Škoda Rapid 130 Bart
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu
popis stavby vozu od r.2007-2010
Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty
Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola
Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet
ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku
Bart Rapid 130 - komentáře:
-> Rom3l: nemáš zač

no hele to je celkem jednoduché za dobu co ho mam nalítal cc 200 km

po většinu času je garážovaný

respektive pořád jen pár týdnu byl v zimě venky

no a myslím že přece jen fotky klamou jelikož na fotkách vypadá skoro jak kdyby měl lak totálně v pohodě ale nemá jelikož to bylo pražské sídlištové auto tak se to na něm podepsalo trochu sem tam rezne párkrát se po něm někdo proběhl takže střecha sem tam pomačkaná

pak původní majitel vzal sprej a sem tam stříknul nějakou tu rýhu takže různě matný apod... snažil jsem se toto všechno minimalizovat ale nejsem kouzelnik... takže live je to celkem vidět...

až se na něj vidělá tak jsem dospěl k názoru že půjde asi celý na pískovaní a začne se od znova... pravdou je že ztratí veteránského ducha a originalost

ale myslím že tady je pár jiných rapidů které to můžou zastupovat

-> Vencars: díky dík

ale jen nevim jak se tobě daří toho tvýho rapidovce udržovat tak krásnýho
pěknéé komííny a celkově

-> petr s: no jo,tak to mě nenapadlo..snad příště

-> Rom3l: Nemusels vrtat tak velké díry ale udělat tam závit
-> Eidy: no jo,ale jak ty štefty do tech děr napasovat

-> Eidy: no více méně ani nic,ale bylo by nejspíš složitější sdostat do tšch roztečovejch děr nějakou aretaci,myslim tim např. drážky,proti pootočení.jinak stoupání závitu je 1,5
-> Rom3l: Jedna otázka. Co ti brání nebo proč tam nechceš naklepnout normální štefty? Tenhle šroub asi namáhání vydrží, ale co stoupání závitu, ptám se? Měl bych strach z povolování se matek.
Aspoň se trochu srovná bilance a stoupne počet upadlých kol na vlečce

no jako díval jsem se na ten odkaz a dobrý.ale stejně mě to nepřesvědčilo.takže jsem sehnal jenom pevnější šrouby.myslim že to je udělaný precizně takže tomu věřim
-> Rom3l: odkaz jsem ti tam dal..zkus to.. prostě dej delší štefty..nic nemusíš předělávat, jen odbrousíš ty šrouby co tam máš.. práce málo a budeš mít klid

-> Rom3l: Dát sériový štefty a podložky, nebou koupit delší štefty
tak všem děkuju za názory,ale fakt nevim jak to předělat..určitě chápu že to je jedna z velice důležitejch součástek na automobilu vůbec a předevšim jde o bezpečnost.když upadne vejfuk nebo co já vim praskne chladič furt je to lepší než honit kolo někde na dálnici...rád bych to moc nepředělával,ale to asi nepujde..jestli by mi někdo dokázal poradit krom rad typu \"vy--r se na to\"....?
upraveno 1x, naposled 18.03.2009 21:34:54
-> Kapřík faster: štefty majú 1,5 a ak má toto šroby klasiku tak má 1,75 inak či to bude 8,8 alebo 12,9 je podľa mňa jedno ...
-> Rom3l: máš to hezky udělané a je vidět, že se snažíš, jen mi nesedí ta barva kol. Osobně bych nechal stríbrné..v té černé vůbec nevyniknou. Ale to je samozřejmě věc názoru.
Druhá věc je ty náboje o kterých tu diskutujete..zde naplno souhlasím se všemi ostatními. Rychle to vyhoď a vymysli to jinak. Zkus si představit co ti udělá auto, kdyby ti nedejbože ulítlo kolo ve 120... Když vezmeš tenhle šroub a šteft, tak takovejhle šroub při troše síly obyčejnou gola sadou urveš..to se ti u šteftu stát nemůže. Třeba si řekneš pevnost 8,8 a třeba těch 10,9...žádnej rozdíl, ale rozdíl je to velikej. Krom toho na těchto šroubech pokud se nedívám zle je stoupání 1,5 klasická metrika. Štefty mají jemnější závit, tuším 1,25..
Zkus
www.podlozky.wbs.cz/index
.html
Jsou to stránky chlápka co podložky dělá. Osobně od něj mám duralové podložky, teď mi i předělával štefty.. zkus ho, třeba takové štefty co potřebuješ má

upraveno 2x, naposled 18.03.2009 10:54:36
Tak to je mazec ten zadní náboj. Na tomhle bych nechtěl ani vycouvat z garáže.
vzhledem k tomu ze jsi me napsal a pozadal si me o komentar tak tady ho mas.. kdyz jsem tu fotku videl poprve myslel jsem si ze nekdo jen neco zkousi nejakej pokus o nejakej montazni pripravek.. kdyz jsem zjistil ze to pujde na auto preju hodne stesti.. uz jsem videl mnohe ale tohle bych zaradil do sveho pomyslneho zebricku prasaren do hornich pozic.. snad jen mnou popisovane vratove stefty zarazene v pertinaxove podlozce zatim nemaji konkurenci..
nicmene k veci.. pravdepodobne to bude fungovat a na 90pct na normalni silnici nebudes mit problem.. ovsem tezko se hleda normalni silnice.. ovsem videl jsem podobne udelane ale daleko lepe vyresene nabojky a na rallycrosovejch autech praskly.. co to udela pak si domysli.. nebude problem ve steftu to jestli to je 10,9 8,8 je v tomhle pripade rekl bych skoro jedno.. akorad nechapu proc si vybral ze vseho to nejvetsi blato.. problem bude pokud bude v zeslabenem miste.. hlavne by jsis mel uvedomit ze je to jeden z nejdulezitejsich prvku na aute a tak ma byt nalezite predimenzovan.. to ze to treba vydrzi a je to na hranici bezpecnosti neznamena ze je to OK.. ja osobne bych si to na auto nedal ani omylem.. ale uznavam ze je mnoho jinych mnohem nebezpecnejsich aut a taky jezdi.. otazkou je jestli ti stoji riskovat to auto a hazardovat se svym zdravim a ohrozovat vse okolo kvuli takovymu bastlu.. jsou i jina levna reseni ktery si muzes zbastlit sam.. kdyz uz to chces resit amatersky..
-> Nwkt: -> gabo000000: -> Syny: a nehnevajte sa na mňa podľa mňa ak ich fajne prevaril tie budú aj popustené a mi môžme vedieť. inak je to samozrejme kktina na Ntu a keby majú tie šroby aj 12,9 tak by som to nepoužil 10,9/12,9/8,8 a všetko je naniečo dobré takže v žiadnom prípade to je 10,9 to udrží
tak jsem se radil s odborníkem přez materiály a velmi zkušeným svářečem a soustružníkem panem Turnou jestli ho někdo znáte,a ten mi tvrdil že ta pevnost v pohodě vystačí... a válcovanej závit to má taky.mimochodem vy máte nějaký zkušenosti s podobnejma šteftama ..?