skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
20:52:43
20.05.2011
20.05.2011
Vrba
-> ondrej.: Z které fotky tak soudíš?Ted foukam 1,8/2,2
20:43:59
20.05.2011
20.05.2011
ondrej.
Ako tie pneu hustíš? Zdá sa mi, že by si mohol skúsiť trocha pridať, akoby moc uhýbali na taký nízky profil...
08:35:41
13.05.2011
13.05.2011
Vrba
-> vhml: Tak jako byla zahrata.Nevim teda jak moc ma byt,ale tepla byla na muj vkus dost.Geomka by mela byt taky v pohode,protože předtím nebyl žadny problem.Dokonce po prehozeni tehle gum na predek a na zadek seriovky se ta riditelnost zlepsila.
08:31:02
13.05.2011
13.05.2011
vhml
-> Vrba: a máš tu gumu ohřátou? Studenou vůbec nemůžeš řešit.
Případně geometrie atd.?
Případně geometrie atd.?
08:26:39
13.05.2011
13.05.2011
Vrba
-> vhml: Nemam info o tom ,ze by to mel byt protektor.Musim nechat nekoho ridit a divat se co ta guma dela.Pri rovné jízdě je auto rozplavane a citlive na volant,...v zatacce kousek ujede a pak se jakoby zasekne a jede cistou stopu.Fakt nevim co si o tom myslet,nemam s takovyma gumama zadne zkusenosti.
08:24:49
13.05.2011
13.05.2011
vhml
-> MOLSO: to na situaci nic nemění :-)
08:21:58
13.05.2011
13.05.2011
MOLSO
-> vhml: pokial viem vrba ma 15ky
08:18:24
13.05.2011
13.05.2011
vhml
-> Vrba: nech jí sednout, hlídej si tlak a případně jí zkus dát někde trošku na prdel ať se pořádně ohřeje a obrousí.
Druhá věc je, že pokud jsou to protektory (nevím) jsi mohl narazit na kus udělanej z horší kostry. Proto Maxsport přestal vyrábět 13", protože nebyli schopný sehnat kvalitní kostry, ve 14" s tím problém nemaj.
Druhá věc je, že pokud jsou to protektory (nevím) jsi mohl narazit na kus udělanej z horší kostry. Proto Maxsport přestal vyrábět 13", protože nebyli schopný sehnat kvalitní kostry, ve 14" s tím problém nemaj.
08:14:23
13.05.2011
13.05.2011
Vrba
-> vhml: Prave to řeším,...jestli je to skluz nezajete gumy a nebo mekky bok.Ale zase kdyby mela takovej skluz,tak by uklouzla uplne a ne ze se po chvilce zastavi a jede cistou stopu.Chování je dost divné.Najeto cca 100km
08:02:30
13.05.2011
13.05.2011
vhml
-> Vrba: kolik měli najeto? Prvních aspoň 100km je guma mastná a nemůže fungovat.
Pak taky pozor na tlak, tyhle měkký směsi je lepší foukat dusíkem, protože tlak vzduchu se v nich kvůli teplotám dost mění
Pak taky pozor na tlak, tyhle měkký směsi je lepší foukat dusíkem, protože tlak vzduchu se v nich kvůli teplotám dost mění
23:16:54
12.05.2011
12.05.2011
Čokin
-> Dušan: Řekl bych že směs drží dobře tady bude problém spíš v konstrukci běhounu. Nevím no směs a vzorek je třeba dobrý. Nevím no dobrá sportovní guma a za 1200,- to je taky divný.
21:58:08
12.05.2011
12.05.2011
Dušan
-> Vrba: setrvej chvili a ty gumy se teprve jak rika MOLSO odmasti, resp sjed ta kluzka vrstva
20:35:03
12.05.2011
12.05.2011
Vrba
-> MOLSO: Na asfaltu drží,ale houpe se v bocích.
20:33:41
12.05.2011
12.05.2011
Vrba
-> Tuner#2: Tak ja jsem zvyklej že auto reaguje na volant přesně.Tady zatoci podle volantu a po chvilce jeste zatoci jak se sveze guma a pak je to moc a musi se korigovat volantem zpatky.A po rozhoupání volantem je na hraně smyku,...ja nevim no,ale spotrovní gumu si predstavuju uplne jinak.
20:31:56
12.05.2011
12.05.2011
MOLSO
-> Vrba: a kolko si na nich najazdil ? ja som tie moje nexeny obul až po ceste na zraz a po 20 km kludnej jazdy som chcel zobrať kruháč a skoro som sa vysypal ... ešte boli mastné na povrchu alebo čo ... proste neboli zabehnuté. Po 60 - 100 km začali držať
20:27:37
12.05.2011
12.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 12.05.11 20:11:22: To se mě nějak nezdá... Ono se semislickem to chce se naučit jezdit, je to úplně jiné svezení a po všech tě pochvalných reakcích na autohifiklubu se mě tomu nechce věřit, že by Turanzy byli lepší...
20:11:22
12.05.2011
12.05.2011
Vrba
Tak mě Regaly sklamaly na plné čáře.To auto prostě nesedí,...na zadku jsem je nemohl mít vůbec,protože maji tak měkke boky že to auto bylo pri vyšší rychlosti v zatáčkách neovladatelné.Vracím se k ER300 ,ktere byly nesrovnatelně lepší.
19:41:34
12.05.2011
12.05.2011
Martin136COUPE
Kamarád mě loni v práci vozil E30kou 325i s Regalama 195/50 R15 a oba sme si je pochvalovali. A to měl předtim Yokohamy A539ky což jsou taky výborný pneu. Prubnul je i v Brně na okruhu a vrátil se vysmátej a prý byl spokojen i na mokru.
19:36:23
12.05.2011
12.05.2011
vhml
Jarda Bošků si je v Běšinech pochvaloval. Na dotek směs rozumně měkká, rozměr spíše nižší, cca 185/55. Za ty prachy dle mě super volba. Uvidíme časem jak životnost
16:43:43
12.05.2011
12.05.2011
havlik
-> Čokin: te vrba prokleje do třetího kolena