VRBA / RAPID 1400 VRBA / RAPID 1400

komentáře | popis | fotky | Vrba | 30.05.22 07:16 | 305x v oblíbených
Motor:

1400cc v úpravě SPORT

Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.

Sériové písty a ojnice.

Časování 280stupňů.

Kompresní poměr 10,8:1

Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.

Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.

Omezovač zážehem na 7400rpm



skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva



skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru



www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani





Převody:

-5q SP 4,22 , rychlosti sériové



skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol





Přední náprava:

-Vyztužená ramena

-Upravené dorazy

-Upravené záklony

-Stabilizator 21mm



Zadní náprava:

-Vyztužená podle dokumentace 130LA

-Změna odklonu

-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm

-Pružiny š120 včetně horního uložení

-Upravené tlumiče š120



Brzdy:

Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo

Vzadu kotoučové brzdy VW







Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:

Rapid 1400 zrychlení + jízda


Rapid 1400 zrychlení


Rapid 1400 jízda




Novější videa:

Sprint Želiv:
Želiv 2011 vítězný sprint do 1400ccm.wmv




Zapalování:

Bezkontaktní laditelné zapalování


Laditelné zapalování - software




Se vstřikováním:

28. března 2021




EFI testing




1400Sport Injection




1400Sport Injection dyno run




Rapid 1400 , čas 13.67 , první místo














VRBA / RAPID 1400 - komentáře:

15:57:18
05.01.2013
minno
-> Vrba: Ahoj. Kedysi si tu mal fotku ako si upravil záklon na zvislých čapoch. Nemohol by si tú fotku pridať ešte raz? Je mi jasné ako to spraviť, len ma zaujíma ako to vyzerá v praxi po nahodení :-) Koľko podložiek si tam pridal a koľko asi odbrúsil z hlavice?
14:29:54
10.09.2012
minno
-> Čokin: černé, ale lakované.
22:02:04
06.09.2012
Čokin
-> minno: Já mám též černé a přesto se mě tam špína nedrží1 1 1 1
13:00:25
03.09.2012
Maťulo
-> minno: na novych autach su lakovane diely za priplatok... 1
12:57:35
03.09.2012
minno
-> Vrba: U teba tie lakované nárazníky vyzerajú super. Aspoň sa v tom nedrží špina ako v tých čiernych klasických pórovitých plastoch.
12:54:26
03.09.2012
Maťulo
-> Vrba: ja som sa tesil ze aspon niekto ma narazniky pekne nalakovane vo farbe karoserie... 4
12:21:56
03.09.2012
Vrba
Já nevim,ale mě se třeba černé nárazníky vůbec nelíbí.Přijde mi to takovy fabia junior styl8
11:40:10
03.09.2012
radekp
-> Vrba: je fakt, že víc černé by k těm kolům slušelo4
10:30:41
03.09.2012
Deacon
-> Nepér: Souhlas. Celkově auto mi šmakuje, ale dát černý nárazníky a 130tkovou masku 4
10:16:37
03.09.2012
Vrba
-> Nepér: -> Jarda: To jsou ty posledni zachvěvy z tuningovych let.Nekdo si vozi spojlery,někdo nesmyslnych 100kilo muziky a já mám zase masku s tahokovem 6
upraveno 1x, naposled 03.09.2012 10:17:11
22:07:22
02.09.2012
Jarda - zrušená registrace
-> Nepér: to jem mu rikal minuly rok v BudaPesti, ale kazdy ma jiny vkus, je to pekny rapid
15:58:05
22.08.2012
Čokin
Prý torzo.........3 3 3
15:28:28
22.08.2012
Nepér
Kola dobrý ale to červený torzo masky se mi nelíbí...
upraveno 1x, naposled 22.08.2012 15:28:41
12:04:59
17.06.2012
DuriQ
minno: kup si novy samosvorny diff a budes mat pokoj 3
10:10:50
05.06.2012
minno
-> Dušan: to my všetci3
10:08:37
05.06.2012
Dušan
minno 05.06.12 10:00:31 napsal: → Urbi: potrebujem mať prevodovku tichú a aby dlho vydržala. 3 to ja taky 1
10:00:31
05.06.2012
minno
-> Urbi: myslíš čap satelitov, nie planetových kolies....Tak ono tie zuby na pohľad vyzerajú pekne, ale moc dobre tam dovnútra nie je videť, hlavne keď to nemáš s čím porovnať...A ja škodovku nemám na závodenie ale na normálne jazdenie, takže potrebujem mať prevodovku tichú a aby dlho vydržala.
11:46:13
02.06.2012
Petr Urban
-> minno: Mrkni dovnitř do dif. v jakém stavu jso zuby a zda dobře drží ten čep na kterém jsou planetová kola...zkus ho poklepat lehce. Dle stavu zubů bych se asi rozhodl...at jsou na nich co nejmenší oleštěná místa jejich záběru, já měl možnost porovnat 5 dif. vedle sebe a hned sem věděl který je na tom nejlépe jen pohledem. Ale myslím že není třeba to nějak moc zkoumat, dif. poběží každej, pokud to není prímo do závodního režimu, není co řešit, stejně to v autě dostane sadu a za pár pořádných závdavků to bude vyběhané vícej ak po 100 000km s dědkovské škodovky4
13:41:17
21.05.2012
minno
-> Urbi: Nie. Mám jednu prevodovku postavenú komplet z nových dielov Sixtom, ale bohužiaľ v tom čase som ešte neplánoval dať vlečku, a tak je tam kyvkový diferák. Zohnal som však vlečkový (jazdený) diferák + potrebné diely na prestavbu, tak by som to rad prestavil, diferák však neviem v akom je stave, takže najradšej by som ho dal niekomu rozobrať a skontrolovať, prípadne vymedziť.

Ale nakoniec to zrejme aj tak spravím ináč, zohnal som si nové vlečkové planetové kolesá, ešte splašiť nové satelity, a ten diferák dám postaviť nanovo s celou prestavbou prevodovky.
13:28:55
21.05.2012
Petr Urban
-> minno: Jestli máš zajetou převodovku a zdá se ti zubová vůle v dif. velká, nedoporučuji se snažit o její vymezení. Mě začla takle stará převodovka na spotřebáku pískat a to zřetelně, nevím zda i nějaké to větší opotřebení nenastalo. Za mě nechat zajeté jak to je. A pokud převodovku stavíš, tak nejlepší vymezení umí ze zkušeností Vrba.
Extreme Tyres