skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
20:54:47
08.05.2008
08.05.2008
Vrba
-> havlik: Překopavam staly převod na 4,22.Pokud ta převodovka byla dobra nez jsem se do ni pustil,tak je realna sance ze bude fungovat i po slození.Jediny co delam,tak přehazuju diferak ,vnejsi krouzky tech lozisek a mezikus.
19:52:14
08.05.2008
08.05.2008
havlik
-> Vrba: co vyvádíš s převodovkou?
13:55:29
24.04.2008
24.04.2008
Vrba
vsak ja se ti vysmeju az budes met navato a pojedes z baru do chalupy pro neco a pohmotnis si o ten kmen fabku!To zas bude 20 litru fuč.
14:28:24
23.04.2008
23.04.2008
Čokin
-> Vrba: Já za to můžu že se tam kuwa netrefíš!Já tam projedu ůplně v klidu a to mám auto širší o deset čísel.
13:41:23
23.04.2008
23.04.2008
Vrba
jinak to zadni kolo jsem musel sundat a vycistit to z te patky toho rafku.mel by jsi si ten kmen v te zahrade odjebat,nebo aspon oznacit!!!
13:39:25
23.04.2008
23.04.2008
Vrba
tak ne asi.jen to asi nebudu hrotit s tim umyvanim a lestenim kdyz ma v patek chcat.
13:34:21
23.04.2008
23.04.2008
Čokin
-> Vrba: Těšíš se?????Jak jak malé dětsko na vánoce!
19:14:41
09.02.2008
09.02.2008
Vrba
-> ales: Asi dobrý,ale čekal jsem od toho víc.Ted uz bych řešil jedině převrtanou na 1.5
19:07:38
09.02.2008
09.02.2008
Vrba
-> Čokin: Co jsi požil?
16:11:00
04.02.2008
04.02.2008
Čokin
-> ales: Vůbec žádný piču to jede a jen to žere benál na hovno motor!
Točí to jen 7000 a maximlka je jen 190km/h a žere to kolem 7litrů, nebrat zlatá 120ka!
Točí to jen 7000 a maximlka je jen 190km/h a žere to kolem 7litrů, nebrat zlatá 120ka!
15:53:05
04.02.2008
04.02.2008
ales
Čau, chtěl bych se tě zeptat, jaké máš pocity z toho nového motoru z fábky? je v tom znatelný rozdíl oproti motoru z fáčka jak jsi měl? díky moc
13:23:31
02.02.2008
02.02.2008
Vrba
-> Čokin: Přište už trošku opatrněji at to není naposled
15:36:57
28.01.2008
28.01.2008
Čokin
-> Vrba: Zdar gumo, už mám nařezaný desky na ty bedny.Jo v sobotu se dostav do Ráje na tu akci.
Jinak RZ Tesák v ten pátek bylu velice famozní příště beru kameru a budu to točit to bude prdel!
Jinak RZ Tesák v ten pátek bylu velice famozní příště beru kameru a budu to točit to bude prdel!
18:24:13
01.01.2008
01.01.2008
Vrba
-> Tuner#2: Repro jsem volil nejcitlivejší z nabidky tvm(chtel jsem tesly),na poslech zesilovac staci se svym vykonem cca 2x5w.Stavel jem to abych si vyzkousel jak na to a v planu je celolampa 2x50w se 4x El34,a 100w uz bude stacit,na muj maly pokoj s prehledem.Tenhle kousek mam jeste v planu dodelat do bedny at to trosku vypada a pak se pustim do stavby 2x50w
20:56:51
31.12.2007
31.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Pěkný zesík, ale repro bych díky nevalné citlivosti volil jiné. Kazdopádně jsem zvědavý na výsledek.
09:25:22
04.11.2007
04.11.2007
minno
-> DuriQ: no tak si znizil aj predne celo no
20:20:11
03.11.2007
03.11.2007
DuriQ
Vrba: a este detail keby si to mal tak nizko ako jak tak tak isto nadavas ako ja jedna cesta do brna a predne celo v riti
20:12:16
03.11.2007
03.11.2007
DuriQ
Vrba: mno dosiel som na lane :P ale uz je to opravene a motor uz zase vrci, na dalsej ucpavke bola micro trhlina cez ktoru to stalo tak som vymenil vsetky a zatial to drzi :)
a nizko to mat mozes aj na tych kolach len sa s tym treba trochu pohrat... ja som zacal upravovat sikme ramena ... jedno som spravil a jedno som posral tak som kupil tie molcanovky ale chystam sa ich dorobit a pojdu na strucyho auto... je to robene tak ze auto sa pusti o 10cm v zadu dole ale rovno bez acka mi stala iba jedna strana takze tu druhu musim este dorobit a predok pustit dole neni problem bud zapustit do kasne alebo otocit horne ramena a dat kratke pruzinky ... asi tak 200 - 160ky a si tam kde ja
a nizko to mat mozes aj na tych kolach len sa s tym treba trochu pohrat... ja som zacal upravovat sikme ramena ... jedno som spravil a jedno som posral tak som kupil tie molcanovky ale chystam sa ich dorobit a pojdu na strucyho auto... je to robene tak ze auto sa pusti o 10cm v zadu dole ale rovno bez acka mi stala iba jedna strana takze tu druhu musim este dorobit a predok pustit dole neni problem bud zapustit do kasne alebo otocit horne ramena a dat kratke pruzinky ... asi tak 200 - 160ky a si tam kde ja
11:47:01
03.11.2007
03.11.2007
bitmap - zrušená registrace
Mne se zase hrozne libi ty prahy z Felicie, vypada to s nima o 100% lip jak s tema normalnima.