skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
22:23:45
15.06.2008
15.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Super, těším se na Hrocháč.
12:51:33
14.06.2008
14.06.2008
Vrba
Takze mazání opraveno,praskla mrazovka v sacím koleně vyměněna,převodovka odzkoušena...
11:38:43
14.06.2008
14.06.2008
Maxx
krasny rapidek!
08:18:27
12.06.2008
12.06.2008
Vrba
rizek-> delal jsem vymenu vacky a axialu a po 20 kilometrech nemaze
16:38:44
11.06.2008
11.06.2008
Řízek
-> Vrba: No a predtim ti to chodilo normalne ne ? Co si tam delal ze ti to prestalo mazat ?
16:02:27
11.06.2008
11.06.2008
Vrba
-> Řízek: To fungovalo i po slozeni,jen postupne prestalo mazat.Postupne znamena 20 kilometru
15:17:22
11.06.2008
11.06.2008
Řízek
A predtim nez to rozebral tak to normalne fungovalo ?? Ja jenom aby na me pri prvnim zazehu taky nesvitilo mazani.
14:07:46
11.06.2008
11.06.2008
Čokin
-> boda: Bylo mu líto že všechno funguje tak to rozhodil a ted mu to nemaže a už nevíme co stím takže komplet go motoru.
08:15:10
10.06.2008
10.06.2008
Vrba
->porad dokola
22:09:19
09.06.2008
09.06.2008
boda
to už zase pitváš
16:20:23
12.05.2008
12.05.2008
Čokin
-> Čokin: Jo a řeš tu vačku at můžem o víkendu zajet k Chovancovi.
16:19:00
12.05.2008
12.05.2008
Čokin
-> Vrba: Není jak mě závodní díly leží přímo v chalupě ani o nich nevím kolik lidí má to štěstí že se dostane k origo převodovce ze 120LS 4,22 pětikvlat na suché poloosy.
23:54:03
08.05.2008
08.05.2008
Vrba
-> Dušan: Tak to je jasny ze na cestovani je lepsi delsi prevod,ale zase po dalnici tak casto nejezdim a mezimesto si myslim ze to bude v pohode.Chci to vyzkouset a uvidim
22:05:09
08.05.2008
08.05.2008
Dušan
-> Vrba: 4,22 je fakt znatelnej rozdil. Ja taky nikdy na 5 s 3,9 netocil skoro nikdy max. Ta 4,22 je super na roztaceni, ale na delsi cesty treba ve 140ti byla lepsi 3,9
21:10:44
08.05.2008
08.05.2008
Vrba
-> havlik: Je to utahany jeste s tema 15kama je to uplne v prdeli.Ivan kdyz mel na te zelene ty maly 13ky,tak byl diktator.
21:08:23
08.05.2008
08.05.2008
havlik
-> Vrba: mno tak uvidíš třeba to bude jezdit bombově je fakt že třeba 120tka s tim taky jezdila parádně a rychlost ve výsledku na 5tku taky nebyla nijak malá
21:07:46
08.05.2008
08.05.2008
Vrba
Takze to řeším protože na 5ku to uz fakt nezrychluje a honit porad čtverku nekde na 6500 taky není idealní.
21:05:38
08.05.2008
08.05.2008
Vrba
-> havlik: Co říkal Mrkvan,tak pry 3,9 je pro tyhle motory nevhodny,protoze tam petku ani nedas Takze kdyz jsme mu rekli že prevodovka bude 3,9 tak se nam vysmal,rekl ze jsme tuningari a at se na to radsi vyserem.
20:58:04
08.05.2008
08.05.2008
havlik
-> Vrba: ahá tak to jo ale to už těm bavorákům ale na dálnici stačit nebudeš