skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nabízím úpravu rozdělovače či odladění motorů :
- skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
KOUPÍM :
- NOVÉ KONTAKTNÍ ROZDĚLOVAČE velký emkový typ
- karb. z CBR 900 rr r.v. 97-99 nebo jiný 4klapkový karb. Keihin, Mikuny z motorky o obsahu 900ccm a vyšší
Minulost (Žlutý Rapid 130) :
- na aute bylo téměř vse origo, krom několika zapravení laku (stříkání celého předního čela apod.)
- motor originál 130 bez úprav, sání z erka, karburátor originální zánovní, dole trapné video
Rapid 1.4 (minulý majitel - nick IvanC)
Karoserie:
- Komplet GO, vyztužená,
- rozpěrka mezi tlumiči, vepředu převařené domky pro uchycení tlumičů, vytažené lemy, plechové prahy z Felicie
- baterie v kufru
- barva glazurit - zelená 06.05.18...
Přední náprava:
- Komplet GO, poskládaná z nových dílů, vyztužená,
- otočené misky dorazů - nikomu nedoporučuji - auto chodí příliš nízko a na dorazy tlumičů, pružiny - musím předělat do roviny
- pružiny Speedpro okruh,
- převrtané a odlehčené náboje 4x100, v minulosti plynokapalinové tlumiče Sachs pro LR/B, pak GAZ, nyní Protlum Sport
Zadní náprava:
- GO, vyztužená 130 LA, náboje 4x 100,
- v minulosti plynokapalinové výškově stavitelné tlumiče Sachs, nyní GAZ uložený v tvrdých gumách.
- navařené úchyty na podélná rameno pro uchycení tlumiče Sachs - vyrobeno z pevnostních mat. 10.9,
- převařené úchyty šikmého ramene na příčce převodovky pro zachování odklonu při snížení
Kola:
- Ráfky Dotz Daytona 6,5x15
- Pneu Good Year Eagle F1 195/50 R15, v budoucnu něco měkčího... Toyo, Yokohama
- II ráfky: OZ Superleggera 7x15, 4x100 5kg, Velké díky m8rinek ! - v plánu lak + jiné středy
Brzdy:
- Vpředu 4 pístky s propojkou, chlazené kotouče s vybráními pro chlazení i náboje a zároveň odlehčení
- Vzadu kotouče s brzdičem z Octavie
Převodovka:
- minulá převodovka 4,22 z 135GLI vydržela 50km, poté slisování 3stupně na hřídeli jako u původní převodovky
- 5Q se stálým převodem 4,22, rozberáno 6 převodovek a vybrány nejlepší díly
- nová ložiska ZKL a ZVL krom ložiska s klecí, bylo jak nové,
- rozpěrka proti slisování 3 st.
- Všechny nerovnosti dosedacích ploch až úchylně srovnány,
- všechny synchrony od 5-kových kol z jiných převodovek
- všechny šruby, gufera a O-kroužky nové
- šruby utahovány na horní předepsané hodnoty Nm
- těsněno hnědým silikonem bez papírových těsnění.
- hodinkama vymezena vůle v převodu na 0,20mm, i když jsme to ladily hlavně dle sluchu na už jetém převodu
Starý motor po bývalém majiteli :
- blok Felicia, klika Fabia
- vačka 284/276, zdvihy 6,7 ; 6,5
- vrtání 75,5 mm, kompres 10,8
- hlava Felicia 50KW s min. úpravami
- přetryskovaný karburátor Sedr z 130 naladěný výrobcem vačky Muckem - nebyl ok : všechny problémy vyřešeny obrovským nákrmem hlavních systémů - trysky 130 a 155, takže zcela nesmyslné k sér. dif. a zalité v celém spektru ot.- karb. opraven/upraven
- rozdělovač z 120 s vlastní upravenou regulací, druhý bezkontaktní s jinou křivkou
- svody B Krejčí, tlumič vlastního návrhu
Tento motor to má už dlouhý čas za sebou skrz podceňěnou věc a mojí důvěřu v práci ostatních a kdysi "rádoby kamarádů" - podrazáckým mamonům.
Nový motor 1.5 byl po mnoha letech prodán:
1514ccm - vložky na zakázku, produkční písty, upravené ojnice Fab., vačka TOP rally group B, zapalování Ignitech, hlava s ventily 36/32 s max. úpravami a závodními pružinami Anglie
- skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
KOUPÍM :
- NOVÉ KONTAKTNÍ ROZDĚLOVAČE velký emkový typ
- karb. z CBR 900 rr r.v. 97-99 nebo jiný 4klapkový karb. Keihin, Mikuny z motorky o obsahu 900ccm a vyšší
Minulost (Žlutý Rapid 130) :
- na aute bylo téměř vse origo, krom několika zapravení laku (stříkání celého předního čela apod.)
- motor originál 130 bez úprav, sání z erka, karburátor originální zánovní, dole trapné video
Rapid 1.4 (minulý majitel - nick IvanC)
Karoserie:
- Komplet GO, vyztužená,
- rozpěrka mezi tlumiči, vepředu převařené domky pro uchycení tlumičů, vytažené lemy, plechové prahy z Felicie
- baterie v kufru
- barva glazurit - zelená 06.05.18...
Přední náprava:
- Komplet GO, poskládaná z nových dílů, vyztužená,
- otočené misky dorazů - nikomu nedoporučuji - auto chodí příliš nízko a na dorazy tlumičů, pružiny - musím předělat do roviny
- pružiny Speedpro okruh,
- převrtané a odlehčené náboje 4x100, v minulosti plynokapalinové tlumiče Sachs pro LR/B, pak GAZ, nyní Protlum Sport
Zadní náprava:
- GO, vyztužená 130 LA, náboje 4x 100,
- v minulosti plynokapalinové výškově stavitelné tlumiče Sachs, nyní GAZ uložený v tvrdých gumách.
- navařené úchyty na podélná rameno pro uchycení tlumiče Sachs - vyrobeno z pevnostních mat. 10.9,
- převařené úchyty šikmého ramene na příčce převodovky pro zachování odklonu při snížení
Kola:
- Ráfky Dotz Daytona 6,5x15
- Pneu Good Year Eagle F1 195/50 R15, v budoucnu něco měkčího... Toyo, Yokohama
- II ráfky: OZ Superleggera 7x15, 4x100 5kg, Velké díky m8rinek ! - v plánu lak + jiné středy
Brzdy:
- Vpředu 4 pístky s propojkou, chlazené kotouče s vybráními pro chlazení i náboje a zároveň odlehčení
- Vzadu kotouče s brzdičem z Octavie
Převodovka:
- minulá převodovka 4,22 z 135GLI vydržela 50km, poté slisování 3stupně na hřídeli jako u původní převodovky
- 5Q se stálým převodem 4,22, rozberáno 6 převodovek a vybrány nejlepší díly
- nová ložiska ZKL a ZVL krom ložiska s klecí, bylo jak nové,
- rozpěrka proti slisování 3 st.
- Všechny nerovnosti dosedacích ploch až úchylně srovnány,
- všechny synchrony od 5-kových kol z jiných převodovek
- všechny šruby, gufera a O-kroužky nové
- šruby utahovány na horní předepsané hodnoty Nm
- těsněno hnědým silikonem bez papírových těsnění.
- hodinkama vymezena vůle v převodu na 0,20mm, i když jsme to ladily hlavně dle sluchu na už jetém převodu
Starý motor po bývalém majiteli :
- blok Felicia, klika Fabia
- vačka 284/276, zdvihy 6,7 ; 6,5
- vrtání 75,5 mm, kompres 10,8
- hlava Felicia 50KW s min. úpravami
- přetryskovaný karburátor Sedr z 130 naladěný výrobcem vačky Muckem - nebyl ok : všechny problémy vyřešeny obrovským nákrmem hlavních systémů - trysky 130 a 155, takže zcela nesmyslné k sér. dif. a zalité v celém spektru ot.- karb. opraven/upraven
- rozdělovač z 120 s vlastní upravenou regulací, druhý bezkontaktní s jinou křivkou
- svody B Krejčí, tlumič vlastního návrhu
Tento motor to má už dlouhý čas za sebou skrz podceňěnou věc a mojí důvěřu v práci ostatních a kdysi "rádoby kamarádů" - podrazáckým mamonům.
Nový motor 1.5 byl po mnoha letech prodán:
1514ccm - vložky na zakázku, produkční písty, upravené ojnice Fab., vačka TOP rally group B, zapalování Ignitech, hlava s ventily 36/32 s max. úpravami a závodními pružinami Anglie
Petr/Rapid 1.5 - komentáře:
18:09:19
12.07.2012
12.07.2012
radekp
-> Urbi: tak už máš konečně kolesa...Němec opravuje kola, co je dát jemu?
07:49:54
10.07.2012
10.07.2012
Petr Urban
-> dakar.cz: Neposkládaj, poskládám. Než bych se ho od Chovance dočkal poskládanýho, tak mi vypadnou i zbytky vlasů :( Takže mu každou chvíli volám, aby udělal jen ty strojní věci a zbytek si udělám doma zřejmě. Odpol. tam jedu se snímačem pro Ingnitech, aby se mohla vyvážit klika konečně, to teď viselo na mě...Ignitech poslal kolečko na řemenici na prd, takže se rýsovalo a dělalo kolečko laserem nové pro snímání otáček na řemenici. Chovanec ale nemá futra do ojnic a prej je Kolben zadrbal s objednávkou a má to přijít zas až v srpnu, tyhle řeči už mě ale pěkně mrdají, takle by se kurva neměla řešit zakázka kterou má od února. Měl to všechno naobjednávat dávno,stejně je to jen výmluva. Takže výstraha pro ostatní, pokud si od něho berete vačky, pístní sady atd., tak v pohodě. Ale pokud vám bude něco dělat na zakázku, chce to asi větší důraz na to kdy to má být nebo i oslovit někoho jiného. Palec dolů.
19:03:44
09.07.2012
09.07.2012
dakar.cz
-> Urbi: Toš ale škoda,žes nebyl. Akce to byla fakt dobrá a hlavně se tam dalo potkat dost lidí.
A už máš aspoň nějaký ten nouzový motor poskládaný a nebo pořád čekáš,až ti poskládají ten tvůj?
A už máš aspoň nějaký ten nouzový motor poskládaný a nebo pořád čekáš,až ti poskládají ten tvůj?
18:58:06
09.07.2012
09.07.2012
Petr Urban
-> m8rinek: Určitě za to nemůžeš, tak jsem o říct nechtěl, pokud to tak vyznělo ! Nové sehnat nejdou a já jsem velice rád že si to pro mě udělal a vážím si toho ! Jen sem prostě tu investici nečekal, ale dám ji, kola jsou vyjímečná.
16:04:50
09.07.2012
09.07.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi 09.07.12 13:19:44: NZ a není to jen mohe rada, takto se dělají i nová kola. Základ šedivá prášková vypalovací neb ideálně přilne na surovou slitinu (pod mokrou bys musel vymejšlet podklad něco jako Galvinol apod.) a pak se kolo jen z venku stříkne třeba stříbrnou. takto mám svoje ATSa a takto to dělá většina výrobců. To co radí v autolakovně nemusí být nutně to nej protože s kolama jich moc zkušeností nemá, alespoň u nás co jsem se ptal...
15:39:38
09.07.2012
09.07.2012
m8rinek
-> Urbi: Co na to říct? Tak jsi měl koupit nový. Trochu si připadám, jako bych za to mohl, že jsem Ti vydražil kola co jsi vydražit chtěl, k tomu se skopčákem řešil předání a nakonec jsou ty kola špatný. To jsem Ti je radši dražit neměl :/.
15:36:21
09.07.2012
09.07.2012
Petr Urban
-> Zivosek: Děkuji. Černou ale nesnáším, absolutně by ty kola zanikly, ověřeno. Černou ať si dají ti co mají rádi night ridera.
-> m8rinek: Doprava do čr 2000,- ale přímo až na moji adresu. A oprava kol + lak a sem na ceně téměř nových kol, protoře na každém kole je nálepka s čár. kodem a cenovkou 170 EUR.
-> m8rinek: Doprava do čr 2000,- ale přímo až na moji adresu. A oprava kol + lak a sem na ceně téměř nových kol, protoře na každém kole je nálepka s čár. kodem a cenovkou 170 EUR.
15:17:34
09.07.2012
09.07.2012
Zivosek
→ Urbi: Kola krásné, a ta hmotnost? Mazec! Jinak barva, mě by se líbila k té zelené asi černá kola..
14:44:49
09.07.2012
09.07.2012
m8rinek
Nevim na kolik doprava nakonec vyšla, ale i tak, to není zas tak zlá cena za dost vysokou třídu kol, ne?
14:37:46
09.07.2012
09.07.2012
castrol
pekne kolecka
13:19:44
09.07.2012
09.07.2012
Petr Urban
-> dakar.cz: Protože vidíš za co utrácím na fotce + vydělávám na své průsery + chodím na rehab. se zádama + měl sem se svojou romantický víkend :)
-> Tuner#2: Díky za rady. Zatím to zvážené nemám, napíšu pak. Ale mělo by to být 5,0 až 5,2kg. Já je právě dost dlouho sháněl kvůli tomu že by měly být lehčí než ultraleg., které mají kolem 5,6kg. Určitě se mi více líbí než ultry protoře nemají ty paprsky až do krajů ráfku a nemá je téměř nikdo v tomto rozměru u nás. Tak uvidím co mi řeknou profící na opravu kol, kámoš už si nechal dělat ultral. dost buchnuté a narovnali perfekt, jen říkali že tak pevná kola ještě nerovnali. Já mám jen lehce ohnutý ten lem, takže dobrousti dokitovat by to taky mohlo jít, uvidím ještě zda se nebudu bát je nechat pískovat a zda to zvládne kámoš porcelánem pískovat, dělal mi teď kola a takový top povrch sem ještě nikdy neviděl. Od komaxu mě všichni lakoši odraďují že to chce spíše kvalitní pružný lak, takže se obrátím na profíky v zdejší větší lakovně, přes známé za úplně jiné prachy. Jen lak jaký vybrat ? Teď jsou takové dost tmavé, jakoby grafit lesklý. představa ...Nějaká trochu tmavší tříbrná perleť bude slušet ... ? inspirace ?
-> Tuner#2: Díky za rady. Zatím to zvážené nemám, napíšu pak. Ale mělo by to být 5,0 až 5,2kg. Já je právě dost dlouho sháněl kvůli tomu že by měly být lehčí než ultraleg., které mají kolem 5,6kg. Určitě se mi více líbí než ultry protoře nemají ty paprsky až do krajů ráfku a nemá je téměř nikdo v tomto rozměru u nás. Tak uvidím co mi řeknou profící na opravu kol, kámoš už si nechal dělat ultral. dost buchnuté a narovnali perfekt, jen říkali že tak pevná kola ještě nerovnali. Já mám jen lehce ohnutý ten lem, takže dobrousti dokitovat by to taky mohlo jít, uvidím ještě zda se nebudu bát je nechat pískovat a zda to zvládne kámoš porcelánem pískovat, dělal mi teď kola a takový top povrch sem ještě nikdy neviděl. Od komaxu mě všichni lakoši odraďují že to chce spíše kvalitní pružný lak, takže se obrátím na profíky v zdejší větší lakovně, přes známé za úplně jiné prachy. Jen lak jaký vybrat ? Teď jsou takové dost tmavé, jakoby grafit lesklý. představa ...Nějaká trochu tmavší tříbrná perleť bude slušet ... ? inspirace ?
11:37:40
09.07.2012
09.07.2012
dakar.cz
-> Urbi: zdar. proč nebyls na tom pohofestu?
11:27:16
09.07.2012
09.07.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi: To mají fakt jen 5kg rovných? To nemá ani nová ultraleggera a tady ty kola jsem našel vždy kolem 5,5 - 5,7kg což je i tam moc hezké. Vaření jedině dotaz na odborníka, ale je to slitina Al což jsou i moje kola šlo to, takže je to otázka kolik do toho chceš dát. Třeba Fondemetaly jsem dal opískovat, komaxit jako základ jen jednu vrstvu slabou, vykitovat, vybrousit, plnič a brchní barva s lakem a drží to.
06:56:08
01.06.2012
01.06.2012
Petr Urban
-> Nepér: Pšt budu dělat pana důležitýho jak všeci machři tady a vytasím se až z hotovým produktem Kecám, nechce se mi Ignitech fotit, mám práce dost.
18:13:49
31.05.2012
31.05.2012
Nepér
Tak se pochlub, co ti dneska přišlo v krabičce z Přelouče
08:15:14
31.05.2012
31.05.2012
Petr Urban
-> havlik: Nevešlo, úspěch se nekonal Je tam podložka 10mm. Sem tady ještě nedal fotku bez podložky, ale to už je opřené o brzdič....kdyby sem mu ale jen na hraně zbrousil ty výstupky co tam být nemusí, už by se to o milimetry vešlo
13:30:38
30.05.2012
30.05.2012
havlik
-> Urbi: spíš bych považoval za dobrý že se ti to vzádu vešlo i přes ty oktávkový brzdiče;-)
13:19:11
30.05.2012
30.05.2012
Petr Urban
-> havlik: Je to možný, na těch špalkách to není ono, bohužel kola jsou pro Jack51, toho sem překecal aby to koupil na hoby vrchy jako kola pro slicky a ještě domluvil slevu u prodejce. Protože sem si říkal že nebudu chít tak malý kola na auto, tak sem to pro sebe neřešil, ale když vidím ten design a auto vypadá jak motokára parádní, už mám jiný názor.
13:07:26
30.05.2012
30.05.2012
havlik
-> Urbi: podle mě by to nebylo tak hrozný kdyby to bylo na zemi a plná váha auta.
13:02:10
30.05.2012
30.05.2012
Petr Urban
-> itchy: No vzadu to širší je vlastně kvuli sakyho unašečům a kotoučům, ale vepředu je to originál a to ještě jsou o 1cm vyklepány blatníky ven a stejně to takle leze.