VRBA / RAPID 1400 VRBA / RAPID 1400

komentáře | popis | fotky | Vrba | 30.05.22 07:16 | 305x v oblíbených
Motor:

1400cc v úpravě SPORT

Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.

Sériové písty a ojnice.

Časování 280stupňů.

Kompresní poměr 10,8:1

Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.

Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.

Omezovač zážehem na 7400rpm



skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva



skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru



www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani





Převody:

-5q SP 4,22 , rychlosti sériové



skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol





Přední náprava:

-Vyztužená ramena

-Upravené dorazy

-Upravené záklony

-Stabilizator 21mm



Zadní náprava:

-Vyztužená podle dokumentace 130LA

-Změna odklonu

-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm

-Pružiny š120 včetně horního uložení

-Upravené tlumiče š120



Brzdy:

Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo

Vzadu kotoučové brzdy VW







Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:

Rapid 1400 zrychlení + jízda


Rapid 1400 zrychlení


Rapid 1400 jízda




Novější videa:

Sprint Želiv:
Želiv 2011 vítězný sprint do 1400ccm.wmv




Zapalování:

Bezkontaktní laditelné zapalování


Laditelné zapalování - software




Se vstřikováním:

28. března 2021




EFI testing




1400Sport Injection




1400Sport Injection dyno run




Rapid 1400 , čas 13.67 , první místo














VRBA / RAPID 1400 - komentáře:

14:35:36
03.10.2013
onda
jedeš jedovnice?
14:34:23
03.10.2013
minno
-> Nwkt: a Neper ma LEKRa dokonca.



Je to naprd, vyhodím to :)
14:33:07
03.10.2013
Nwkt
-> minno: To pocukávalo i Nepérovi s programovatelným zapalováním
14:31:37
03.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: Když se loudám po městě, tak občas ano a nikdy žádný problém.
14:26:51
03.10.2013
minno
-> Tuner#2: a jazdievaš aj ustálené otáčky cca 2000-2200 po rovinke? Vtedy to cítiť najviac. Proste na 3.-ke cca 40 km/h, na 4.-ke cca 60 km/h, alebo na 5ke 80 km/h (3,9 prevody). Tak ja už fakt neviem čo s tým robiť. Motory máme takmer rovnaké.
14:16:52
03.10.2013
Eidy
-> minno: nevím jak akrylátový lepidlo, ale silikon to nevydrží žádnej.
14:15:06
03.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: Mám 265tku a po zapojení výhřevu sání jsem nikdy s cukáním problém neměl. Karbec zásadně na sucho, respektive těsnění den dopředu pomáznu vazelínou, tu pak přebytečnou setřu a montuju. Nikdy žádný problém.
14:06:23
03.10.2013
minno
-> Eidy: Aj tu Vrba to radí. Možno nie je silikón ako silikón, a tá vrstvička je tam naozaj minimálna, len pre sichr.
13:56:20
03.10.2013
Eidy
-> minno: Kdo ti to poradil? Víš o tom, že silikon se dá benzínem zničit velmi rychle? Zkus hodit housenku silikonu do benzínu a uvidíš. 4
13:56:10
03.10.2013
minno
-> MOLSO: ale nie spôsobom ako to robil Škoda 120 GLS3 Ja len papierové tesnenia jemne potreté, je to úplne neškodné, maximálne to môže pomôcť, uškodiť nie. A keď riešiš jeden problém už tak dlho ako ja tak už skúšaš všetko možné. Ale nepomohlo ani to.
13:50:21
03.10.2013
MOLSO
-> minno: na silikone 21
13:46:17
03.10.2013
minno
-> Vrba: to je divné, karburátor už mám na silikóne, aj hadička pod klapku 2. stupňa je už dávno zrušená a otvory zaslepené, a aj tak to v nižších otáčkach cuká. A bohaté je to dosť. Možno že by to ešte celé spôsoboval brzdový posilovač, síce je po repase, ale človek nikdy nevie.....
12:17:20
03.10.2013
Vrba
-> minno: Mě to necukalo nikdy,alespon si nepamatuju,že bych na svém autě toto řešil. Resili jsme to na jinem aute-tam semtam shořela i svíčka a nakonec to bylo netěsným karbecem.Zkontroluj hadici od podtlaku,zaslep tenkou hadicku pod klapkou 2.st a cele to zatěsni na silikon a zdvoj těsnění.
05:14:06
03.10.2013
Vrba
-> Klubko_: Ignitech TCIP4 a indukční snímač.
21:39:29
02.10.2013
minno
-> Vrba 02.10.13 20:18:52: to vážne nikdy necukalo? A ja s tým mám stále problém, ešte aj na starom 120 motore. Aj tam som mal nový karburátor. Rovnako teraz na 1,3. Už neviem čomu ešte by som mal venovať pozornosť, aby som to vyladil. Karburátor je nový (čiže rovný), všetko riadne utesnené a aj tak tu cuká za nižších otáčiek.
21:37:54
02.10.2013
Klubko_
-> Vrba: snazil jsem se to tady docist, ale nepodarilo se mi to. Cos poridil za jednotku, jaky snimani atd. atd. ? Pripadne me jen presmeruj nekam kde to vyctu.
20:57:43
02.10.2013
Vrba
-> Eidy: Uvidíme,zatím to jede dost slušně i s nastavením vycucaným z prstu 6
20:27:56
02.10.2013
Vrba
-> Alenka: Já mám pri startu problém s vysokým předstihem,ktery uz nemám jak snížit. Zitra budu mit rotor s korekcí a bude to OK. Teda doufam,...
20:27:32
02.10.2013
Eidy
-> Vrba: Pěkný. Hodně štěstí při ladění, ale s tím ty asi nebudeš mít problém.5
20:26:25
02.10.2013
Alenka
-> Vrba: hm, tak to mam jen ja nejaky zmetek, ktery komunikovat odmita. Nebo za to muze ta moje civka, kdovi.



Se starty jsem mel puvodne taky problem, ale to bylo tim, ze jsem nemel TPS a kombinoval jsem "odstredivku" od Ignitechu s puvodni podtlakovkou.
Extreme Tyres