skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
16:06:18
12.05.2011
12.05.2011
Čokin
-> Vrba: Taky jsem zvědavý na reference, vypadají velice dobře to už je skoro závodní guma to musí sedět jak víno, určitě budou mít skvělé vlastnosti.
12:12:48
11.05.2011
11.05.2011
radekp
Tak to jsem taky zvědav na reference...ale ve 14" a šířce 185 dělají jen 185/60
07:01:19
11.05.2011
11.05.2011
Vrba
-> Eidy: Na Yokohamy jsem se také díval,ale Regaly měly podobné reference a příznivější cenu.
23:50:48
10.05.2011
10.05.2011
Eidy
23:47:04
10.05.2011
10.05.2011
Eidy
Taky jsem noc zvědavej na reference. Kamarád si je dal na předek svojí repliky Caterhamu a je maximálně spokojenej. Sice nikdy nejezdil semislick, ale on je do toho blázen a pomalu s tím rozhodně nejezdí.
18:28:05
10.05.2011
10.05.2011
havlik
-> m8rinek: :D taky možný
18:23:20
10.05.2011
10.05.2011
m8rinek
-> havlik: než Ty vyjedeš? To Ti stihnu poreferovat i já :D
18:17:06
10.05.2011
10.05.2011
havlik
-> m8rinek: tak čekam na info:) rád bych je eště než vyjedu
18:15:40
10.05.2011
10.05.2011
m8rinek
-> Vrba: hmm Regaly, čekám na info, na podzim bych je také rád...
16:06:05
10.05.2011
10.05.2011
Vrba
-> radekp: Regal Racer
16:02:18
10.05.2011
10.05.2011
radekp
-> Vrba: Co jsou to za gumy?
17:13:31
20.04.2011
20.04.2011
Čokin
-> tibi1702: Poslal jsem ti email, mám doma olejový chladič externí přímo z erka, já už ho nevyužiju pokud budeš chtít můžeme se domluvit.
10:32:28
20.04.2011
20.04.2011
Vrba
-> tibi1702: na erko bych pouzil externi olejovy chladic nebo vymeník ,ktery bych pripojil misto puvodniho.To co mam ja je z naftové felicie a na erko blok ho asi nedáš.
09:51:05
20.04.2011
20.04.2011
afro100
-> tibi1702: chladičom myslíš výmeník ?
na erkový motor by to išlo, ale ... najprv musíš dať na blok redukciu na plnoprietok, potom výmeník a olej. filter ... vzhľadom k výške jednotlivých vecí sa nezmestíš nad šusplech ... prípadne zohnať niečo menších šikovnejších rozmerov ...
na erkový motor by to išlo, ale ... najprv musíš dať na blok redukciu na plnoprietok, potom výmeník a olej. filter ... vzhľadom k výške jednotlivých vecí sa nezmestíš nad šusplech ... prípadne zohnať niečo menších šikovnejších rozmerov ...
09:48:14
20.04.2011
20.04.2011
tibi1702
cauko z coho si tam dal rposim ta ten chladic oleja? nevedel by si mi poradit ci by sa nieco take dalo urobit aj na erkovy motor? Dik :)
12:29:01
14.04.2011
14.04.2011
Vrba
-> minno: -> Čokin: On nebyl ucpany nebo nejak extra zaneseny.Jen na spodku byla mala vrstvicka bordela,ktery se pri demontazi rozviril a udelal takovy humus.Jinak ucinnost filtru je asi vysoka,protoze se z nej vysypal kromě vetsich usazenin i opravdu velmi jemny prášek.
10:20:24
14.04.2011
14.04.2011
minno
-> Vrba: -> Čokin: ja som ten filter menil už po nejakých 10-15 tis. km a bol tiež pekne zanesený. Teraz ho už musím vymeniť zas.
08:11:33
14.04.2011
14.04.2011
Čokin
-> Vrba: Tohle by měl vidět každý kdo tam ten fitr nemá. A kvalitní čisté palivo taky neexistuje jak si někteří myslí.....
06:26:01
14.04.2011
14.04.2011
Vrba
-> MOLSO: Tak je pravda,ze ta nadrz je puvodem z vraku,...ale byla pekna neobouchana tak jsem ji tam dal.Kazdopadne dokud bordel zustane ve filtru,tak neni co resit