skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nabízím úpravu rozdělovače či odladění motorů :
- skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
KOUPÍM :
- NOVÉ KONTAKTNÍ ROZDĚLOVAČE velký emkový typ
- karb. z CBR 900 rr r.v. 97-99 nebo jiný 4klapkový karb. Keihin, Mikuny z motorky o obsahu 900ccm a vyšší
Minulost (Žlutý Rapid 130) :
- na aute bylo téměř vse origo, krom několika zapravení laku (stříkání celého předního čela apod.)
- motor originál 130 bez úprav, sání z erka, karburátor originální zánovní, dole trapné video
Rapid 1.4 (minulý majitel - nick IvanC)
Karoserie:
- Komplet GO, vyztužená,
- rozpěrka mezi tlumiči, vepředu převařené domky pro uchycení tlumičů, vytažené lemy, plechové prahy z Felicie
- baterie v kufru
- barva glazurit - zelená 06.05.18...
Přední náprava:
- Komplet GO, poskládaná z nových dílů, vyztužená,
- otočené misky dorazů - nikomu nedoporučuji - auto chodí příliš nízko a na dorazy tlumičů, pružiny - musím předělat do roviny
- pružiny Speedpro okruh,
- převrtané a odlehčené náboje 4x100, v minulosti plynokapalinové tlumiče Sachs pro LR/B, pak GAZ, nyní Protlum Sport
Zadní náprava:
- GO, vyztužená 130 LA, náboje 4x 100,
- v minulosti plynokapalinové výškově stavitelné tlumiče Sachs, nyní GAZ uložený v tvrdých gumách.
- navařené úchyty na podélná rameno pro uchycení tlumiče Sachs - vyrobeno z pevnostních mat. 10.9,
- převařené úchyty šikmého ramene na příčce převodovky pro zachování odklonu při snížení
Kola:
- Ráfky Dotz Daytona 6,5x15
- Pneu Good Year Eagle F1 195/50 R15, v budoucnu něco měkčího... Toyo, Yokohama
- II ráfky: OZ Superleggera 7x15, 4x100 5kg, Velké díky m8rinek ! - v plánu lak + jiné středy
Brzdy:
- Vpředu 4 pístky s propojkou, chlazené kotouče s vybráními pro chlazení i náboje a zároveň odlehčení
- Vzadu kotouče s brzdičem z Octavie
Převodovka:
- minulá převodovka 4,22 z 135GLI vydržela 50km, poté slisování 3stupně na hřídeli jako u původní převodovky
- 5Q se stálým převodem 4,22, rozberáno 6 převodovek a vybrány nejlepší díly
- nová ložiska ZKL a ZVL krom ložiska s klecí, bylo jak nové,
- rozpěrka proti slisování 3 st.
- Všechny nerovnosti dosedacích ploch až úchylně srovnány,
- všechny synchrony od 5-kových kol z jiných převodovek
- všechny šruby, gufera a O-kroužky nové
- šruby utahovány na horní předepsané hodnoty Nm
- těsněno hnědým silikonem bez papírových těsnění.
- hodinkama vymezena vůle v převodu na 0,20mm, i když jsme to ladily hlavně dle sluchu na už jetém převodu
Starý motor po bývalém majiteli :
- blok Felicia, klika Fabia
- vačka 284/276, zdvihy 6,7 ; 6,5
- vrtání 75,5 mm, kompres 10,8
- hlava Felicia 50KW s min. úpravami
- přetryskovaný karburátor Sedr z 130 naladěný výrobcem vačky Muckem - nebyl ok : všechny problémy vyřešeny obrovským nákrmem hlavních systémů - trysky 130 a 155, takže zcela nesmyslné k sér. dif. a zalité v celém spektru ot.- karb. opraven/upraven
- rozdělovač z 120 s vlastní upravenou regulací, druhý bezkontaktní s jinou křivkou
- svody B Krejčí, tlumič vlastního návrhu
Tento motor to má už dlouhý čas za sebou skrz podceňěnou věc a mojí důvěřu v práci ostatních a kdysi "rádoby kamarádů" - podrazáckým mamonům.
Nový motor 1.5 byl po mnoha letech prodán:
1514ccm - vložky na zakázku, produkční písty, upravené ojnice Fab., vačka TOP rally group B, zapalování Ignitech, hlava s ventily 36/32 s max. úpravami a závodními pružinami Anglie
- skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
KOUPÍM :
- NOVÉ KONTAKTNÍ ROZDĚLOVAČE velký emkový typ
- karb. z CBR 900 rr r.v. 97-99 nebo jiný 4klapkový karb. Keihin, Mikuny z motorky o obsahu 900ccm a vyšší
Minulost (Žlutý Rapid 130) :
- na aute bylo téměř vse origo, krom několika zapravení laku (stříkání celého předního čela apod.)
- motor originál 130 bez úprav, sání z erka, karburátor originální zánovní, dole trapné video
Rapid 1.4 (minulý majitel - nick IvanC)
Karoserie:
- Komplet GO, vyztužená,
- rozpěrka mezi tlumiči, vepředu převařené domky pro uchycení tlumičů, vytažené lemy, plechové prahy z Felicie
- baterie v kufru
- barva glazurit - zelená 06.05.18...
Přední náprava:
- Komplet GO, poskládaná z nových dílů, vyztužená,
- otočené misky dorazů - nikomu nedoporučuji - auto chodí příliš nízko a na dorazy tlumičů, pružiny - musím předělat do roviny
- pružiny Speedpro okruh,
- převrtané a odlehčené náboje 4x100, v minulosti plynokapalinové tlumiče Sachs pro LR/B, pak GAZ, nyní Protlum Sport
Zadní náprava:
- GO, vyztužená 130 LA, náboje 4x 100,
- v minulosti plynokapalinové výškově stavitelné tlumiče Sachs, nyní GAZ uložený v tvrdých gumách.
- navařené úchyty na podélná rameno pro uchycení tlumiče Sachs - vyrobeno z pevnostních mat. 10.9,
- převařené úchyty šikmého ramene na příčce převodovky pro zachování odklonu při snížení
Kola:
- Ráfky Dotz Daytona 6,5x15
- Pneu Good Year Eagle F1 195/50 R15, v budoucnu něco měkčího... Toyo, Yokohama
- II ráfky: OZ Superleggera 7x15, 4x100 5kg, Velké díky m8rinek ! - v plánu lak + jiné středy
Brzdy:
- Vpředu 4 pístky s propojkou, chlazené kotouče s vybráními pro chlazení i náboje a zároveň odlehčení
- Vzadu kotouče s brzdičem z Octavie
Převodovka:
- minulá převodovka 4,22 z 135GLI vydržela 50km, poté slisování 3stupně na hřídeli jako u původní převodovky
- 5Q se stálým převodem 4,22, rozberáno 6 převodovek a vybrány nejlepší díly
- nová ložiska ZKL a ZVL krom ložiska s klecí, bylo jak nové,
- rozpěrka proti slisování 3 st.
- Všechny nerovnosti dosedacích ploch až úchylně srovnány,
- všechny synchrony od 5-kových kol z jiných převodovek
- všechny šruby, gufera a O-kroužky nové
- šruby utahovány na horní předepsané hodnoty Nm
- těsněno hnědým silikonem bez papírových těsnění.
- hodinkama vymezena vůle v převodu na 0,20mm, i když jsme to ladily hlavně dle sluchu na už jetém převodu
Starý motor po bývalém majiteli :
- blok Felicia, klika Fabia
- vačka 284/276, zdvihy 6,7 ; 6,5
- vrtání 75,5 mm, kompres 10,8
- hlava Felicia 50KW s min. úpravami
- přetryskovaný karburátor Sedr z 130 naladěný výrobcem vačky Muckem - nebyl ok : všechny problémy vyřešeny obrovským nákrmem hlavních systémů - trysky 130 a 155, takže zcela nesmyslné k sér. dif. a zalité v celém spektru ot.- karb. opraven/upraven
- rozdělovač z 120 s vlastní upravenou regulací, druhý bezkontaktní s jinou křivkou
- svody B Krejčí, tlumič vlastního návrhu
Tento motor to má už dlouhý čas za sebou skrz podceňěnou věc a mojí důvěřu v práci ostatních a kdysi "rádoby kamarádů" - podrazáckým mamonům.
Nový motor 1.5 byl po mnoha letech prodán:
1514ccm - vložky na zakázku, produkční písty, upravené ojnice Fab., vačka TOP rally group B, zapalování Ignitech, hlava s ventily 36/32 s max. úpravami a závodními pružinami Anglie
Petr/Rapid 1.5 - komentáře:
22:23:21
16.05.2012
16.05.2012
Tomaso435
-> Nepér: vlastně už chybí jen gumy v barvě auta aby tam ta černá vubec nebyla :D
22:20:53
16.05.2012
16.05.2012
afro100
-> Nepér: a mne sa ta maska zas naopak lubi
14:52:23
14.05.2012
14.05.2012
Petr Urban
-> Nepér: Stejný názor, tohle dělal předchozí majitel a nemůžu mu to mít za zlé, každý má svůj vkus. Zatím ale rači budu řešit aby to jelo než aby to vypadalo.
08:44:27
14.05.2012
14.05.2012
Nepér
Zelené plasty masky, kliky, víčko nádrže - všechno tohle bych nechal černé. Normálně, jak to je, bez nějakého laku. Kliky možná z nového Favorita, aby to vypadalo moderněji. Je otázka, zda třeba ty kliky byly venku při laku, jinak to může popraskat při demontáži těch vnitřků. Ta vytuněná maska se mi taky nějak extra nelíbí
15:43:12
13.05.2012
13.05.2012
Čokin
-> Urbi: Lesklé, já mám mat a asi bych šel už do lesku.
11:41:10
12.05.2012
12.05.2012
Petr Urban
-> Martin/125/: Mám úplně stejný názor čoveče Zatím realizace pokulhává. Ty lemy jsou blbě udělaný...strašně ven a oproti předku jsou moc dokulata zakončené, měla tam být ostřejší hrana, ale hanět to nemůžu, třeba bych je sám neudělal líp. Buď budou ještě širší podložky nebo jiná kola a zase podložky. Ty plasty ještě nevím zda dávat do matné nebo lesklé černé ?
15:30:19
11.05.2012
11.05.2012
Martin/125/
vypadá fakt moc dobře...jen já bych to všechno neměl v é zelené...hlavně ty plastové věci co jsou normálně černé...a ješte jedna maličkost-kola stale moc zalezlé v lemech...chtělo by to o kus rozšířit (muj nazor na toto auto) jinak je velice povedený...a moc fandim...je vidět že si s tim daváš práci a nic jen tak neodflakuješ
14:30:48
11.05.2012
11.05.2012
Kurier Grobar
-> Urbi: haaaaaaaaaaaaaaaa
14:12:18
11.05.2012
11.05.2012
Petr Urban
-> Kurier Grobar: Přesně tak je to večer v mé garáži. Vačka na kolenách, pelikán v ruce
14:03:09
11.05.2012
11.05.2012
Kurier Grobar
-> Urbi: musím to sem dať i1016.photobucket.com/alb
ums/.../south_park_stan.jp
g
19:40:49
10.05.2012
10.05.2012
Čokin
-> Urbi: Já ho dřív nepotřebuju, mě to jezdí. Až bude tak bude, nějak stejně ted nemám na auto a úpravy čas
01:32:08
10.05.2012
10.05.2012
Petr Urban
-> dakar.cz: Taky sem zvědavý, ale dokud nebude úplně dořešené zápalko Ignitech a karb. z motorky, nebude výsledek jaký si představuji, v rámci toho abych tuto sezonu vyjel tohle možná budu muset odložit a výsledek tedy nebude 100% jak bych si přál. I tak by snad mohl komplet nový motor šlapat dobře i s prozatimním Sedrem.
13:54:44
09.05.2012
09.05.2012
dakar.cz
-> Urbi: Tak to se těším,snad to bude co nejdřív.. Jsem zvědavý na výsledek,když už to tak dlouho ladíš.
21:48:52
08.05.2012
08.05.2012
Petr Urban
-> dakar.cz: To se zeptej mistra Chovance, já se ho ptám každý druhý den a zatím je to nejisté. On dělá úpravy na škodovky ...mě řekl z fandofství, že ho živý úplně jiné lukrativní zakázky, takže sice trochu chápu že na mě nevydělá, ale v rámci loajálnosti by už pohnout mohl. Je jak většina úpravců kteří dělají takle na kšeft pár úprav do škodovky, kdyby sem chtěl za těžký love závodní motor, asi už by byl. Auto už jezdilo minulý rok, jenže problém je na posledních fotkách a pak vyvstala brutální nepřízeň rodiny a už se na autě nic dělat v normální garáži nemohlo a teď momentálně dávám auto do kupy na hlíně v garáži vedle domu, což pro stavbu motora není moc ideál. Další aspekt věci...abych na úpravy dvou aut měl, dělám další 3 až 4 zaměstnání...Jestli auto pojede do léta, bude to zázrak. Ještě že mé druhé je zábavné taky a jezdí spolehlivě.
-> Čokin: A ty se moc nesměj, nemysli si že tvůj motor bude mít dřív
-> Čokin: A ty se moc nesměj, nemysli si že tvůj motor bude mít dřív
19:07:51
08.05.2012
08.05.2012
Čokin
-> dakar.cz:
17:28:34
08.05.2012
08.05.2012
dakar.cz
-> Urbi: a bude to auto někdy jezdit?
16:56:51
08.05.2012
08.05.2012
havlik
-> Urbi: ozta byly nedavno na ebayi v 7x15 ale pod 10 se obávam nebudou
10:23:35
08.05.2012
08.05.2012
Petr Urban
-> havlik: Jak říká TTomas. Teď sem dokonce kopii kopie kol držel v ruce a měl na váze v Olomouci : www.nejkola.cz/bsc-tfx15-
7x15-4x100-et38-gold-ultra
-lehke-5-kg.html Kola měly na váze přesných 5.0 kg, ale tenčí korpus kol sem nikdy nezažil, bylo to jak z 2mm matroše a myslím že první pořádná díra na ČR cestě a můžu to reklamovat každý týden. Made in Taiwan na druhé straně kola.
Mám nový cíl v 15", váha 5,1kg: static.pagenstecher.de/up loads/.../oz_superleggera_ 1000.jpg
Kdo mi to pomůže sehnat někde ? Do 10 tis. i jetý v pěkným stavu. To bude oříšek na několik let Ebay už sleduji.
Případně i tyto, váha 5,6 : www.pneuok.cz/m6|mt428|mo 13983/7j-x-15-4-100-et37-6 8
Kdyby je někdo uměl bez DPH,- koupím je i nový ...udělám vám za to komplet rozdělovač s Bosch věcma + naladění na autě.
Mám nový cíl v 15", váha 5,1kg: static.pagenstecher.de/up loads/.../oz_superleggera_ 1000.jpg
Kdo mi to pomůže sehnat někde ? Do 10 tis. i jetý v pěkným stavu. To bude oříšek na několik let Ebay už sleduji.
Případně i tyto, váha 5,6 : www.pneuok.cz/m6|mt428|mo 13983/7j-x-15-4-100-et37-6 8
Kdyby je někdo uměl bez DPH,- koupím je i nový ...udělám vám za to komplet rozdělovač s Bosch věcma + naladění na autě.
18:18:49
04.05.2012
04.05.2012
TTomas
-> havlik: Coz o to oni poslou, ale pak si k celkove cenevcetne postovneho pripocti dph + clo a to uz neni moc zajimave.
19:56:40
21.04.2012
21.04.2012
havlik
-> Urbi: www.ebay.com/itm/.../2709
52396722?hash=item3... tady píšou že za 70doláčů posílají i do CZ