skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
10:44:52
10.01.2012
10.01.2012
Vrba
-> vhml: Ty otáčky tam byly nastavené na 6800,ale jde to lehko zmenit prihnutim takoveho dorazoveho plisku.Zatim to bylo na seriovem motoru nastavene na 6000 a zdalo se ze to funguje dobre (motor zacne klasicky tarokovat).Já to budu mit nastavene az podle zkousky do kdy motor pocitove stale táhne.
13:00:12
07.01.2012
07.01.2012
Čokin
-> vhml: Viděl jsem tuhle srandu za 1000,- a otáček tam bude tolik kolik přihneš ten plíšek na palci
www.zbozi.cz/?q=palec%20. ..
Tady na tom palci je vyražený znak AUDI, takže bych řekl , že to bude tenhle:
www.e-cat.cz/p-3315455/.. ./palec-rozdelovace-bosch. html?cPath=10_1...
Ale počkal bych až to Vrba odzkouší
www.zbozi.cz/?q=palec%20. ..
Tady na tom palci je vyražený znak AUDI, takže bych řekl , že to bude tenhle:
www.e-cat.cz/p-3315455/.. ./palec-rozdelovace-bosch. html?cPath=10_1...
Ale počkal bych až to Vrba odzkouší
10:51:59
07.01.2012
07.01.2012
vhml
-> Vrba: co to stojí a na kolik je otáček?
17:57:58
01.01.2012
01.01.2012
Evž@
-> Vrba: sem zvědav jak to bude fungovat
23:01:47
31.12.2011
31.12.2011
Čokin
-> Vrba: Ten palec nemá chybu !!!!
12:11:59
31.12.2011
31.12.2011
Vrba
-> minno: Palec s omezovačem otáček.
00:18:09
31.12.2011
31.12.2011
Bobesh
-> minno: Že by boší paleček?
23:51:54
30.12.2011
30.12.2011
minno
-> Vrba: čo je to za čudo v tom vnútri rozdeľovača?
11:41:36
11.11.2011
11.11.2011
Vrba
-> Čokin: Podložková metoda právě šla stranou a použil jsem novou metodu dělených trubiček :P
15:37:58
12.09.2011
12.09.2011
Čokin
-> Vrba: Nový altík ala podložková metoda uchycení........pěkný!
08:47:28
11.09.2011
11.09.2011
Vrba
-> minno: No to asi ne,ale i tak to vypada mnohem lip a nemusim mit strach tam něco naložit.
13:16:54
10.09.2011
10.09.2011
minno
-> Vrba: nápad na očalúnenie kufru dobrý :) ale čalúnik by z teba nebol :D
23:20:08
19.07.2011
19.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 19.07.11 23:16:00: Tak ale Radekp, Urbi, Vrba máme vesvěs podobné brzdy takže naše debata je založená v tomto duchu Je jasné, že škodovka s 2P a bubnama prostě nikdy nějak extra nebrzdila pokud není ve variantě odlehčení a s nějakýma lepšíma deskama.
23:16:00
19.07.2011
19.07.2011
VeTeV
-> Tuner#2: tak neměls sérii brzdy ani gumy - což já mám na obou autech
23:15:08
19.07.2011
19.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 19.07.11 23:04:36: Měl jsi snad pocit, že mě to nebrzdí?
23:04:36
19.07.2011
19.07.2011
VeTeV
-> Syny: jako ja se o tom bavil i smanikem co tu hydru opravuje a sam rikal, ze to je pokazdy jinak - coz potvrzuje toto tvrzeni, ja to mam teda krasne davkovatelny a rozhodne to nebrzdi na prvnim cm... naopak...
-> Tuner#2: no upřímně, tento pocit, že cos nebrzdí mám po přesednutí do Karkule - citrus brzdí krásně
-> Tuner#2: no upřímně, tento pocit, že cos nebrzdí mám po přesednutí do Karkule - citrus brzdí krásně
13:18:53
19.07.2011
19.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: -> Syny: LOL a beztak je to těžká mrcha co nebrzdí
-> Urbi 19.07.11 12:26:36: JJ zadek odchází dřív a to mám na zadku 10mm kotouče co jsou původně na předek VW
-> Urbi 19.07.11 12:26:36: JJ zadek odchází dřív a to mám na zadku 10mm kotouče co jsou původně na předek VW
13:11:37
19.07.2011
19.07.2011
Syny
-> VeTeV: Zvlastni, ze pipisek mi rikal, ze chod brzdy u kantika ma tak centrimetr, diky vysokotlakej hydro konstrukci brzd citronu...
13:06:11
19.07.2011
19.07.2011
VeTeV
-> Urbi: prave proto velebime xantii - ma chod podobnej sades a da se krasne davkovat
13:03:45
19.07.2011
19.07.2011
Vrba
-> Urbi: Ten delší chod jde eliminovat pouzitím valce 22mm a nebo poradnym serizenim toho stelovatka na posilovači a nebo alespon sestelovat pedal kousek vys.