skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 Bart
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu
popis stavby vozu od r.2007-2010
Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty
Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola
Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu
popis stavby vozu od r.2007-2010
Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty
Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola
Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku
Bart Rapid 130 - komentáře:
-> Nwkt: tak to si piš že to žádná fáma neni -> Syny: jako vim že to je nezvyklý ale co na tom vidíš za prasárnu...?
Jako ty naboje to je fakt masakr... Ze sem videl hodne prasaren, ale tahle zatim vede
Preju te abys dojel dal nez 50km a pak zabil jen sebe a ne nekoho dalsiho...

-> Rom3l: nejdřív bych to zkusil s origo ale myslím že origo budou nejlepší
jo jo to znam s tím že jednou tohle a podruhé tamto





-> Rom3l: To snad nemyslíš vážně ty zadní náboje
-> Vencars: no to jo,jenže to je taky neuvěřitelnej problém...jednou se mi líbí to, a z druhýho pohledu zase tamto to je strašný.tak třeba je pro mě dost dilema jestli tam mám dát klasický nárazníky a nebo nějaký ty tuning nástavce na nárazníky,zatim se přiklánim k těm nástavcům.a absolutně nevim jak udělat interier.tak snad to dobře dopadne 

-> Rom3l: to doufam!!! byla by toho škoda kdyby se to nepodařilo
ale tak hlavně aby se to líbilo tobě 


-> Vencars: tak to bych byl rád
snad se to povede.

-> Rom3l: ok
tak já to upřesním
tak zatím to máš fakt nádherný
a doufám že to ale budu moci říct i až to bude komplet









-> Vencars:
tak to vážně díky,ale ještě je na tom dost práce což znamená že můžem toho ještě taky hodně zkurvit 


-> Rom3l: k tomuhle neni slov
nedivím se že máš z toho radost
je to fakt nádhera






-> Dave - ten pátý: to je na nic,ale možná k tomu dospěju taky protože za 3 měsíce (snad) končim školu...no doufám že to aspoň dodělám.
-> Rom3l: Ba, ale ten čas...

-> Dave - ten pátý: dík :-) ale stejně by mě zajímalo,proč už asi po šestý prodáváš Coopera?nemáš na něj čas?nebo tě to už neba?
Kráááása!

děkuju,tož kolesa jsou jedna z nejpovedenějších záležitostí :-) až na to že jsou 15" ale i tak jsou dobre
pekne kola ! samozrejme ne len to !!
-> Dave: dík :-) děláme jak se dá
-> Rom3l: Moc hezký, jen tak dál 
