skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
15:32:43
16.04.2007
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel Korbelář: Pokud jedu sám a nebrzdí me TUNER se spotřebou :o), tak jedu podle digitálu pořád 130 - 135km/h a to téměř všechny předjíždíš a točí to už kolem 4000rpm, takže počítám, že se 4,22 to bude ještě víc.
15:25:03
16.04.2007
16.04.2007
Pavel P@nkáč
-> Tuner#2: no nevim ty jezdis po dalnici porat 160km/h
15:21:16
16.04.2007
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Koukám, že zkracuješ kvalty, to bude + pro zrychlení, ale zas na dálnice už to bude horší, bude to moc točit. Je otázka kde jezdíš častěji.
15:19:50
16.04.2007
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: Už jsem o tom taky přemýšlel bednu na Hrocháš vyhodit, ale je to dost práce a uvidíme jak na tom budu časově
15:16:14
16.04.2007
16.04.2007
radekp
-> Tuner#2: Zkusíme na Hrocháči,kdybys vyhodil hudbu,tak bych měl výhodu jen v převodech,popřemýšlej .Né,motor máš určitě výkonnější,obvod kola máš asi menší....
12:40:04
16.04.2007
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: No zrovna na sprintu budeš mít s tou kratší převodovkou, hmotností a kolama výhodu.
21:08:42
15.04.2007
15.04.2007
radekp
-> Vrba: Tak pár aut už jsem předjel,ale třeba na T#2 a podobné asi nemám....na 90% jedu na Hrocháč,tak můžem zkusit sprinty!
Fotky jsou focené u Olympie v Olomouci,že?A některé mi připomínají Rychlov..??
Fotky jsou focené u Olympie v Olomouci,že?A některé mi připomínají Rychlov..??
13:26:22
15.04.2007
15.04.2007
Vrba
-> radekp: To musí s tou krátkou prevodovkou byt uplná zbraň to tvoje auto...
13:47:48
14.04.2007
14.04.2007
radekp
-> Vrba: Já při 160km/h točím 6000 ,takže tohle je moje maximálka.Ale určo by to dalo víc!
11:07:23
30.03.2007
30.03.2007
Vrba
-> Tuner#2: Zastavilo se to na tech 5800 na rovince a pak už jsem musel zpomalit,protože jel v levym pruhu nejakej polak a nepustil mě.
11:04:28
30.03.2007
30.03.2007
Vrba
-> Tuner#2: Jojo,z toho mirnyho klesaní,kde jsem to začal rozjíždet by to slo urcite neco pres 200,ale pak už nasledovala rovinka a víc jsem z toho nevytlačil...
10:58:44
30.03.2007
30.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: JJ při 5800ot/min s 3,9 a kolama co máš to tomu odpovídá. Já jsem na pětku jel nejvíc asi 5600 - 700ot/min.
10:38:13
30.03.2007
30.03.2007
Vrba
Vcera jsem zkoušel jet plnou palbu.Za Belotínem u Hranic na Moravě jsem na pětku vytočil kolem 5800otáček,tachometr byl mimo stupnici.Podle otaček to odpovídá rychlosti kolem 195km/h.
10:20:39
30.03.2007
30.03.2007
DuriQ
tie prahy sa fakt podarili sa mi to fakt paci
23:58:51
19.03.2007
19.03.2007
Vrba
-> Tuner#2: To nemám,je tam ta spravna,ale je tam vetši vule než s tou z fabie,ale ne 1,5mm,je to tam prostě volnější.Tlak to drží pri zahrátym motoru od 800otaček.
23:12:33
19.03.2007
19.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Na Tvoje odladění to určitě stačí i když třeba sprint na 400m je lepší, protože vzdálenost se nikdy nezmění a stopky jsou také přesné a pokud to bude na stejném místě při stejné teplotě a větru, tak se dá už porovnávat. Ještě by mě zajímalo jak to je s tím Tvým blokem a vačkou - jak tam mohla vzniknout vůle - nemáš tam opravdu tu s menším průměrem? To by byl průšvih.
23:06:12
19.03.2007
19.03.2007
Vrba
-> Tuner#2: Ja tady netvrdím že je to presně,ale urcite je to pro mě cenny udaj i když zmereny takto a pritom když odladuju motor mi tento udaj poslouží pri ověřování třeba jiného nastavení at uz karburátoru nebo predstihu nebo pri jakekoliv upravě motoru.
15:07:10
19.03.2007
19.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: kola nemají stejný průměr jako 165/80 R13 a jsou o dost menší, takže to kecá a moje zkušenost je že celkem o dost, protože už většina tachometrů nechýří přesností obzvlášť ve škodovce
Tady se to dá podle otáček spočítat, pokud ovšem nekecá i otáčkoměr a je tam i vodět, že ty kola nejsou stejné.
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=115
Tady se to dá podle otáček spočítat, pokud ovšem nekecá i otáčkoměr a je tam i vodět, že ty kola nejsou stejné.
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=115
14:31:03
19.03.2007
19.03.2007
Vrba
Tuner#2:kola maj stejny pruměr jako original 165/80,takze v tomhle je to stejny a tachometr muze premerovat,to je jasny,ale stejně by byla chyba maximalně 1sekundu kdybych to prehnal.....
12:46:27
19.03.2007
19.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: V tom případě je to tak z 0 - 90km/h díky kolům a kecání tacho. Dej si tam digitál a nebo změř rychlost GPSkou a uvidíš kdy je skutečná 100km/h.