skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 Bart
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu
popis stavby vozu od r.2007-2010
Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty
Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola
Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu
popis stavby vozu od r.2007-2010
Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty
Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola
Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku
Bart Rapid 130 - komentáře:
23:18:48
15.03.2009
15.03.2009
Syny
-> Rom3l: Jako na tomhle by vyjel fakt blazen (stefty u kol jsou myslim taky s jinym stoupanim a z nejaky jiny oceli, ale to uz bych mozna kecal). Fakt to predelej - tohle je hodne o hubu... Navic to tam mas i docela na prd pribodovany (jen z jedny strany). Tahle pevnost co tam mas se dava treba na uchyceni tlumicu k ramenu a uz sem to videl nekolikrat ustrihnuty - tak si predstav co by to udelalo kdybys s nalozenym autem vymet nekde diru...
23:09:18
15.03.2009
15.03.2009
Rom3l
no tak dobře,děkuju za upozornění,musim přiznat že jsem udělal chybu,tak to nějak musim předělat..
23:05:01
15.03.2009
15.03.2009
Nwkt
-> Rom3l: 10,9 a ještě k tomu jsou závity válcovaný
23:00:28
15.03.2009
15.03.2009
Rom3l
a kolik teda je pevnost kolových šteftů?
22:52:01
15.03.2009
15.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Rom3l: to je na kolove sruby sakra malo..to je kalsicka pevnsot...urve sa t kolo jak nic..ovsem ked pro pri dotahovani matic neurves zavyt
22:48:44
15.03.2009
15.03.2009
Syny
-> Rom3l: V tom pripade upravuju co sem psal, a preju te abys ujel alespon 1km a zabil jen sebe a ne ostatni...
22:45:58
15.03.2009
15.03.2009
Syny
-> Rom3l: Tyvoe to si dleas fakt prdel... I na predni naprave je vic nez tam mas ty Tyvoe tohle muze udelat fakt akorat blazen, to se na me nezlob...
22:45:29
15.03.2009
15.03.2009
Nwkt
-> Rom3l: 8,8 ses zbláznil ne?
22:41:41
15.03.2009
15.03.2009
Rom3l
-> gabo000000: sakra promiň,zkusim zvětšit
22:40:27
15.03.2009
15.03.2009
Rom3l
-> gabo000000: nekvalitní fotka,ale hle,našel jsem fotku kde je něco vidět
22:35:54
15.03.2009
15.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Rom3l: ako ked na hlavicke nic napisane nevidim?
22:35:38
15.03.2009
15.03.2009
Syny
-> Rom3l: Vis jakou pevnost maji stefty? Jeste se ptej co v tom vidim za prasarnu, kdyz si navaris misto steftu srouby... Dyt te to nekde praskne tyjo...
22:31:30
15.03.2009
15.03.2009
Rom3l
-> gabo000000: jsou pevnostní ale přesnou hodnotu budu vědět zítra
22:21:17
15.03.2009
15.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Nwkt: j ..som slepy
-> Rom3l: aku pevnost maju tie sruby?
-> Rom3l: aku pevnost maju tie sruby?
22:20:36
15.03.2009
15.03.2009
Nwkt
22:19:45
15.03.2009
15.03.2009
Nwkt
-> Rom3l: To uvidíš až poběží tvoje kolo před tebou nebo až ho nepovolíš
22:19:28
15.03.2009
15.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Rom3l: vcera tu este bolo foto aku so v tych nabojoch nabodovane nejake sruby..uz tu ne je alebo ho len nevidim?