VRBA / RAPID 1400 VRBA / RAPID 1400

komentáře | popis | fotky | Vrba | 30.05.22 07:16 | 305x v oblíbených
Motor:

1400cc v úpravě SPORT

Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.

Sériové písty a ojnice.

Časování 280stupňů.

Kompresní poměr 10,8:1

Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.

Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.

Omezovač zážehem na 7400rpm



skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva



skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru



www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani





Převody:

-5q SP 4,22 , rychlosti sériové



skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol





Přední náprava:

-Vyztužená ramena

-Upravené dorazy

-Upravené záklony

-Stabilizator 21mm



Zadní náprava:

-Vyztužená podle dokumentace 130LA

-Změna odklonu

-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm

-Pružiny š120 včetně horního uložení

-Upravené tlumiče š120



Brzdy:

Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo

Vzadu kotoučové brzdy VW







Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:

Rapid 1400 zrychlení + jízda


Rapid 1400 zrychlení


Rapid 1400 jízda




Novější videa:

Sprint Želiv:
Želiv 2011 vítězný sprint do 1400ccm.wmv




Zapalování:

Bezkontaktní laditelné zapalování


Laditelné zapalování - software




Se vstřikováním:

28. března 2021




EFI testing




1400Sport Injection




1400Sport Injection dyno run




Rapid 1400 , čas 13.67 , první místo














VRBA / RAPID 1400 - komentáře:

17:35:24
10.01.2013
vhml
-> Vrba: naopak. čím agresivnějš jedeš tím se to chová líp. Ale na běžný couračce to poskakuje.
13:04:49
10.01.2013
Vrba
-> vhml: Co to snad odskakuje pri vyssich rychlostech?
10:30:08
10.01.2013
minno
-> vhml: 3
10:20:25
10.01.2013
vhml
-> minno: to auto je tak tvrdý, že je na bezny ceste beznou rychlostí beztak neriditelný 3
10:16:54
10.01.2013
Vrba
-> minno: hlavne pri rychlejsi jizde to lip drzi přímej smer,...a v zatáčkách to hezky klade odpor a lip drží stopu.
upraveno 1x, naposled 10.01.2013 10:17:28
09:44:40
10.01.2013
minno
-> vhml: a chová sa to na ceste stabilnejšie s tými záklonmi?
09:36:12
10.01.2013
vhml
-> Vrba: nijak zvlášť. I na přejezdech se 180tkama slickama to nedělá nic, co by mělo obtěžovat. Uvidíme s novou sezonou, s řízením co má 1,9 otáčky z rejdu do rejdu :-)
09:19:49
10.01.2013
Vrba
-> vhml: To uz je hezké.Jak moc to tahá volant?
08:31:56
10.01.2013
vhml
-> Vrba: mam to spocitane, ale nevim kde :-) Tuším že kolem 12 stupnu to dalo nakonec.
06:48:26
10.01.2013
Vrba
-> vhml: A kolik jsi ziskal?mas to zmerene a nebo spocitane?
22:07:43
09.01.2013
vhml
-> Vrba: Na obou stranách je prostě co to narvat šlo a míň ani desetinka :-D
16:33:29
09.01.2013
TTomas
-> Vrba: V pripade silacu urcite, ale on tam ma uniball4
07:01:37
09.01.2013
Vrba
-> minno: No vida,ale myslim si,že lepší je to rozložit souměrně na oba konce než takto pouze na spodek.
20:18:21
07.01.2013
vhml
-> minno: pšššt :-D



Schválně kdo tam nacpe víc :-D
13:08:51
07.01.2013
MOLSO
-> minno: nechceš dať ten zvislák horizontalne ? 40
13:05:53
07.01.2013
minno
12:53:56
07.01.2013
minno
-> Vrba: Áno presne tak isto to chcem spraviť aj ja. Silentbloky v zvisláku a v spodnej hlavici síce budú po tejto úprave o niečo viac namáhané kvôli inému uhlu natočenia zvisláku oproti uhlu, pod akým je zvislák vyrobený, ale myslím, že to tie silentbloky v pohode obstoja1
15:55:24
06.01.2013
Vrba
-> minno: Dole je jedna podlozka sériově.K ní přidej ještě jednu cca 3-5mm silnou.To samé nahoře,ale na opačné straně než dole (tak aby vznikl záklon) šířku silentbloku uprav tak,aby se to tam vešlo. Já měřil šuplerou a odbrušoval na klasické brusce.Postupuj pomalu a chlad to,aby se zbytečně nezničila guma.Potom zkusmo slož a vyzkoušel,zda je u horního uložení v místě bez podložky dost místa mezi ramenem a sil. , pokud tam dochází ke kontaktu kov na kov,tak jeste ubrus tu hlavici svislaku tak,aby tam bylo trosku misto.Strach z toho mít nemusíš,je to tak předimenzované,že i kdyby se toho ubrousila půlka,porad je tam toho dost.
15:00:29
06.01.2013
minno
-> Vrba: JJ práve o to ide, že keď sa čumák spusti dole tak sa tým zmenší aj ten záklon. Tak to mi teda stačí táto info, ďakujem, fotku už netreba, skúsim to spáchať rovnako.
14:42:37
06.01.2013
Vrba
-> minno: Fotku nemůžu najít,ale je to jasné,...nahoře i dole jsem přidával cca 3mm silnou podlozku. Z jesné strany ji přidáš a přesně o tu silu musíš na protejší straně ubrousit ten silentblok.Kdybych to delal znova,dal bych tu podlozku jeste silnější,ale už takto to mělo dost kladný přínos.On se ten záklon snížením předku dost zmenší a tohle byla spíš kompenzace toho zmenšení.
Extreme Tyres