centrálu
- motorek stěračů z Felicie
- centrální zamykání
- relé + automatický cyklovač stěračů s čidlem z Octávie
karosérie:
- vyhřívaná zrcátka Beskyd Sport
- střešní okno zatim manuální
- elektrické stahování předních oken s automatickými dojezdy
- pokovené zadní okno, ostatní zatmavená
- vystřelovací klíček z Octávie, zámky z Felicie m98
- přední pásy z Octávie
- výškově stavitelný volant
- volant série Octávie bez vaku
- středová konzole z Felicie
- ostřikovače z Fábie
v plánu:
- druhé těsnění dveří - zatim mam u dveří spolujezdce kolem okna, ještě kolem blatníků
- dveřní desky z MDF
- středový tunel dotáhnout až k zadním sedačkam
- jiné čtyřoko a maska
audio:
- u zadních sedaček Blaupunkt 165mm
- rádio Clarion na MP3
v plánu:
- komponentní Magnaty 165mm do předních dveří
auto jsem prodal, ať slouží novému majiteli..
- rok výroby 1987
- prestavba na 136 v roce 2004
- koupil jsem ho v roce 2002, od jedné slečny. ta ho měla 14 dní a zbořila ho. já měl v té době užovku, ale rapid byl můj sen od mala, tak jsem se rozhodl jednomu kupátku prodloužit život. bohužel fotku té zbořeniny nemam, ale auto začínalo tam, kde normálně končí víko kufru....
motor:
- blok Rapid 136
- hlava Felicia - leštěný kanály
- vnitřnosti fab AME 1.4
- el. pumpa HUGO
- karburátor SEDR (dif 20/24) trysky/vzdušníky 115/200, 140/140
- zapalování favorit
- olejový chladič
- starter s reduktorem
v planu:
- 1450ccm
podvozek a obutí:
- přední náprava vyztužená + strmé řízení - 2.8 otáčky
- přední pružiny 235mm
- stabilizátor d=20mm
- vzadu sériové pružiny, vyztužené vlečené nápravy, + 5st. prevodovka stálý prevod 3,9
- ALU disky 5,5Jx13, z Favorita řady Blackline + pneu Barum Bravura 185/70 r13
- zimní Michelin 175/70 r13 na škodováckých ráfkách 4,5" r13
- zadní a přední náboje s roztečema 4x130, 4x108, 4x100
v plánu:
- přitvrdit zadní nápravu
- kulové uložení podélných ramen
brzdy:
- 4 pístové prední brzdy s chlazenými kotouči, okruh + válec Š130
- zadní válečky d=22mm
- posilovač z Favorita (d=220mm)
- čidlo stavu brzdové kapaliny
v plánu:
elektrika:
- lucasy z Octávky
- komfortní jednotka z Fábie s dálkovým ovládáním centrálu
- motorek stěračů z Felicie
- centrální zamykání
- relé + automatický cyklovač stěračů s čidlem z Octávie
karosérie:
- vyhřívaná zrcátka Beskyd Sport
- střešní okno zatim manuální
- elektrické stahování předních oken s automatickými dojezdy
- pokovené zadní okno, ostatní zatmavená
- vystřelovací klíček z Octávie, zámky z Felicie m98
- přední pásy z Octávie
- výškově stavitelný volant
- volant série Octávie bez vaku
- středová konzole z Felicie
- ostřikovače z Fábie
v plánu:
- druhé těsnění dveří - zatim mam u dveří spolujezdce kolem okna, ještě kolem blatníků
- dveřní desky z MDF
- středový tunel dotáhnout až k zadním sedačkam
- jiné čtyřoko a maska
audio:
- u zadních sedaček Blaupunkt 165mm
- rádio Clarion na MP3
v plánu:
- komponentní Magnaty 165mm do předních dveří
auto jsem prodal, ať slouží novému majiteli..
Adam / Rapid 1.4 - komentáře:
09:26:24
25.09.2007
25.09.2007
J3STER
Zdravím, co si musel upravit abys mohl namontovat čtyřoko z GLS-y
18:07:28
19.03.2007
19.03.2007
Pavel P@nkáč
-> Trape.z: on veron jsem uz asi nechodi, auto prodal, jinak tyhle naboje jsou od sakyho a je tady na uvodu stranek odkaz jsou to sportovni upravy skoda myslim....
23:56:47
18.03.2007
18.03.2007
Trape.z
Čau měl bych zájem o ty bubny se změnou rozteče a podložkama. Jestli nejsou na prodej, tak sem se chtěl zeptat, jestli nemáš ohledně tý výroby změny rozteče nějakou dokumentáž. Škodovkám Peace
09:00:50
06.11.2006
06.11.2006
havlik
-> Tomáš/Thomas: to nepopíram ale že jsi dal odkaz zrovna na takhle starej inzerát
00:26:28
06.11.2006
06.11.2006
Tomáš/Thomas
-> havlik: To neznamená že to nejde sehnat v roce 2006.
11:37:52
05.11.2006
05.11.2006
havlik
-> Tomáš/Thomas: v roce 2004
11:33:12
05.11.2006
05.11.2006
Tomáš/Thomas
-> Rooney: skoda.stable.cz/cz/index.
php?from=meap&...
11:23:24
03.11.2006
03.11.2006
Rooney - zrušená registrace
zdarec, kde se dá sehnat ten dálkáč z klíčem v jednom, a kolik stojí?
08:39:35
21.09.2006
21.09.2006
TUNER
-> Veron: Zejtra kolem 17 hodiny tě čekam s ERESKEM na sprintech....
15:31:44
05.09.2006
05.09.2006
TUNER
-> Veron: No blbý to rozhodně neni...Jedna Octavia 1,8 T už je tam registrovaná,tak při nejhoršim si to můžeš dát s ní....Každopádně tě budu čekat...
07:05:22
05.09.2006
05.09.2006
Veron
-> TUNER: to by bylo asi blbý, ne? Ono je něco jet tan s tůněm a něco se sériovkou, to asi není moc fér.. Určitě se ale přijedu podívat, na sprint bych to zkusit šel, ale asi vyhraješ..
10:20:58
04.09.2006
04.09.2006
TUNER
-> Veron: Hele tak se koukej registrovat do Běšin ať mi to za ty předchozí sprinty můžeš vrátit i s ůrokama...
09:22:12
04.09.2006
04.09.2006
Veron
-> Nwkt: jj to je ono - RS
-> Zdany: nikomu to neříkej, ale to je ten Rapid, akorát přestříkanej - už jsem přestavbu dotáhl do konce -)-)-> Tuner#2: jak se to pozná ty PS? Když se to rozjíždí, tak zavírám oči..
-> Zdany: nikomu to neříkej, ale to je ten Rapid, akorát přestříkanej - už jsem přestavbu dotáhl do konce -)-)-> Tuner#2: jak se to pozná ty PS? Když se to rozjíždí, tak zavírám oči..
12:19:10
02.09.2006
02.09.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: JJ 180PS v základu :o))
22:02:40
01.09.2006
01.09.2006
Max
-> Nwkt: nárazníky RS,křídlo RS, koncovka RS, kola RS.... bude to RS
20:29:11
01.09.2006
01.09.2006
Nwkt
-> Veron: To je RS?
20:28:09
01.09.2006
01.09.2006
Max
-> Veron: moc pěkný přibližovadlo :-) myslim černý
16:49:48
01.09.2006
01.09.2006
Zdany
No konecne jsi prisel na to, ze je snazsi si koupit celou oktavku, nez cpat dily z oktavky do rapida:)))))))))))))
12:11:09
01.09.2006
01.09.2006
TUNER
-> Veron: Tak můžeme zkusit v Běšinech na sprintu...
10:06:26
01.09.2006
01.09.2006
Veron
-> Tuner#2: no, V někam uteklo, asi ho tam ani dávat nebudu..
-> TUNER: nejni problém, ale moc se necítím - to auto má pomalýho řidiče. A krom toho jezdim na spotřebu.. -)
-> Pavel Korbelář: necelých 20000,-
-> TUNER: nejni problém, ale moc se necítím - to auto má pomalýho řidiče. A krom toho jezdim na spotřebu.. -)
-> Pavel Korbelář: necelých 20000,-