skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
19:06:17
20.06.2007
20.06.2007
Saky
-> Vrba: a vis nejakou charakteristiku tech pruzin? treba tuhost? ono totiz kdyz sme ty pruziny navrhovali tak jsme ani o tvrdsich neuvazovali nebot to bylo nepouzitelne, taky jsem mel zmereny charakteristiky asi dvou HPcek a jeste nejakych a vsechny pruziny mely tuhost srovnatelnou.. treba konkretne HPcka byly o 4pct tuzsi nez serie Ackovy sou stejne tvrdy jako serie a tenkrat sme prave zvolili o 10pct a to se zkouselo a ujalo se.. ale bylo to na bezny jezdeni coz pokryvalo 90pct poptavky.. a skutecne sem se nesetkal do dneska s nikym kdo by s nima byl nespokojenej.. kdyz to chce nekdo na okruhy tak mozna nemusi bejt spokojenej ale ja tvrdim ze z 90pct to je o tlumicich a ne o pruzinach.. a pokud je jen nekdo vymeni a necha seriovy tlumice tak to fungovat nemuze.. ono kdyz budu prodavat tlumice a budu to delat za ucelem zisku jak to dneska delaj skoro vsichni tak bych byl sam proti sobe abych rekl at to nasadi s konurencnima perama ale to je fuk.. zkus zmerit tuhost a rikam ti ze se budes divit jake to ma parametry.. jinak pokud nejses spokojenej s mejma perama tak me je klidne vrat ja je poslu dal.. nema cenu prodavat neco s cim nejses spokojenej..
19:03:06
20.06.2007
20.06.2007
havlik
-> Vrba: měkčí než seriová ty seš dobrej vtipálek
19:02:24
20.06.2007
20.06.2007
Vrba
-> Tuner#2: To mi nikdo neporadil,na to jsem přišel sam dlouhodobým laborováním.Jasně,tvoje auto jsem zkoušel na srazu,a bylo to tvrdé,ale to proto že máš tvrdé tlumiče.Pružina sama o sobě je hoooodně měkká,řekl bych že měkčí než seriová.Bohužel jsem neměl moznost se s tebou projet po nějakým technickým useku na rozbité cestě,to nejlépe poznaš jak to funguje.No ty speedpra byly jako lepší než ta serie co jsem tam měl,ale jen do té doby než se v nich spěnil olej a ztratily tuhost,pak už to bylo zase o ničem a kolo odskakovalo.Otázka je jak by fungovaly s tvrdou pružinou,protože se vždycky hned zahřály a pak asi vypěnil olej a už to nefungovalo jak má.
18:50:40
20.06.2007
20.06.2007
havlik
-> Tuner#2: ale třeba se daj sehnat koni na brouka koukal sem tuhle na cenu a jeden tlumič jen snad 2500
18:49:01
20.06.2007
20.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: A to tě poradil kdo? V rallybazaru a nebo ten chlápek co je prodává na srazech? Viděl jsi u mě, že ty pružiny fungují jak mají (možná bych snesl i tvrdší, ale už teď mě praská kasle) a kolo mě rozhodně neodskakuje - to je právě známka špatných tlumičů a ne pružiny. Čím tvrdší pružina, tím víc namáhá tlumič kmitáním.
Ty Sachsy jsou asi něco ze starých časů LRek ne, protože dnes se nic takového nedá sehnat.
Měl jsi tam i ty speedpro, jak se chovali ty tlumiče?
Ty Sachsy jsou asi něco ze starých časů LRek ne, protože dnes se nic takového nedá sehnat.
Měl jsi tam i ty speedpro, jak se chovali ty tlumiče?
18:41:09
20.06.2007
20.06.2007
Vrba
-> Tuner#2: Pružiny od Sakyho jsem z tama taky vyhodil ,protože s tvrdým tlumičem ty pružiny nefungují a jsou mok měkké a tlumič dostává moc velkou sadu.Ted mám na autě plynokapalinový Sachsy ke kterým mam i pružiny pro ně určené.Auto je trošku víš,ale když tam sednu,tak je to jako predtím když tam nikdo neseděl a konečně ta náprava funguje jak má a kola na rozbité cestě neodskakují jako předtím.Ten člověk od kterýho mam ty Sachsy řikal že se Sakyho pružinama to tam ani nemám zkoušet davat.Zkusil jsem to,ale s tou pružinou co je k těm tlumíčům to funguje o mnoho lépe a tlumič se nezahřívá jako se Sakyho pružinami.Ted jsem s tím spokojen.
18:30:10
20.06.2007
20.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Co máš teďka na autě za pružiny a tlumiče? Nějak nechápu tu kombinaci a hlavně proč Ivan nadává na pružiny od Sakyho?
11:32:53
19.06.2007
19.06.2007
Vrba
gabo00000: naboje jsou vyrobené na zakázku s roztečí 4x100mm,kotouč je z golfa ze předku ,brzdič z Octavie,lanka z Octavie ,hadice jsou vyrobené na zakázku ,prutokové šrouby jsou z Avie.
10:14:11
19.06.2007
19.06.2007
gabo000000 - zrušená registrace
prosimta viez mi povedat ako mas vyriesene zadne kotuce?? ake tam mas naboje?
19:07:20
30.05.2007
30.05.2007
Vrba
-> Tuner#2: Jo jo,dík,víš jak,jsem slepej a neznalej
18:17:14
30.05.2007
30.05.2007
Čokin
-> Vrba: Takže to beru jakože jedem *22* *116* *66*
16:09:50
30.05.2007
30.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Velký nápis hned pod logem stránek - klidneš a vyplníš pár údajů na sebe.
15:29:09
30.05.2007
30.05.2007
Vrba
-> Čokin: No mužeš ty sprinty zaregistrovat,pač ja vubec nevim kde co a jak.Pak se domluvíme...
18:16:18
29.05.2007
29.05.2007
Čokin
-> Vrba: Žiješ ještě?
Bych se stavil ale mám fábku v servisu a nebyl čas.Jinak už se chystej přidal jsem do stanu kolíky A 29.6. 2007 vyrážíme do Hrocháče.Ještě se domluvíme konkrétně.
PS. přihlaš se na sprinty nebo to udělám za tebe!
Bych se stavil ale mám fábku v servisu a nebyl čas.Jinak už se chystej přidal jsem do stanu kolíky A 29.6. 2007 vyrážíme do Hrocháče.Ještě se domluvíme konkrétně.
PS. přihlaš se na sprinty nebo to udělám za tebe!
22:54:49
15.05.2007
15.05.2007
Vrba
-> MISCHO: To je koupeny od Sakyho,on to vyrábí.
10:16:51
15.05.2007
15.05.2007
MISCHO
-> Vrba: kde si zohnal tie naboje co mas v zadu?? diki za info
16:42:03
11.05.2007
11.05.2007
Vrba
-> Mar3k: Jo,musíš tam dát to ložisko 6202.
14:17:07
11.05.2007
11.05.2007
Mar3k
-> Vrba: prosimta, chcem sa opytat na kluku fabiacku, treba donej vysustruzit dieru na nasadenie loziska? (na vystupny hriadel z prevodovky) dikes
08:40:05
10.05.2007
10.05.2007
Vrba
Nejel,mám to 500kilaku a protoze jsem vyjíždel az po práci,tak jsem prijel pozde a sprinty už byly odjety....