skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
00:13:17
02.07.2008
02.07.2008
jarin
-> Řízek: no ale ty vole za předpokladu že to roztočíš fakt poctivě na 6000 tak tam ty 2 kila (194.7km/h) maš podle toho prevodníku...... je to teda ještě za předpokladu že ti nepodkluzují kola
23:59:23
01.07.2008
01.07.2008
jarin
-> Vrba: on stejne dlouho jezdit nebude..... pri tech jeho 200 to za chvili vychrochta
18:52:31
01.07.2008
01.07.2008
Vrba
-> Řízek: tech 8 sekund je chyba tachometru a mereni.Seriovyho lekra bych tam nedaval.Nebo bych aspon prevrtal trysky nebo moc dlouho jezdit nebudes
18:50:06
01.07.2008
01.07.2008
Vrba
-> Tuner#2: Ja nerikam ze ten motor jeste tahnul.Byl pretocenej a uz vubec netahl,ale proste to jde.Udelal jsem to dvakrat a vic uz ne,pac ty dily jdou tocit pry tak do tech 6500,pak uz to neumerne trpí.Kdyz budes na jednicku drzet plny plyn ,tak ti to taky vytoci 8 tisic jak nic.
18:39:59
01.07.2008
01.07.2008
Řízek
-> Tuner#2: No kamarad sedel vedle me a meril mi to stopkama a ta maximalka bude hodne skreslena s tema kolama ale i tachometr muze kecat. Mel sem rucicku centimentr od dorazu jak je nula. Byl to cvrkot velkej tak pocitam ze tech 190...200 to mochlo bejt. Nejlepsi bude kdyz semnou nekdo pojede a bede kontrolovat svuj tachac, tomu mimu neverim
18:37:01
01.07.2008
01.07.2008
Řízek
Vrba 01.07.08 15:16:47 napsal:
-> Tuner#2: Taky jsem kdysi zkousel na dvojku kilo,slo to ,ale motor brecel Presne tak, motor breci hodne, uz to zkouset nebudu
-> Tuner#2: Taky jsem kdysi zkousel na dvojku kilo,slo to ,ale motor brecel Presne tak, motor breci hodne, uz to zkouset nebudu
18:36:01
01.07.2008
01.07.2008
Řízek
-> Vrba: No to bude asi ta chyba, mam tam Lekra na seriovejch tryskach a vzdusnikach
15:33:01
01.07.2008
01.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Jak to mohlo jít to nechápu. Se závodním motorem možná ano, ale s vačkou okolo 260° nejde točit víc jak 6200 - 6400rpm a to je při třeba našich gumách a převodech s bídou přes 80km/h. Však zkus si to dosadit a uvidíš jaké otáčky jsou pro danou rychlost a zařazený stupeň potřeba: skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=115
15:16:47
01.07.2008
01.07.2008
Vrba
-> Tuner#2: Taky jsem kdysi zkousel na dvojku kilo,slo to ,ale motor brecel
10:14:25
01.07.2008
01.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: Sakra to jsou hodnoty. Jak jsi to měřil? Mám podobný motor jako Ty, ale na tyhle údaje se pořád ne a ne dostat, hlavně to zrychlení je teda mazec. A co týče rychlosti na 2jku, tak pokud jsem odhadnul správně kola a gumy, které nikde neuvádíš, tak by jsi musel točit poctivých 7500rpm a to je více než nereálné.
08:06:18
01.07.2008
01.07.2008
Vrba
-> Řízek: prehriva se protoze to mas spatne natryskovany.jaky mas karburator a jak nastavenej?at si nepropalis pist jako spousta ostatnich...
23:58:36
30.06.2008
30.06.2008
Řízek
-> Vrba: No tak jako jede to stokrat lip nez z tim favem co sem tam mel, ale nevim kolik to muze mit kobyl nemel sem to na brzdeFakt nevim placal bych nesmysli, ale jako na dvojku to udela kilo, a to kilo tam je za necelejch 8s a maximalka 200 Jikak se mi to prehrejva kdyz na to slapu a nevim proc. No do tech 2000 to tahne jako to favo ale pak to je jak kdyz to nakopnes a je to docela tah a tahne to az do 6500 stejne.
22:31:33
30.06.2008
30.06.2008
Vrba
-> Řízek: jak to jede?
17:29:45
30.06.2008
30.06.2008
Řízek
-> Vrba: Tak uz mi to funguje a chci ti podekovat za veskere info Diky
17:12:54
30.06.2008
30.06.2008
Škoda 120LS
13:14:38
17.06.2008
17.06.2008
Čokin
-> Vrba:
16:06:01
16.06.2008
16.06.2008
Vrba
-> Čokin: Taky se může stat že zustaneš doma,tak moc nebreč!
12:32:25
16.06.2008
16.06.2008
Čokin
-> Vrba: Já ne! Zas budu muset dělat jenom spolujezdce!
06:13:06
16.06.2008
16.06.2008
Vrba
-> Tuner#2: Taky se těším