skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
17:35:24
10.01.2013
10.01.2013
vhml
-> Vrba: naopak. čím agresivnějš jedeš tím se to chová líp. Ale na běžný couračce to poskakuje.
13:04:49
10.01.2013
10.01.2013
Vrba
-> vhml: Co to snad odskakuje pri vyssich rychlostech?
10:30:08
10.01.2013
10.01.2013
minno
-> vhml:
10:20:25
10.01.2013
10.01.2013
vhml
-> minno: to auto je tak tvrdý, že je na bezny ceste beznou rychlostí beztak neriditelný
10:16:54
10.01.2013
10.01.2013
Vrba
-> minno: hlavne pri rychlejsi jizde to lip drzi přímej smer,...a v zatáčkách to hezky klade odpor a lip drží stopu.
09:44:40
10.01.2013
10.01.2013
minno
-> vhml: a chová sa to na ceste stabilnejšie s tými záklonmi?
09:36:12
10.01.2013
10.01.2013
vhml
-> Vrba: nijak zvlášť. I na přejezdech se 180tkama slickama to nedělá nic, co by mělo obtěžovat. Uvidíme s novou sezonou, s řízením co má 1,9 otáčky z rejdu do rejdu :-)
09:19:49
10.01.2013
10.01.2013
Vrba
-> vhml: To uz je hezké.Jak moc to tahá volant?
08:31:56
10.01.2013
10.01.2013
vhml
-> Vrba: mam to spocitane, ale nevim kde :-) Tuším že kolem 12 stupnu to dalo nakonec.
06:48:26
10.01.2013
10.01.2013
Vrba
-> vhml: A kolik jsi ziskal?mas to zmerene a nebo spocitane?
22:07:43
09.01.2013
09.01.2013
vhml
-> Vrba: Na obou stranách je prostě co to narvat šlo a míň ani desetinka :-D
16:33:29
09.01.2013
09.01.2013
TTomas
-> Vrba: V pripade silacu urcite, ale on tam ma uniball
07:01:37
09.01.2013
09.01.2013
Vrba
-> minno: No vida,ale myslim si,že lepší je to rozložit souměrně na oba konce než takto pouze na spodek.
20:18:21
07.01.2013
07.01.2013
vhml
-> minno: pšššt :-D
Schválně kdo tam nacpe víc :-D
Schválně kdo tam nacpe víc :-D
13:08:51
07.01.2013
07.01.2013
MOLSO
-> minno: nechceš dať ten zvislák horizontalne ?
13:05:53
07.01.2013
07.01.2013
minno
-> Vrba: Niečo pre inšpiráciu img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../7571_2011-09
-10_14-18-36_16.jpg
12:53:56
07.01.2013
07.01.2013
minno
-> Vrba: Áno presne tak isto to chcem spraviť aj ja. Silentbloky v zvisláku a v spodnej hlavici síce budú po tejto úprave o niečo viac namáhané kvôli inému uhlu natočenia zvisláku oproti uhlu, pod akým je zvislák vyrobený, ale myslím, že to tie silentbloky v pohode obstoja
15:55:24
06.01.2013
06.01.2013
Vrba
-> minno: Dole je jedna podlozka sériově.K ní přidej ještě jednu cca 3-5mm silnou.To samé nahoře,ale na opačné straně než dole (tak aby vznikl záklon) šířku silentbloku uprav tak,aby se to tam vešlo. Já měřil šuplerou a odbrušoval na klasické brusce.Postupuj pomalu a chlad to,aby se zbytečně nezničila guma.Potom zkusmo slož a vyzkoušel,zda je u horního uložení v místě bez podložky dost místa mezi ramenem a sil. , pokud tam dochází ke kontaktu kov na kov,tak jeste ubrus tu hlavici svislaku tak,aby tam bylo trosku misto.Strach z toho mít nemusíš,je to tak předimenzované,že i kdyby se toho ubrousila půlka,porad je tam toho dost.
15:00:29
06.01.2013
06.01.2013
minno
-> Vrba: JJ práve o to ide, že keď sa čumák spusti dole tak sa tým zmenší aj ten záklon. Tak to mi teda stačí táto info, ďakujem, fotku už netreba, skúsim to spáchať rovnako.
14:42:37
06.01.2013
06.01.2013
Vrba
-> minno: Fotku nemůžu najít,ale je to jasné,...nahoře i dole jsem přidával cca 3mm silnou podlozku. Z jesné strany ji přidáš a přesně o tu silu musíš na protejší straně ubrousit ten silentblok.Kdybych to delal znova,dal bych tu podlozku jeste silnější,ale už takto to mělo dost kladný přínos.On se ten záklon snížením předku dost zmenší a tohle byla spíš kompenzace toho zmenšení.