-> Vrba: doprcic zase ma odhalili
ved sme sa bavili pri čakaní a v piatok večer som ti hovoril že budem mat velmi podobnú konfiguráciu ako ty
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
20:43:05
01.07.2010
01.07.2010
MOLSO
20:18:46
01.07.2010
01.07.2010
Vrba
-> MOLSO: Co máš v plánu?Proudový motor a nádrž s kerosinem?
20:15:34
01.07.2010
01.07.2010
MOLSO
-> Vrba: uz zase prve miesto .... nepride ti to nudne ?
ale nie samozrejme gratulacia
P.S. ak všetko vyjde tak sa budúci ročník priprav na tvrdú konkurenciu
ale nie samozrejme gratulacia
P.S. ak všetko vyjde tak sa budúci ročník priprav na tvrdú konkurenciu
17:21:21
07.06.2010
07.06.2010
Vrba
-> Čokin: Jeho místo je na hřebíku,ted šel jen na výlet,..
12:44:32
07.06.2010
07.06.2010
Čokin
-> Vrba: Konečně je ten příčňáček tam kde patří.....na autě!
16:22:56
24.05.2010
24.05.2010
Vrba
-> Alenka: No zatim je to takove odladene neodladene.Na plny plyn to jede dobre :-) Uz chystam mensi karburátor at to jede plynule i pod 2500
23:13:02
21.05.2010
21.05.2010
Alenka
Tak co, jak se osvedcilo E85 na poradnem motoru? :)
21:36:59
21.05.2010
21.05.2010
mgbiker
-> Nwkt: aha, precital som jeden clanok o tom a asi mi to doslo....ze rozdiel je v tom ze pri vytoceni kolesa , budu kolesa viac vyklonene
21:27:08
21.05.2010
21.05.2010
Nwkt
-> mgbiker: Kola se naklopí do A
21:21:25
21.05.2010
21.05.2010
mgbiker
-> Vrba: neviem si to v hlave dobre predstavit, ako zaklony pomozu? co sa tym zmeni? preco to lepsie drzi na ceste? Dakujem za vysvetlenie
17:49:07
22.04.2010
22.04.2010
Vrba
-> minno: No tohle mohlo udelat cca neco malo přes 1 stupen,takže nic velkyho.Ale stopu to drzi líp,jednoznačně.
17:46:22
22.04.2010
22.04.2010
minno
-> Vrba: a pomohlo? :)
17:33:46
22.04.2010
22.04.2010
Vrba
-> minno: No protoze kvuli snížení byly ty zaklony mimo toleranci a taky to,že na GLS mi volant kladl vetší odpor než tady.
17:26:47
22.04.2010
22.04.2010
minno
-> Vrba: čo ťa dohnalo k úprave záklonov?
21:56:13
01.04.2010
01.04.2010
Čokin
-> Milos: -> Vrba: Registrováni!
12:29:15
04.03.2010
04.03.2010
Vrba
-> Milos: Uvidime jak se nam povede domluvit se.-> Evž@: Je
05:27:56
04.03.2010
04.03.2010
Evž@
Neni ta fotka oranž. rapida focena na srazu v Holešově?
22:46:13
03.03.2010
03.03.2010
Milos
hej vy dva tam u toho cervenyho draka ... dufam ze si pamatate co ste slibili
skoda-virt.cz/cz/.../1285 05-4-old-skoda-zraz-2rocni k-msp2010-1-kolo
skoda-virt.cz/cz/.../1285 05-4-old-skoda-zraz-2rocni k-msp2010-1-kolo
16:52:35
15.02.2010
15.02.2010
Čokin
Už at je jaro, at ho provětráme do Tesáčku:)
23:35:05
03.01.2010
03.01.2010
Vrba
-> Maxx: Ahoj.120/145,vzdušníky už si nepamatuju,ale zmenšoval jsem ho myslim jen na 2. stupni.