skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
16:06:15
30.01.2009
30.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: To nepomůže vůbec, vždyť ta guma v místě dosedu má max. 2mm? a navíc by tam pružina seděla křivě a deformovala by se do strany. Samozřejmě neznatelně, ale je to tak. Já raději 100% řešení a než dát dvojku za něco co nesnížím, tak dám raději trojku za tvrdší aby to bylo vyrovnané se zadkem (navíc mám těžký kufr) a hlavně s možností snížení.
16:03:31
30.01.2009
30.01.2009
Vrba
-> Tuner#2: Tak potom ještě mužeš z tama vyhodit tu horní gumu a nechat to naprudko.Nebo tam jenom vystrihnout nějakou tenkou gumičku.Já bych se toho nebál.
15:56:54
30.01.2009
30.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Bohužel co auto to originál a když vezmu, že teď mám 240mm volnou délku, tak to s 220mm, ale o 61% tvrdší pružinou bude výš a já chci níž, takže se obávám, že bych musel.
15:51:05
30.01.2009
30.01.2009
Vrba
-> Tuner#2: Já myslím že ty z toho speedpra už ani zkracovat nemusíš.Bylo to s tím hodně nízko.
15:42:25
30.01.2009
30.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Mám, ale jen o 30%. Tehdy jsem chtěl jenom trochu dohonit předek a Saky je taky tak dělá. Chci jít teď ale s výškou auta dolů a na to potřebuju tvrdší pružiny aby tam nebyl takový velký chod a tak jsem chtěl udělat o 100% předek a o 120% zadek. jenže kusovka vyjde na 6500,- a to do toho nedám. Tak mě po různých porovnáních a výpočtech s Eidym napadlo tam dát z kyvky, protože vlečka má asi 21N/mm a kyvka 40N/mm, takže je tam nějakých +90% a předek si asi holt nechám za trojku udělat 100%. Ty ze speedpra se mě nelíbí v tom, že nejdou zkracovat bez změny tuhosti a bude na ho*no zakončení, já měl v návrhu nových 2 x závit záverný z každý strany a tím si to už odladím.
15:25:04
30.01.2009
30.01.2009
MATTESS
-> Vrba: chce jiný - tužší
15:23:38
30.01.2009
30.01.2009
Vrba
-> Tuner#2: Já myslel,že máš zadní pružiny dělané už dávno.Ty máš serii 130?Zádná velká ůprava.10 minut pokud máš svářečku a kousky plechu....
15:16:01
30.01.2009
30.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Pokud nevyjde cena u mých pružin viz. diskuze u mého auta pár stran zpět, tak chci dát zadek z kyvky, neb je o nějakých 90% tvrdší než vlečková a nechal bych udělat jen ten předek. Díky za info, jen mě zajímalo v čem jsou upravené.
14:56:03
30.01.2009
30.01.2009
Vrba
-> Tuner#2: Navařil jsem tam takové packy,aby se nevytrhla ta guma.Nemám tam podvěsy,takže podvěs se vytvaří tlumičem přes ten domek,tak aby to z nějakého důvodu nevypadlo,tak je to upravené.Pročpak?
12:20:56
29.01.2009
29.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Co jsi upravoval na těch domkách ze 120cky?
14:55:55
19.11.2008
19.11.2008
Vrba
-> Čokin: ale no tak...
15:03:09
16.11.2008
16.11.2008
Vrba
-> Tuner#2: Já s autem jen jezdím.Jediny co jsem udělal,tak jsem dal zpátky seriovy tlumic vyfuku aby nevznikly pripadne problemy.Mám to udelane tak,ze odmontuju i drzak z příčky,takze nic netrčí.Dohromady 5 šroubů a výfuk vyměněnej.Ted mám v dílně nachystanou převodovku na složení další 4,2ky pro Urbiho, který už stačil urvat trojku na Ivanovým rapidu.
12:21:59
16.11.2008
16.11.2008
havlik
-> Tuner#2 16.11.08 12:08:08: to je věc druhá:)) no neřikam nic se svym tempem ale doksy snad stihnu
12:21:22
16.11.2008
16.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri: Mrkni do diskuze k autu.
12:18:48
16.11.2008
16.11.2008
suri
-> Tuner#2: a co sní robíš ak to nie je tajné?
12:08:08
16.11.2008
16.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: No nevím, mám jí týden rozebranou a ještě jsem nebyl schopen poslat nákres paliči na výztuhy... takže u mě to bude na celou zimu
11:50:24
16.11.2008
16.11.2008
havlik
-> Tuner#2: ty toho naděláš:)) přední nápravu máš za víkend hotovou
11:37:55
16.11.2008
16.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Aha, myslel jsem, že se v tom zas vrtáš :-D Já jsem rozhodil přední nápravu na prvočinitele, tak mám zas o zábavu postaráno.