skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
22:11:18
14.05.2012
14.05.2012
Vrba
Tak dnes jsem definitivně dotestoval karburátor SEDR 23/27 (tatra). Výkonový přínos oproti 22/24 nepostřehnutelný i při opravdu brutálním obohacení. Návrat zpět k SEDRu 22/24.
23:10:11
17.04.2012
17.04.2012
Vrba
20:59:09
17.04.2012
17.04.2012
havlik
-> R@ZOR: jo ty borbety jo
20:58:37
17.04.2012
17.04.2012
R@ZOR
Ty borbety tomu seknou daleko vic!! ;-)
12:22:04
16.04.2012
16.04.2012
Vrba
-> minno: Dík za pochvalu kol :-) Jinak nevim přesně co maš na mysli s tím diferákem.Udelat jde spousta věcí,ale na druhou stranu abys tomu třeba neublížil.
10:59:22
16.04.2012
16.04.2012
minno
-> Vrba: kolesá na živo vyzerajú teda dosť lepšie ako na fotke :-) Ani som akosi ani nestihol pochváliť osobne.
Chcem sa ťa spýtať ešte ohľadom prevodoviek - dokážeš vymedziť aj diferák? Keď tak ti napíšem SZ.
Chcem sa ťa spýtať ešte ohľadom prevodoviek - dokážeš vymedziť aj diferák? Keď tak ti napíšem SZ.
11:07:44
04.04.2012
04.04.2012
Vrba
-> J3STER: optika,ale zatim bez podtlaku
09:08:37
04.04.2012
04.04.2012
J3STER
-> Vrba: Tady jsem našel něco podobného. Možná to znáš. skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=416
Optozávoru má připevněnou k desce ovládané podtlakem.
Ty jsi použil magnetické čidlo nebo taky optozávoru?
Optozávoru má připevněnou k desce ovládané podtlakem.
Ty jsi použil magnetické čidlo nebo taky optozávoru?
19:24:57
03.04.2012
03.04.2012
Čokin
-> Vrba: Podložky pod zadek a kroužky na ráfky a bude to ready
14:32:01
03.04.2012
03.04.2012
Vrba
-> J3STER: jojo,ja zatim zkusím na dalsím prototypu upravit hvězdici na soustruhu.Tahle se delala v domacich podminkach na brusce.az kdyby bylo problematické srovnat geometrii a tím přesnost,tak bych ji nechal vyrobit novou.Zatím to zkusím jen úpravou stavající.
-tak nepřestost je cca 0,5 st. ,takže víceméně vyhovující
-tak nepřestost je cca 0,5 st. ,takže víceméně vyhovující
12:45:26
03.04.2012
03.04.2012
J3STER
-> Vrba: Ta hvězdička je ocelová že? Mohl bych ti potřebné díly vypálit na laseru.
11:01:07
03.04.2012
03.04.2012
Tommy017
Peknej rapidek tebe vidivam jezdit pres Kunstat je to mozne ? :)
10:46:56
03.04.2012
03.04.2012
Vrba
-> minno: Zatím to neni na aute.Vyhody jsou stejne jako u ETZ,ovsem tohle nebude posouvat předstih,takze by s tím měl motor šlapat líp ve vysokych otackach a podavat vetsi vykon nez s etz,ktera ten predstih srazí.Nevyhoda je momentalne takova,ze nelze namontovat podtlak.Ale ten vetsinou stejne nezapojuju.
10:18:54
03.04.2012
03.04.2012
minno
-> Vrba: pekná práca s tým rozdeľovačom. Čo všetko to dokáže? Výhody, nevýhody, možnosti? :)
07:05:00
03.04.2012
03.04.2012
Vrba
-> Urbi: neříkám nic radši
01:24:02
03.04.2012
03.04.2012
Petr Urban
Night Rider
22:14:34
02.04.2012
02.04.2012
ŠKODA 120 GLS
-> Vrba: tak tááá fotka před barákem vypadá hooodně luxusně
21:14:45
02.04.2012
02.04.2012
itchy
-> Vrba: bohuzial ako havlik, ale verim ze na zivo to je pecka, inak tvoje auto je moj vzor ako lakom, tak technikou, teda okrem kolies
20:56:22
02.04.2012
02.04.2012
Minik03
ony ty kola nevypadají špatně, ale myslím, že by daleko víc vynikly, kdyby na profilu auta bylo více černých částí - narazíky, kliky, mřížky. Zkus VT, nebo mi pošli fotku zboku s novýma kolama ve větším rozlišení a já ti něco málo začerním
20:53:06
02.04.2012
02.04.2012
Vrba
-> dakar.cz: Dík,alespon někomu se líbí :-)