skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
02:04:49
16.11.2008
16.11.2008
Vrba
-> Tuner#2: :-D Jen dávám nějaké starší fotky.To je hlava co je tam od začátku.
01:24:21
16.11.2008
16.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Co děláš s hlavou, nebo to je jiná?
18:56:37
04.11.2008
04.11.2008
Vrba
-> Kapřík faster: -> Labros: Dík za podporu kluci
18:45:14
04.11.2008
04.11.2008
Vrba
-> bambus2: Ahoj,no náboje jsem si tenkrat objednaval u Sakyho,tak myslim ze kdyz se s nim nejak domluviš,tak ti je vyrobi taky.Je to sada naboje+drzaky+montazni material.Kotouče jsou tuším z golfa 1-kupoval jsem je v mototechně.
13:37:20
04.11.2008
04.11.2008
Labros
jj, škoda že se neúčastnil, lidi pro něj nemohli hlasovat.
12:55:47
04.11.2008
04.11.2008
Kapřík
-> Vrba: nádhernej rapid Smekám..na sraze se mi strašně líbil!!!
13:44:46
02.11.2008
02.11.2008
bambus2
-> Vrba: Ahoj, mám dotaz jestli bys mi neřekl od koho máš zadní náboje a kotouče, případně jestli bys neposkytl výkres. Dík moc
00:30:23
14.07.2008
14.07.2008
jarin
-> Vrba: No už se nemužu dočkat až se zase svezu, s tim počitam že to nebude hnedka na jedničku.
Koukám že scháníš take trysky kde se dá
Koukám že scháníš take trysky kde se dá
17:07:17
13.07.2008
13.07.2008
Vrba
-> jarin: Napoprvé nevim nevim.Spiš to potrva a bude se ladit.Ja jsem ted ladil 14 dni než je to uplně vychytané.To co jsem Ti řekl,tak s tim začni.
22:36:41
11.07.2008
11.07.2008
jarin
-> Vrba: vyskoušime uvidíme..... jestli se to povede na poprve, bude na tvuj odhad makat suprove tak ti platim pivo
07:33:47
11.07.2008
11.07.2008
Vrba
->jarin:uvidis podle spotreby potom se to doladi.Jestli ten karbec nema ekonostat,tak bych to chudsi nedaval na drughym stupni.Ja mel na prvnim 22/115/200
23:58:03
10.07.2008
10.07.2008
jarin
-> Vrba: No tak snad do měsice budu mit zas škudku na ježdění tak to do ní nahažu a vyskouším to, ale nemislíš že ten druhej stupen bude moc bohatej?
Když jsme to tenkrat draždili na poli tak mi kluci řikali že za mnou litaj při přeřazení docela černy saze, si myslím že to v tahu bylo bohaty až dost... no uvidíme co to poví
Když jsme to tenkrat draždili na poli tak mi kluci řikali že za mnou litaj při přeřazení docela černy saze, si myslím že to v tahu bylo bohaty až dost... no uvidíme co to poví
07:40:06
10.07.2008
10.07.2008
Vrba
->jarin: tak zkus 22/120/200 a 23/140/160
23:36:39
09.07.2008
09.07.2008
jarin
-> Vrba: Tak jsem vyhrabl ten 1. karbec.... na 1.stupni je difuzor 22, tryska 125 a vzdušník 160.... a na 2. stupni 23, 130, 190....... a ted se nesměj, taky tam je přemršeny otviraní 2. klapky že začne otvírat o par stupnu dřív, taktež pumpička vstřikuje na 2. stupen trosku driv a klapka se otvira ihned po odblokovani ..... misto podtlakove membrany ji zatahne pružina
22:51:31
08.07.2008
08.07.2008
Vrba
-> jarin: nj,kdyz mi rekneš vsechny cisla včetně difuzoru,tak uz můžem vymýšlet proc to nejde jak má
22:33:23
08.07.2008
08.07.2008
jarin
-> Vrba: No a pak jsem skoušel ještě z 15ctky TAZe origo osazení (je to skoro jak 130tka) a bylo to teměř stejne .... možna se to točilo trochu víš ale nebylo to už tak ostry jako na tamtom.
To nastaveni ted nevim už to zas mam skoro rok rozkuchlý a zahrabany v kulně takže nemužu ani ladit a skoušet, zitra vyhrabu karbec a podivam se
To nastaveni ted nevim už to zas mam skoro rok rozkuchlý a zahrabany v kulně takže nemužu ani ladit a skoušet, zitra vyhrabu karbec a podivam se
22:16:20
08.07.2008
08.07.2008
Vrba
-> jarin: zvetš trysku,jaky mas nastaveni vcetne difuzorů??Ja uz jsem to snad odladil.Pretryskoval jsem volnobezné systémy,ale tak pořadne to vyzkousim az s tim nekam pojedu.Tech 10 kilaku testovací jízdy to ale bylo uplně v pohodě.A spotreba je zatim stejna jako se starym karbcem.
21:47:12
08.07.2008
08.07.2008
jarin
-> Vrba: Myslíš na osičce klapky? Tam by mohl byt problem.. by tam mohl brat faleš
Mě se povedl pravy opak jsem tak zběsile tunil karburator ke 14cti stovce... myslim že to bylo nejaky stary EDSRko že to tahne krasně, plynule i ostře od rozjezdu ale skonči to někde 4-5000 ot a pak se to začne jakoby dusit a vynechavat a plnym plynem to uplne udusim
Mě se povedl pravy opak jsem tak zběsile tunil karburator ke 14cti stovce... myslim že to bylo nejaky stary EDSRko že to tahne krasně, plynule i ostře od rozjezdu ale skonči to někde 4-5000 ot a pak se to začne jakoby dusit a vynechavat a plnym plynem to uplne udusim
07:59:31
08.07.2008
08.07.2008
Vrba
->No na plny plyn to jede dobre,ale zatim nemam vychytany spodek a pri malo plynu to skube.Bud je to tim ze ten karbec ma vuli na klapce nebo spatnym volnoveznym a prechodovym natryskovanim.
00:34:37
08.07.2008
08.07.2008
jarin
-> Vrba: To věřím.... no s toho videa to ale maká hezky A tys ho nechal origo nebo jsi přetryskovaval?? Nedělalo to brikule při plnem plynu?? nehltilo se to?