skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nabízím úpravu rozdělovače či odladění motorů :
- skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
KOUPÍM :
- NOVÉ KONTAKTNÍ ROZDĚLOVAČE velký emkový typ
- karb. z CBR 900 rr r.v. 97-99 nebo jiný 4klapkový karb. Keihin, Mikuny z motorky o obsahu 900ccm a vyšší
Minulost (Žlutý Rapid 130) :
- na aute bylo téměř vse origo, krom několika zapravení laku (stříkání celého předního čela apod.)
- motor originál 130 bez úprav, sání z erka, karburátor originální zánovní, dole trapné video
Rapid 1.4 (minulý majitel - nick IvanC)
Karoserie:
- Komplet GO, vyztužená,
- rozpěrka mezi tlumiči, vepředu převařené domky pro uchycení tlumičů, vytažené lemy, plechové prahy z Felicie
- baterie v kufru
- barva glazurit - zelená 06.05.18...
Přední náprava:
- Komplet GO, poskládaná z nových dílů, vyztužená,
- otočené misky dorazů - nikomu nedoporučuji - auto chodí příliš nízko a na dorazy tlumičů, pružiny - musím předělat do roviny
- pružiny Speedpro okruh,
- převrtané a odlehčené náboje 4x100, v minulosti plynokapalinové tlumiče Sachs pro LR/B, pak GAZ, nyní Protlum Sport
Zadní náprava:
- GO, vyztužená 130 LA, náboje 4x 100,
- v minulosti plynokapalinové výškově stavitelné tlumiče Sachs, nyní GAZ uložený v tvrdých gumách.
- navařené úchyty na podélná rameno pro uchycení tlumiče Sachs - vyrobeno z pevnostních mat. 10.9,
- převařené úchyty šikmého ramene na příčce převodovky pro zachování odklonu při snížení
Kola:
- Ráfky Dotz Daytona 6,5x15
- Pneu Good Year Eagle F1 195/50 R15, v budoucnu něco měkčího... Toyo, Yokohama
- II ráfky: OZ Superleggera 7x15, 4x100 5kg, Velké díky m8rinek ! - v plánu lak + jiné středy
Brzdy:
- Vpředu 4 pístky s propojkou, chlazené kotouče s vybráními pro chlazení i náboje a zároveň odlehčení
- Vzadu kotouče s brzdičem z Octavie
Převodovka:
- minulá převodovka 4,22 z 135GLI vydržela 50km, poté slisování 3stupně na hřídeli jako u původní převodovky
- 5Q se stálým převodem 4,22, rozberáno 6 převodovek a vybrány nejlepší díly
- nová ložiska ZKL a ZVL krom ložiska s klecí, bylo jak nové,
- rozpěrka proti slisování 3 st.
- Všechny nerovnosti dosedacích ploch až úchylně srovnány,
- všechny synchrony od 5-kových kol z jiných převodovek
- všechny šruby, gufera a O-kroužky nové
- šruby utahovány na horní předepsané hodnoty Nm
- těsněno hnědým silikonem bez papírových těsnění.
- hodinkama vymezena vůle v převodu na 0,20mm, i když jsme to ladily hlavně dle sluchu na už jetém převodu
Starý motor po bývalém majiteli :
- blok Felicia, klika Fabia
- vačka 284/276, zdvihy 6,7 ; 6,5
- vrtání 75,5 mm, kompres 10,8
- hlava Felicia 50KW s min. úpravami
- přetryskovaný karburátor Sedr z 130 naladěný výrobcem vačky Muckem - nebyl ok : všechny problémy vyřešeny obrovským nákrmem hlavních systémů - trysky 130 a 155, takže zcela nesmyslné k sér. dif. a zalité v celém spektru ot.- karb. opraven/upraven
- rozdělovač z 120 s vlastní upravenou regulací, druhý bezkontaktní s jinou křivkou
- svody B Krejčí, tlumič vlastního návrhu
Tento motor to má už dlouhý čas za sebou skrz podceňěnou věc a mojí důvěřu v práci ostatních a kdysi "rádoby kamarádů" - podrazáckým mamonům.
Nový motor 1.5 byl po mnoha letech prodán:
1514ccm - vložky na zakázku, produkční písty, upravené ojnice Fab., vačka TOP rally group B, zapalování Ignitech, hlava s ventily 36/32 s max. úpravami a závodními pružinami Anglie
- skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
KOUPÍM :
- NOVÉ KONTAKTNÍ ROZDĚLOVAČE velký emkový typ
- karb. z CBR 900 rr r.v. 97-99 nebo jiný 4klapkový karb. Keihin, Mikuny z motorky o obsahu 900ccm a vyšší
Minulost (Žlutý Rapid 130) :
- na aute bylo téměř vse origo, krom několika zapravení laku (stříkání celého předního čela apod.)
- motor originál 130 bez úprav, sání z erka, karburátor originální zánovní, dole trapné video
Rapid 1.4 (minulý majitel - nick IvanC)
Karoserie:
- Komplet GO, vyztužená,
- rozpěrka mezi tlumiči, vepředu převařené domky pro uchycení tlumičů, vytažené lemy, plechové prahy z Felicie
- baterie v kufru
- barva glazurit - zelená 06.05.18...
Přední náprava:
- Komplet GO, poskládaná z nových dílů, vyztužená,
- otočené misky dorazů - nikomu nedoporučuji - auto chodí příliš nízko a na dorazy tlumičů, pružiny - musím předělat do roviny
- pružiny Speedpro okruh,
- převrtané a odlehčené náboje 4x100, v minulosti plynokapalinové tlumiče Sachs pro LR/B, pak GAZ, nyní Protlum Sport
Zadní náprava:
- GO, vyztužená 130 LA, náboje 4x 100,
- v minulosti plynokapalinové výškově stavitelné tlumiče Sachs, nyní GAZ uložený v tvrdých gumách.
- navařené úchyty na podélná rameno pro uchycení tlumiče Sachs - vyrobeno z pevnostních mat. 10.9,
- převařené úchyty šikmého ramene na příčce převodovky pro zachování odklonu při snížení
Kola:
- Ráfky Dotz Daytona 6,5x15
- Pneu Good Year Eagle F1 195/50 R15, v budoucnu něco měkčího... Toyo, Yokohama
- II ráfky: OZ Superleggera 7x15, 4x100 5kg, Velké díky m8rinek ! - v plánu lak + jiné středy
Brzdy:
- Vpředu 4 pístky s propojkou, chlazené kotouče s vybráními pro chlazení i náboje a zároveň odlehčení
- Vzadu kotouče s brzdičem z Octavie
Převodovka:
- minulá převodovka 4,22 z 135GLI vydržela 50km, poté slisování 3stupně na hřídeli jako u původní převodovky
- 5Q se stálým převodem 4,22, rozberáno 6 převodovek a vybrány nejlepší díly
- nová ložiska ZKL a ZVL krom ložiska s klecí, bylo jak nové,
- rozpěrka proti slisování 3 st.
- Všechny nerovnosti dosedacích ploch až úchylně srovnány,
- všechny synchrony od 5-kových kol z jiných převodovek
- všechny šruby, gufera a O-kroužky nové
- šruby utahovány na horní předepsané hodnoty Nm
- těsněno hnědým silikonem bez papírových těsnění.
- hodinkama vymezena vůle v převodu na 0,20mm, i když jsme to ladily hlavně dle sluchu na už jetém převodu
Starý motor po bývalém majiteli :
- blok Felicia, klika Fabia
- vačka 284/276, zdvihy 6,7 ; 6,5
- vrtání 75,5 mm, kompres 10,8
- hlava Felicia 50KW s min. úpravami
- přetryskovaný karburátor Sedr z 130 naladěný výrobcem vačky Muckem - nebyl ok : všechny problémy vyřešeny obrovským nákrmem hlavních systémů - trysky 130 a 155, takže zcela nesmyslné k sér. dif. a zalité v celém spektru ot.- karb. opraven/upraven
- rozdělovač z 120 s vlastní upravenou regulací, druhý bezkontaktní s jinou křivkou
- svody B Krejčí, tlumič vlastního návrhu
Tento motor to má už dlouhý čas za sebou skrz podceňěnou věc a mojí důvěřu v práci ostatních a kdysi "rádoby kamarádů" - podrazáckým mamonům.
Nový motor 1.5 byl po mnoha letech prodán:
1514ccm - vložky na zakázku, produkční písty, upravené ojnice Fab., vačka TOP rally group B, zapalování Ignitech, hlava s ventily 36/32 s max. úpravami a závodními pružinami Anglie
Petr/Rapid 1.5 - komentáře:
10:08:49
30.05.2012
30.05.2012
havlik
-> itchy: zadek
10:07:53
30.05.2012
30.05.2012
itchy
-> havlik: predok?
09:20:01
30.05.2012
30.05.2012
havlik
-> itchy: ty sakyho náboje jsou širší o 22mm oproti originálu.
08:18:42
30.05.2012
30.05.2012
itchy
-> Urbi: tak to je teda zvlastne, myslel som ze mas podlozku...
23:50:04
29.05.2012
29.05.2012
TTomas
-> Urbi: Ty kola z BMW byly i ve 14 a 15(ty jsem mel). Vsechny maj teda dost male ET a jsou tezsi, ale zato hodne vydrzej. Kdyz se budes chvilku rozhlizet, tak urcite musis nejaky sehnat. Je jich docela dost.
23:04:59
29.05.2012
29.05.2012
m8rinek
-> Urbi: ty Westerny sic ve špatný rozteči, ale byly tam...
23:03:25
29.05.2012
29.05.2012
Petr Urban
-> m8rinek: Které myslíš ? Ty 6j s těmi propadlými paprsky ke středu ? To je velká škoda, nádherný kola.
22:38:00
29.05.2012
29.05.2012
m8rinek
Noo před rokem jsem je propásl ve 14" na aukru...
22:36:55
29.05.2012
29.05.2012
Petr Urban
-> Ultim: To je extrém, ale vpadaj dobře...všechno jiná rozteč a moc šrubů. nějaký 14 nebo 15 kde budou takle propadlý paprsky do středu a rozteč 4x100, to bych si nechal líbit.
22:35:00
29.05.2012
29.05.2012
Petr Urban
-> itchy: Jak vrtni? je to přímo na náboji vepředu...a vidíš že leze, tak nevím co máš za kola teda ale mě 6Jx13 s ET18 takle vepředu leze, gumou to asi nebude.
22:16:08
29.05.2012
29.05.2012
itchy
ved vrtni naboje, to nemoze tolko liezt, dopredu sa da dostat uplne v pohode 7cka disk s ET 20, ja mam 7x15 et 25 a nelezie nic z origo lemu
22:00:00
29.05.2012
29.05.2012
Ultim
-> Urbi: Hlavne ta cena si myslim
EDIT: Mame i sirsi ;-] Treba takovy bezny rozmer 15X10
www.ebay.com/sch/i.html?_ from=R40&...
EDIT: Mame i sirsi ;-] Treba takovy bezny rozmer 15X10
www.ebay.com/sch/i.html?_ from=R40&...
21:54:52
29.05.2012
29.05.2012
Petr Urban
-> Ultim: Mám mokrou textilíi Cena a šířka kol je problém...
21:46:38
29.05.2012
29.05.2012
Ultim
21:41:45
29.05.2012
29.05.2012
havlik
-> Urbi: na aukru jsou ty paprskáče z alpiny v 15" teda byly tam asi dvakrat po sobě
21:38:38
29.05.2012
29.05.2012
Petr Urban
-> Ultim: Narovinu naprosto je žeru. Myslím si že nic lepšího vymyšleno nebude než pěkné paprskové kolo...stačí se podívat na supersporty. A ještě když to má paprsky a střed dovnitř kola jako ty 6J na rapidu, tak to je pro mě top design, jednoduchý a krásný. Sehnat podobná ve 14" či 15" tak budu opravdu přešťasten i když jsou to váhově těžká kola.
21:18:56
29.05.2012
29.05.2012
Ultim
-> Urbi: Vidim, ze mas zalibu v paprskovych kolech ze?
13:36:28
21.05.2012
21.05.2012
Maťulo
-> Urbi: amne sa naopak tvoj rapid paci tak jak je! akurat co by som dal na cierno su tie plastove mriezky za zadnymi bocnymi okienkami ramy dveri a B stlpik... mne sa to paci ze je to vo farbe a tiez idem davat teraz vsetko do farby karoserie ako to mas ty, az na tie ramy dveri a B stlpik...
13:24:25
21.05.2012
21.05.2012
Petr Urban
-> afro100: Maska se mi líbí taky, počkejte až to bude v uhlové černé jak ty světla dobře vyniknou že jsou jakoby zapuštěná, vypadá to přísněji než emková světla. Zatím nemám z vrakáče pěkný plasty, chci to mít tak, aby to šlo případně vrátit zpět tato úprava. Maska bude zřejmě originální, žádná tuner síťka, tak uvidím jak se to bude líbit...
22:24:33
16.05.2012
16.05.2012
afro100
-> Tomaso435: a tesnenie okna
e. a sterace :D
e. a sterace :D