skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
07:16:39
10.05.2007
10.05.2007
R@ZOR
-> Vrba: Cau, jel jsi v Besinach sprinty? Jak jsi dopadl? Nejak te tam nemuzu najit..
22:08:33
03.05.2007
03.05.2007
Vrba
-> Pavel Korbelář: Tyjo,nevim presne co mysliš,ale jestli tamten nalitek jak je tam ten kuličkovy ventil s tou zavlackou,tak mas mozna nejaky jiny ten sací koš,ja nevim,fotka by pomohla.Ja mam saci koš i vanu ze 130ky.Diry jsem nevrtal,prisel jsem na to az když jsem mel nalepeny tesnění,ze to nesedí,tak jsem jen ucpal ty diry ktery jsou navíc a novy jsem nedelal-drží to.Jen jsem musel ty dvě díry kde jsou ty M8 srouby prevrtat v te vaně.
21:26:40
03.05.2007
03.05.2007
Pavel P@nkáč
-> Vrba: ty jo me se tam neotoci klika pres to, prsa mam z FA proste tam je 1cm navic, tam jak je ta zavlacka na tom sacim kosi jak je to mozny? vana a saci kos je z 120Gl a dovrtaval jsi do vany asi par direk ne? oni vsechny nepasuji..
20:45:43
03.05.2007
03.05.2007
Vrba
-> Pavel Korbelář: To pasuje,a tamten drzak jak je to prišrubovany tou sestkou sroubem,tak ten jsem ruzně naohybal aby to sedlo a dobry...
19:38:49
03.05.2007
03.05.2007
Pavel P@nkáč
-> Vrba: koukam ted jeste na obrazek ze mas pouzity 120-covy..
19:37:13
03.05.2007
03.05.2007
Pavel P@nkáč
-> Vrba: Jak mas reseny saci kos? me se tam neotoci klika kdyz tam dam 120-covy je potreba trochu skratit ten vystupek jak v nem je ta pruzinka z kulickou, nebo mas pouzity saci kos z fabie?
11:16:44
28.04.2007
28.04.2007
Čokin
18:43:27
23.04.2007
23.04.2007
Vrba
-> Tuner#2: No jestli tam pojedem,tak se urcite potkame a muzem pokecat a zakalit!
18:30:35
23.04.2007
23.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: To by bylo super. Stav se u auta.
18:28:55
23.04.2007
23.04.2007
Vrba
-> Tuner#2: No klepala a hřála se,ale co byl problém že se zavzdušnovala,takže jsem vzdycky musel vytahnout hadicu z karbu a vycucnout to,ted už jede perfektně.Snížení pomohlo,ted už je to uplně na max snízeny.Mozna pojedem ja s Čokinem do Běšin,tak by sme se mohli potkat...
14:17:34
23.04.2007
23.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Hezký nový foto. To snížení tomu pomohlo. Proč jsi dával pumpu takhle dolů? Co to dělalo? Když jsem jí měl já nahoře, tak hřála a začla po chvíli rachotit, jako když jde na sucho.
22:51:19
16.04.2007
16.04.2007
Vrba
-> Tuner#2: No,a já právě chci dosáhnout toho,aby se roztočila dříve...
22:49:24
16.04.2007
16.04.2007
Vrba
-> radekp: Olympie ano,Rychlov ne.
22:46:13
16.04.2007
16.04.2007
Vrba
-> babo6666: Potřeboval jsem převod 4,2 a suché jsou k mání s 3,9,tak tuhle přeskládám na suchou...
22:25:19
16.04.2007
16.04.2007
babo6666
-> Vrba: ahoj mas to fakt pekne ale s tou prevodovkou to budes mat zaujimave ona bude urcite hucat,lebo to neni do seba sadnute!!preco si si raci nezohnal hned so suchymi???
19:15:57
16.04.2007
16.04.2007
radekp
-> Vrba:
Co je to pětka????
Fotky jsou focené u Olympie v Olomouci,že?A některé mi připomínají Rychlov..??
Co je to pětka????
Fotky jsou focené u Olympie v Olomouci,že?A některé mi připomínají Rychlov..??
17:14:29
16.04.2007
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Taky mě to lákalo a je fakt, že na 4 je to citelné a dáš za 5 a je to už bída, ale pak když se roztočí i pětka tak na dálnici není problém i do kopce. Taky o tom uvažuju, každopádně chci 3,9 do zásoby a když by byla i 4,22 tak není co řešit - beru
17:12:03
16.04.2007
16.04.2007
Vrba
-> Tuner#2: Chci to vyzkoušet,protože i pri normal jezdení je to prostě moc dlouhý to 3,9 ,a budu rychleji akcelerovat,protoze me stve,že to auto citelně táhne jen dokud nezařadíš 5ku,takže si od toho slibuju že by mohlo i na 5ku jeste porád trosku svižněji zrychlovat.Uvidím,treba to bude na nic,ale chci to vyzkoušet... Navíc mi prevodovku daroval Čokin,takže mě nic nestala a můžu laborovat.
15:37:43
16.04.2007
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel Korbelář:
SP 3,9 je při 130 - 3840rpm
SP 4,22 je při 130 - 4160rpm
Není to tak zásadní, ale rozdíl tam je. Když to vezmeš místama na 140, tak už jsi na 4500rpm a to už je dost.
SP 3,9 je při 130 - 3840rpm
SP 4,22 je při 130 - 4160rpm
Není to tak zásadní, ale rozdíl tam je. Když to vezmeš místama na 140, tak už jsi na 4500rpm a to už je dost.