VRBA / RAPID 1400 VRBA / RAPID 1400

komentáře | popis | fotky | Vrba | 30.05.22 07:16 | 305x v oblíbených
Motor:

1400cc v úpravě SPORT

Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.

Sériové písty a ojnice.

Časování 280stupňů.

Kompresní poměr 10,8:1

Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.

Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.

Omezovač zážehem na 7400rpm



skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva



skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru



www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani





Převody:

-5q SP 4,22 , rychlosti sériové



skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol





Přední náprava:

-Vyztužená ramena

-Upravené dorazy

-Upravené záklony

-Stabilizator 21mm



Zadní náprava:

-Vyztužená podle dokumentace 130LA

-Změna odklonu

-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm

-Pružiny š120 včetně horního uložení

-Upravené tlumiče š120



Brzdy:

Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo

Vzadu kotoučové brzdy VW







Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:

Rapid 1400 zrychlení + jízda


Rapid 1400 zrychlení


Rapid 1400 jízda




Novější videa:

Sprint Želiv:
Želiv 2011 vítězný sprint do 1400ccm.wmv




Zapalování:

Bezkontaktní laditelné zapalování


Laditelné zapalování - software




Se vstřikováním:

28. března 2021




EFI testing




1400Sport Injection




1400Sport Injection dyno run




Rapid 1400 , čas 13.67 , první místo














VRBA / RAPID 1400 - komentáře:

15:32:43
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel Korbelář: Pokud jedu sám a nebrzdí me TUNER se spotřebou :o), tak jedu podle digitálu pořád 130 - 135km/h a to téměř všechny předjíždíš a točí to už kolem 4000rpm, takže počítám, že se 4,22 to bude ještě víc.
15:25:03
16.04.2007
Pavel P@nkáč
-> Tuner#2: no nevim ty jezdis po dalnici porat 160km/h
15:21:16
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Koukám, že zkracuješ kvalty, to bude + pro zrychlení, ale zas na dálnice už to bude horší, bude to moc točit. Je otázka kde jezdíš častěji.
15:19:50
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: Už jsem o tom taky přemýšlel bednu na Hrocháš vyhodit, ale je to dost práce a uvidíme jak na tom budu časově4
15:16:14
16.04.2007
radekp
-> Tuner#2: Zkusíme na Hrocháči,kdybys vyhodil hudbu,tak bych měl výhodu jen v převodech,popřemýšlej3 47.Né,motor máš určitě výkonnější,obvod kola máš asi menší....
12:40:04
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: No zrovna na sprintu budeš mít s tou kratší převodovkou, hmotností a kolama výhodu.4
21:08:42
15.04.2007
radekp
-> Vrba: Tak pár aut už jsem předjel,ale třeba na T#2 a podobné asi nemám....na 90% jedu na Hrocháč,tak můžem zkusit sprinty!

Fotky jsou focené u Olympie v Olomouci,že?A některé mi připomínají Rychlov..??
13:26:22
15.04.2007
Vrba
-> radekp: To musí s tou krátkou prevodovkou byt uplná zbraň to tvoje auto...
13:47:48
14.04.2007
radekp
-> Vrba: Já při 160km/h točím 60003 ,takže tohle je moje maximálka.Ale určo by to dalo víc!
11:07:23
30.03.2007
Vrba
-> Tuner#2: Zastavilo se to na tech 5800 na rovince a pak už jsem musel zpomalit,protože jel v levym pruhu nejakej polak a nepustil mě.
11:04:28
30.03.2007
Vrba
-> Tuner#2: Jojo,z toho mirnyho klesaní,kde jsem to začal rozjíždet by to slo urcite neco pres 200,ale pak už nasledovala rovinka a víc jsem z toho nevytlačil...
10:58:44
30.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: JJ při 5800ot/min s 3,9 a kolama co máš to tomu odpovídá. Já jsem na pětku jel nejvíc asi 5600 - 700ot/min.
10:38:13
30.03.2007
Vrba
Vcera jsem zkoušel jet plnou palbu.Za Belotínem u Hranic na Moravě jsem na pětku vytočil kolem 5800otáček,tachometr byl mimo stupnici.Podle otaček to odpovídá rychlosti kolem 195km/h.
10:20:39
30.03.2007
DuriQ
tie prahy sa fakt podarili sa mi to fakt paci 4
23:58:51
19.03.2007
Vrba
-> Tuner#2: To nemám,je tam ta spravna,ale je tam vetši vule než s tou z fabie,ale ne 1,5mm,je to tam prostě volnější.Tlak to drží pri zahrátym motoru od 800otaček.
23:12:33
19.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Na Tvoje odladění to určitě stačí i když třeba sprint na 400m je lepší, protože vzdálenost se nikdy nezmění a stopky jsou také přesné a pokud to bude na stejném místě při stejné teplotě a větru, tak se dá už porovnávat. Ještě by mě zajímalo jak to je s tím Tvým blokem a vačkou - jak tam mohla vzniknout vůle - nemáš tam opravdu tu s menším průměrem? To by byl průšvih.
23:06:12
19.03.2007
Vrba
-> Tuner#2: Ja tady netvrdím že je to presně,ale urcite je to pro mě cenny udaj i když zmereny takto a pritom když odladuju motor mi tento udaj poslouží pri ověřování třeba jiného nastavení at uz karburátoru nebo predstihu nebo pri jakekoliv upravě motoru.
15:07:10
19.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: kola nemají stejný průměr jako 165/80 R13 a jsou o dost menší, takže to kecá a moje zkušenost je že celkem o dost, protože už většina tachometrů nechýří přesností obzvlášť ve škodovce4



Tady se to dá podle otáček spočítat, pokud ovšem nekecá i otáčkoměr a je tam i vodět, že ty kola nejsou stejné.



skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=115



14:31:03
19.03.2007
Vrba
Tuner#2:kola maj stejny pruměr jako original 165/80,takze v tomhle je to stejny a tachometr muze premerovat,to je jasny,ale stejně by byla chyba maximalně 1sekundu kdybych to prehnal.....

12:46:27
19.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: V tom případě je to tak z 0 - 90km/h díky kolům a kecání tacho. Dej si tam digitál a nebo změř rychlost GPSkou a uvidíš kdy je skutečná 100km/h.
Extreme Tyres