skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
12:26:36
19.07.2011
19.07.2011
Petr Urban
-> Tuner#2: Přesně ty samé zkušnosti mám, šlapu v bráchové oktávce nebo jakémkoli novém autě na brzdu a to je na rozbití huby, ale v krizovce už není kam jít pro lepší brždění, navíc to teda rychle uvedá u těch nových aut kde je normální váha 1500kg a více. Na škodovce je to dávkování super, sem plně spokojen z brzdama i tím delším chodem pedálu oproti novým autům, navíc s chladákama vepředu se mi to zdá skoro nemožné uvařit, to i zadek s kotouči z oktávky se zahřívá více.
21:35:02
18.07.2011
18.07.2011
Vrba
-> radekp: Mám jen přední tlumiče,vzadu je stále upravená série.
16:54:24
18.07.2011
18.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 18.07.11 16:25:29: Pedál je měkčí, respektive šlápneš hloubš, ale dá se to dávkovat. U nových aut položíš sotva nohu na pedál a jdeš na přední okno, ale když je krizovka tak není pro co si kam zajít jak říkáš. Prostě víc už tam není
16:25:29
18.07.2011
18.07.2011
radekp
-> Tuner#2: do posledního slova souhlas, zadek mi už začíná fungovat. Jen musím zkusit až se někdy potkáme tuhost pedálu, protože mi můj příjde dost měkký...možná jsem zvyklý z novějších aut na tvrdý pedál...tady to prostě brzdí dobře, ale je třeba si pro to zajít až skoro na podlahu...
16:22:37
18.07.2011
18.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 18.07.11 16:06:28: U Molčana vychází extra krátká pružina díky konstrukci, takže je logické, že vlečkový tlumič je moc dlouhý u vlečky no problem i při ráně v Mostě kde jsem poloosou brousil o kasli Předek se utrhne dřív
16:06:28
18.07.2011
18.07.2011
radekp
-> Vrba: A zadní Gaz jsi zkoušel? můj Spax je vepředu OK, ale vzadu to mám asi moc snížené - musel jsem posunout níž spodní držák, jinak mi tlumič taky seděl na svém dorazu...
když pořádně zabrzdíš, které kola se ti dřív utrhnou? přední?
když pořádně zabrzdíš, které kola se ti dřív utrhnou? přední?
20:31:22
17.07.2011
17.07.2011
Petr Urban
-> Vyspu: Dneska sem to s Martinem řešil, pokud máš doraz na nápravě rovný plech, tak je to ok a vyhází to cca o ten 1cm před dorazem tlumiče i při největším propružení kdy se doraz mačká na polovinu své výšky,jenže tak jak jsem po tom skákali dnes to za provozu určitě více chodit nebude. Možná by šlo ještě nějaké řešení, aby to šlo nahnat na tlumiči, protože jak je vespod držák vypodložený o cca 1,5cm je na stres na našich cestách, o to víc pokud používáte 13 kola, která naštěstí nemáme :)
14:19:15
17.07.2011
17.07.2011
Vyspu
-> Vrba: Já to mám taky dost fousový, takže přemejšlim že bych ho taky vyndal, ale bojim se o tlumič, kdyby to doraz na nápravě pustil níž, aby se nepoškodil...
13:52:00
17.07.2011
17.07.2011
Vrba
-> Vyspu: No musel jsem,jinak to na něm leželo.Ale i tak ho musím mít vypodložený a vychazí to tak-tak.Chtělo by to ještě nekde nahoře nahnat alespon 1cm.
13:50:11
17.07.2011
17.07.2011
Vyspu
-> Vrba: takže si ten gumovej doraz sundal, jo?
13:47:20
17.07.2011
17.07.2011
Vrba
-> m8rinek: Musel jsem ho zkratit kvuli snížení - vymontovat z něj doraz na kterém to jinak leželo.
13:41:30
17.07.2011
17.07.2011
m8rinek
Zajímavé, co je to za typ ten kratší Gaz? Pružiny mi jsou povědomé :))).
09:27:24
17.07.2011
17.07.2011
škodec
a jo pravda gumova je ta krytka..a dlzka asi aby sa tam nedostaval prach a necistota, lebo pri uplnom vysunuti zakryva celu piestnicu.
09:13:21
17.07.2011
17.07.2011
Vrba
-> Eidy: To je jen návlek a je to z gumy-asi aby to nepoškrábalo tlumič jak už to tak vždycky bývá.
23:30:40
16.07.2011
16.07.2011
škodec
-> Eidy: je plastová a nie je skladacia.
23:19:00
16.07.2011
16.07.2011
Eidy
-> Vrba: Ta modrá krytka na tlumiči je gumová nebo plastová? Přijde mi dlouhá, skládá se jako harmonika?
23:06:40
16.07.2011
16.07.2011
Star LC20
-> Vrba: Marťas ty si teda dopřáváš
16:25:38
19.06.2011
19.06.2011
Alex41
-> Vrba: Tak jsem si tě našel... Psal jsem ti přes youtube ;-) Máš pěknej stroj :-)
08:36:13
07.06.2011
07.06.2011
Čokin
-> Vrba: Nahoď další dva poháry z Blanska Celkem úspěch dva srazy za 14 dní a tři poháry
23:25:11
27.05.2011
27.05.2011
petřík
trošku mimo ale regaly jezdim už skoro rok na zadku na kadettu na slalomech a jsem spokojenej, směs je měká a při zahřátí drží opravdu pěkně, foukám je sice víc abych eliminoval měký boky který tio prostě má ale ne nějak vyrazně prostě měký jako každý seriová guma. ale za ty prachy jsem spokojenej a na vodě taky perfektní odvod vody a adheze, na předku mám maxsport rb5. ale jak řikám drží to pěkně, a při zahřátí to funguje opravdu velice pěkně . samozřejmě nelze to srovnávat s těma maxsportama ale na zadku mi to naprosto vyhovuje je to o třídu jinde než seriová dunlop SP sport a po zahřátí je to ještě o kus lepší a když sou teplý tak i na zadku krásně řvou :-D