-> Zdany: Já a navážet, nikdy.
-> Veron: Ani se nedivím, že odešly. Jsou to normální sériové tlumiče a v kombinaci s tvrdšíma pružinama odejdou velmi rychle, životnost tak 10 tis. je běžná.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 Rapid
- rok výroby 1987
- prestavba na 136 v roce 2004
- koupil jsem ho v roce 2002, od jedné slečny. ta ho měla 14 dní a zbořila ho. já měl v té době užovku, ale rapid byl můj sen od mala, tak jsem se rozhodl jednomu kupátku prodloužit život. bohužel fotku té zbořeniny nemam, ale auto začínalo tam, kde normálně končí víko kufru....
motor:
- blok Rapid 136
- hlava Felicia - leštěný kanály
- vnitřnosti fab AME 1.4
- el. pumpa HUGO
- karburátor SEDR (dif 20/24) trysky/vzdušníky 115/200, 140/140
- zapalování favorit
- olejový chladič
- starter s reduktorem
v planu:
- 1450ccm
podvozek a obutí:
- přední náprava vyztužená + strmé řízení - 2.8 otáčky
- přední pružiny 235mm
- stabilizátor d=20mm
- vzadu sériové pružiny, vyztužené vlečené nápravy, + 5st. prevodovka stálý prevod 3,9
- ALU disky 5,5Jx13, z Favorita řady Blackline + pneu Barum Bravura 185/70 r13
- zimní Michelin 175/70 r13 na škodováckých ráfkách 4,5" r13
- zadní a přední náboje s roztečema 4x130, 4x108, 4x100
v plánu:
- přitvrdit zadní nápravu
- kulové uložení podélných ramen
brzdy:
- 4 pístové prední brzdy s chlazenými kotouči, okruh + válec Š130
- zadní válečky d=22mm
- posilovač z Favorita (d=220mm)
- čidlo stavu brzdové kapaliny
v plánu:
elektrika:
- lucasy z Octávky
- komfortní jednotka z Fábie s dálkovým ovládáním centrálu
- motorek stěračů z Felicie
- centrální zamykání
- relé + automatický cyklovač stěračů s čidlem z Octávie
karosérie:
- vyhřívaná zrcátka Beskyd Sport
- střešní okno zatim manuální
- elektrické stahování předních oken s automatickými dojezdy
- pokovené zadní okno, ostatní zatmavená
- vystřelovací klíček z Octávie, zámky z Felicie m98
- přední pásy z Octávie
- výškově stavitelný volant
- volant série Octávie bez vaku
- středová konzole z Felicie
- ostřikovače z Fábie
v plánu:
- druhé těsnění dveří - zatim mam u dveří spolujezdce kolem okna, ještě kolem blatníků
- dveřní desky z MDF
- středový tunel dotáhnout až k zadním sedačkam
- jiné čtyřoko a maska
audio:
- u zadních sedaček Blaupunkt 165mm
- rádio Clarion na MP3
v plánu:
- komponentní Magnaty 165mm do předních dveří
auto jsem prodal, ať slouží novému majiteli..
- rok výroby 1987
- prestavba na 136 v roce 2004
- koupil jsem ho v roce 2002, od jedné slečny. ta ho měla 14 dní a zbořila ho. já měl v té době užovku, ale rapid byl můj sen od mala, tak jsem se rozhodl jednomu kupátku prodloužit život. bohužel fotku té zbořeniny nemam, ale auto začínalo tam, kde normálně končí víko kufru....
motor:
- blok Rapid 136
- hlava Felicia - leštěný kanály
- vnitřnosti fab AME 1.4
- el. pumpa HUGO
- karburátor SEDR (dif 20/24) trysky/vzdušníky 115/200, 140/140
- zapalování favorit
- olejový chladič
- starter s reduktorem
v planu:
- 1450ccm
podvozek a obutí:
- přední náprava vyztužená + strmé řízení - 2.8 otáčky
- přední pružiny 235mm
- stabilizátor d=20mm
- vzadu sériové pružiny, vyztužené vlečené nápravy, + 5st. prevodovka stálý prevod 3,9
- ALU disky 5,5Jx13, z Favorita řady Blackline + pneu Barum Bravura 185/70 r13
- zimní Michelin 175/70 r13 na škodováckých ráfkách 4,5" r13
- zadní a přední náboje s roztečema 4x130, 4x108, 4x100
v plánu:
- přitvrdit zadní nápravu
- kulové uložení podélných ramen
brzdy:
- 4 pístové prední brzdy s chlazenými kotouči, okruh + válec Š130
- zadní válečky d=22mm
- posilovač z Favorita (d=220mm)
- čidlo stavu brzdové kapaliny
v plánu:
elektrika:
- lucasy z Octávky
- komfortní jednotka z Fábie s dálkovým ovládáním centrálu
- motorek stěračů z Felicie
- centrální zamykání
- relé + automatický cyklovač stěračů s čidlem z Octávie
karosérie:
- vyhřívaná zrcátka Beskyd Sport
- střešní okno zatim manuální
- elektrické stahování předních oken s automatickými dojezdy
- pokovené zadní okno, ostatní zatmavená
- vystřelovací klíček z Octávie, zámky z Felicie m98
- přední pásy z Octávie
- výškově stavitelný volant
- volant série Octávie bez vaku
- středová konzole z Felicie
- ostřikovače z Fábie
v plánu:
- druhé těsnění dveří - zatim mam u dveří spolujezdce kolem okna, ještě kolem blatníků
- dveřní desky z MDF
- středový tunel dotáhnout až k zadním sedačkam
- jiné čtyřoko a maska
audio:
- u zadních sedaček Blaupunkt 165mm
- rádio Clarion na MP3
v plánu:
- komponentní Magnaty 165mm do předních dveří
auto jsem prodal, ať slouží novému majiteli..
Adam / Rapid 1.4 - komentáře:
12:25:49
28.04.2006
28.04.2006
Pilot 105
08:43:36
28.04.2006
28.04.2006
Zdany
-> Pilot 105: Za chvilku to bude jezdit na plataku.. :))))))))))
-> Veron: Se do nas navazi, prej socky.. :)) No jo, no se stava, ze se tovari jako dobry. Tak vyreklamovat. :))
-> Veron: Se do nas navazi, prej socky.. :)) No jo, no se stava, ze se tovari jako dobry. Tak vyreklamovat. :))
07:21:59
28.04.2006
28.04.2006
Veron
-> Zdany: hmmm, moc dlouho nešlapaly -((( asi jsem je zezačátku přechválil.
-> Pilot 105: jaký nejsockovatější!? -)))))
-> Pilot 105: jaký nejsockovatější!? -)))))
02:19:15
28.04.2006
28.04.2006
Pilot 105
-> Zdany: To je taky pravda, zachvílo to auto začneš přenášet.
10:27:49
27.04.2006
27.04.2006
Zdany
-> Pilot 105: Zase toho tolik nenajezdim. :)) Vzdyt to furt stoji. :))
02:04:58
27.04.2006
27.04.2006
Pilot 105
-> Zdany: Si měl koupit aspoň ty plynokapaliny.;)
14:30:29
26.04.2006
26.04.2006
Zdany
-> Pilot 105: Ja ti dam nejsockovatejsi. Staly vic nez ATSa. :(((((
17:23:34
25.04.2006
25.04.2006
Pilot 105
-> Zdany: To víš nesmíš kupovat ty nejsockovatější. :o)
13:03:57
25.04.2006
25.04.2006
Zdany
-> Veron: S tim vejfukem s tebou zcela souhlasim. Mel jsem neco podobneho a kdyz jsem to po ranu parkrat pridrzel, aby se spalil olej, tak jsem mel 4x propichane gumy. Postupne a ve finale vsechny 4. :(
Hele, ty kayaby nejak moc dlouho nevydrzely.. Co je to za srac??? Me se vali jedny doma... :(((
Hele, ty kayaby nejak moc dlouho nevydrzely.. Co je to za srac??? Me se vali jedny doma... :(((
12:18:34
25.04.2006
25.04.2006
Veron
-> TUNER: to bych mohl jezdit s rampouchem pořád, já potřebuju auto, který trochu vypadá a nebude každý vědět, že jsem v Praze, když tam pojedu. Prostě něco nenápadnýho, ne plečkovitýho, žádnej tuning... prostě octávii nebo fóbii
10:49:31
25.04.2006
25.04.2006
TUNER
-> Veron: No disel....Kup nějakou starou 205 a mixuj to s olejem do friťáku a hned to bude levnější...
10:30:58
25.04.2006
25.04.2006
Veron
-> TUNER: zatím mě to tak netlačí, LPG je ještě pořád výhodnější naž nafta. Ale během léta určitě něco koupim a pak můžu začít dělat na Rampouchovi divočiny
10:21:34
25.04.2006
25.04.2006
Veron
-> TUNER: ale jo, už si něco se rýsuje, ale ještě chybí ten správný finanční impulz.Nerad to přiznávám, ale diesel má svou eleganci v nízké spotřebě, no uvidím..
09:57:03
25.04.2006
25.04.2006
TUNER
-> Veron: Si říkal něco o druhém voze.....Nic se zatim nekoná?
07:24:53
25.04.2006
25.04.2006
Veron
-> havlik: já právě, že se moc nechci chlubit tím, jak se mi to rozpadá pod rukama - moc s nim lítam, jenom letos už mám zase 15.000km. Mizernej lak a sůl udělaly přes zimu své.
18:27:40
24.04.2006
24.04.2006
havlik
-> Veron: co naky novy fotky?
10:13:20
24.04.2006
24.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Veron: Nj na denní ježdění to asi moc není.
08:25:28
24.04.2006
24.04.2006
Veron
-> Tuner#2: akorát to vadí lidem, když v půl šestý nastartuju v ulici, asi to vyměnim, než na mě někdo vyběhne
08:23:49
24.04.2006
24.04.2006
Veron
-> Péťa: svítí pěkně, akorát by to asi chtělo silnější žárovku, než 50w..
08:22:26
24.04.2006
24.04.2006
Veron
-> Tuner#2: zvuk výbornej, ale jeď s tim po dálnici do Prahy, to je masakr