2019 Mynyvilet:
Praha - Ynnzbruck - Pazzo Ztelvyo - Pazzo Gavya - Tonale - Bolsano - Pazzo Zella - Pazzo Pordoy - Pazzo Falsarego - Cortyna d'A. - Grozzglockner/Hochtor - Zalsburg - Praha
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
S136R (šedý II)- mam ho od roku 2000; dilci renovace a upgrady: 2004, 2009, 2015-2017
cilovy stav je uplne renovovane auto, pri vyuziti drobnych uprav motoru, podvozku a elektriky, vzhledove jen malo odlisne od originalu.
Rad si obcas projedu nejaky horsky prusmyk nebo vyjdeu na kopec (pokud mozno nad 2500m), maly seznam:
Alpy:
1 GrossGlockner - Hochtor 2550m (Rakousko, 2006, 2019)
2 Passo Resia 1508m (Italie, 2007, 2010, 2011, 2019, 2021)
3 Passo Stelvio 2750m (Italie, 2007, 2009, 2010, 2011, 2019, 2021)
4 Passo Gavia 2640m (Italie, 2007, 2019)
5 Simplonpass 2005m (Svycarsko-Italie, 2007, 2011)
6 Furkapass 2436m (Svycarsko, 2007)
7 Oberalppass 2046m (Svycarsko, 2007)
8 Passo piccolo san Bernardo 2188m (Francie, 2008, 2010, 2011)
9 Passo grande san Bernardo 2423m (Svycarsko-Francie, 2010, 2011)
10 Col de'l Iseran 2770m (Francie, 2008, 2010)
11 Col du Galibier 2645m (Francie, 2008,2009)
12 Col du Vars 2111m (Francie, 2008, 2011, 2021, 2024 (2×))
13 Cima de la Bonette 2802m (Francie, 2008, 2011, 2021)
14 Passo Rombo 2503m (Rakousko,Italie, 2009)
15 Col de'l Izoard 2344m (Francie, 2009, 2021)
16 Umbrailpass 2503m (Italie-Svycarsko, 2010)
17 Passo dello Splungo 2118m (Italie-Svycarsko, 2010, 2011)
18 Nufenenpass 2478m (Svycarsko, 2010)
19 Col de la Croix du Fer 2068m (Francie, 2010)
20 Passo S. Bernardino 2065m (Svycarsko, 2011)
21 Passo Torre di Fraele 1800m (Italie, 2011)
22 Passo di Foscagno 2291m (Italie, 2011)
23 Passo Bernina 2328m (Svycarsko, 2011)
24 Livigno Pass 2315m (Italie-Svycarsko, 2011)
25 Montgenevre 1854m (Francie, 2011, 2021, 2024)
26 Passo Sella 2218m (Italie, 2019)
27 Passo Pordoi 2239m (talie, 2019)
28 Passo Falzarego 2105m (Italie, 2019)
29 Col d'Allos 2250m (Francie, 2021)
30 Colle della Maddalena/Col de Larche 1996m (Fr-It, 2021, 2024)
31 Col de la Cayolle 2326m (Francie, 2024)
32 Col de la Machine 1011m + Combe Laval (Francie, 2024)
ToDo:
prio 1:
Col Agnel (Fr-It, 2744 m)
Col de la Lombarde (Fr-It, 2350 m)
prio 2:
Flüela Pass (Svycarsko, 2383 m)
Albula Pass (Svycarsko, 2312 m)
Grimsel Pass (Svycarsko, 2164 m)
Ostatni:
1 Veleta 2600m (az nahoru se vyjet neda) (Sierra Nevada, Spanelsko, 2010)
2 Pas de La Casa 2400m (Pyreneje, Andorra, 2009)
3 Col d'Aspin 1489m (Pyreneje, Francie, 2011)
4 Col du Tourmalet 2115m (Pyreneje, Francie, 2011)
5 Port de Boucharo 2270m (Pyreneje, Francie-Spanelsko, 2011) az nahoru vyjet nejde, zavalena cesta
6 Col du Soulor 1474m (Pyrenje, Francie, 2011)
7 Col du Aubisque 1709m (Pyreneje, Francie, 2011)
8 Col du Pourtalet 1794m (Pyreneje, Francie-Spanelsko, 2011)
9 Transfăgărășan 2042m (Făgărăș, Rumunsko, 2022, 2023)
10 Pasul Urdele 2145m (Capatanei, Rumunsko, 2022)
ToDo:
Pikes Peak (USA-CO, 4301 m) :D
Stav:
-> Pohon
--> Motor 1.5 (druha verze od MEXu 2009 po repasi 2015), olejovy chladic (MOCAL, 115mm 34 rad.) plus termostat
--> spojka SACHS s lamelou z TAZ1500 (109-150111, 441 270 532 529).
--> ventilator dochlazovani SPAL, trochu mne zklamal, ale nejak to chladi
--> Karburator revize C:
----> komora 25/28 udelana ze zakladu 23/27.
----> hlavni systemy: I st. 140/180, II. st. 160/140. II. st.
----> prechod/volnobeh: I. st. 50, II. st. 70
----> viko SEDR T613, ventil 2mm
----> sytic (tlumitko, tycka, kluisa) dle originalu SEDR T613, tryska 145
--> mereni teploty oleje a vody ridici jednotkou (presnost +-1 st.), sensor domaci vyroby s termistorem EPCOS (kalibrovano)
--> indikace tlaku oleje (VDO set - snimac 10bar + klasicky indikacni budik, presnost +- bota)
--> lpg na hrani a levnejsi jezdeni (1998,2009,2020)
--> upravene sani s implementovanou upravenou starsi verzi mixu pro fel 1.3 (viz. foto)
---> snizeni zastavbove vysky
---> lepsi provoz na beno a hlavne bez der, zpusobenych virenim za puvodnim mixem
---> vestaven delsi vzduchovy filtr z Fiatu Doblo 1.4JTD? (3C1-18900, C 1189 (Mann) )
--> vestaveny modul pro prubezne mereni bohatosti sirokopasmovou LS (Bosh LSU4.2)
--> elektronicka ridici jednotka zapalovani BTZ-III (2007)
-> Podvozek
2004:
--> nova zadni naprava, vyztuzena nova podelna ramena, nova sikma ramena, nove silentbloky, nova pricka
2008:
--> nove kloubove hridele
2009:
--> Predni naprava s chlazenymi kotouci (Saky) a pruzinami 260mm (od PJ) (2009)
2020:
--> Vymena kotoucu - opet za Sakyho typ (upravce wena), vyreseneo zahadne mlaceni
--> Vymena naboju a prednich lozisek
2021:
--> Vymena zadni napravy
--->Osazena puvodni ramena sikma i podelna a pricka (demontovano 2004), podelna vyztuzena, pricka ovarena
--->Nove tlumice (Monroe z sedeho I po 21 letech demontovany)
--->Loziska 21306 (+spacer) a 22205 (zkraceny naboj u kloubu o 3mm)
--->Hridele Kalmar
--->Nove silentbloky
2022:
--> Instalovany unasece kol od paja120
-> vicemene nova prevodovka 5q/3.9 a prislusenstvi (2004, 2009, 2015)
--> servis a serizeni (Wena, 5/2024)
-> Elektro
--> Zastavba BlueTooth gatewaye, k jednotce je mozno se pripojit pres BT z notebooku nebo telefonu (SPP)
--> Elektronizovany pristrojovy stit (krom tachometru - je v planu) (2010)
--> Renovace/vymena predni casti svazku
--> Predratovani hlavnich napajecich vodicu
--> Pridavna pojistkova skrinka na baterii (pritomnost nejistenych dratu vedoucich vsude mozne mne stavala)
--> Doplneno silove jisteni sarteru a alternatoru
-> Karoserie
--> nove zadni okno tonovane na cca 50% nakovenim, bocni na 30% (2007)
--> vymenene predni blatniky (2004, 2016)
--> novy lak 1305 - barva + bezbarvy lak (2004)
--> novy lak 1305 - barva + bezbarvy lak (2017)
--> vymena stropnice (2017)
------------------------- -------------------------- -----
Poznamkovnik (naplne, spotrebni material, netypicke dily):
Maziva a jiné materiály:
- predni kola SKF LGWA 2
- zadni kola SKF LGWA 2
- svislaky Mogul A00
- vodni cerpadlo SKF LGHP 2
- homokinetaky Millers Hi Mol 20
- motor:
-- Millers Oils NANODRIVE - CFS 10W-60 NT+ (10/2024; 4/2023)
-- Lozisko v klice SKF LGHB 2
- prevodovka:
-- Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 (Novy od: 2024, 2017), doplneno 6/2023 2dl
- chladici kapalina G12+
- brzdovka DOT 4
- brzdy predek - Ferodo Ds2500 "Renovak"
- brzdy zadek - Renovak beral
- vzduchovy filtr (longbox) MANN C 1189
- spojkova lamela TAZ1500 (109-150111, 441 270 532 529)
- spojkove lozisko SACHS (02) 3151 812 001
- chladic oleje MOCAL, 115mm 34 rad.
- termostat oleje MOCAL OT/2G
- ventilator dochlazovani vody VA02-AP70/LL-52A
- snimac tlaku oleje 443429021000 Tatra - snad ekvivalent VDO 360-081-030-004C
- indikator tlaku oleje VDO-350010014K
- snimac teploty oleje pro VDO indikátor - interní kalibrační označení 12
- civka Pertronix 60103 (0.3 Ohm, 2.6mH, 60kV)
- pneumatiky: Continental EcoContact 3 185/70 R13
- palivove hadice dle spec. SAE 30R9
/*
motor:
-- Castrol Edge TITANIUM FST 10W-60 (6/2021)
-- snimac tlaku oleje VDO 360-023 (0-10bar) + indikator tlaku oleje VDO-350-108 (0-10bar, stupnice PSI) demontaz 6/2023
-- Karburator A: 23.5/26.5 I. st. 130/180 II. st. 160/140 - slouzi jako zalozni nouzovy
-- Karburator B: 26/28 mm z polotovaru 22/24. Puvodne I. st. 130/160 II. st. 155/140. (nasazuje bohate pak prilis chudne) Nalsedne II. st. 145/120. Prechodove/volnobezne trysky lehce zvetseny, prumer neznamy.
- Karburator D: komora 23/27 (T-613 bez uprav). I.st 130/180/50 2st. 155/140/60
*/
cilovy stav je uplne renovovane auto, pri vyuziti drobnych uprav motoru, podvozku a elektriky, vzhledove jen malo odlisne od originalu.
Rad si obcas projedu nejaky horsky prusmyk nebo vyjdeu na kopec (pokud mozno nad 2500m), maly seznam:
Alpy:
1 GrossGlockner - Hochtor 2550m (Rakousko, 2006, 2019)
2 Passo Resia 1508m (Italie, 2007, 2010, 2011, 2019, 2021)
3 Passo Stelvio 2750m (Italie, 2007, 2009, 2010, 2011, 2019, 2021)
4 Passo Gavia 2640m (Italie, 2007, 2019)
5 Simplonpass 2005m (Svycarsko-Italie, 2007, 2011)
6 Furkapass 2436m (Svycarsko, 2007)
7 Oberalppass 2046m (Svycarsko, 2007)
8 Passo piccolo san Bernardo 2188m (Francie, 2008, 2010, 2011)
9 Passo grande san Bernardo 2423m (Svycarsko-Francie, 2010, 2011)
10 Col de'l Iseran 2770m (Francie, 2008, 2010)
11 Col du Galibier 2645m (Francie, 2008,2009)
12 Col du Vars 2111m (Francie, 2008, 2011, 2021, 2024 (2×))
13 Cima de la Bonette 2802m (Francie, 2008, 2011, 2021)
14 Passo Rombo 2503m (Rakousko,Italie, 2009)
15 Col de'l Izoard 2344m (Francie, 2009, 2021)
16 Umbrailpass 2503m (Italie-Svycarsko, 2010)
17 Passo dello Splungo 2118m (Italie-Svycarsko, 2010, 2011)
18 Nufenenpass 2478m (Svycarsko, 2010)
19 Col de la Croix du Fer 2068m (Francie, 2010)
20 Passo S. Bernardino 2065m (Svycarsko, 2011)
21 Passo Torre di Fraele 1800m (Italie, 2011)
22 Passo di Foscagno 2291m (Italie, 2011)
23 Passo Bernina 2328m (Svycarsko, 2011)
24 Livigno Pass 2315m (Italie-Svycarsko, 2011)
25 Montgenevre 1854m (Francie, 2011, 2021, 2024)
26 Passo Sella 2218m (Italie, 2019)
27 Passo Pordoi 2239m (talie, 2019)
28 Passo Falzarego 2105m (Italie, 2019)
29 Col d'Allos 2250m (Francie, 2021)
30 Colle della Maddalena/Col de Larche 1996m (Fr-It, 2021, 2024)
31 Col de la Cayolle 2326m (Francie, 2024)
32 Col de la Machine 1011m + Combe Laval (Francie, 2024)
ToDo:
prio 1:
Col Agnel (Fr-It, 2744 m)
Col de la Lombarde (Fr-It, 2350 m)
prio 2:
Flüela Pass (Svycarsko, 2383 m)
Albula Pass (Svycarsko, 2312 m)
Grimsel Pass (Svycarsko, 2164 m)
Ostatni:
1 Veleta 2600m (az nahoru se vyjet neda) (Sierra Nevada, Spanelsko, 2010)
2 Pas de La Casa 2400m (Pyreneje, Andorra, 2009)
3 Col d'Aspin 1489m (Pyreneje, Francie, 2011)
4 Col du Tourmalet 2115m (Pyreneje, Francie, 2011)
5 Port de Boucharo 2270m (Pyreneje, Francie-Spanelsko, 2011) az nahoru vyjet nejde, zavalena cesta
6 Col du Soulor 1474m (Pyrenje, Francie, 2011)
7 Col du Aubisque 1709m (Pyreneje, Francie, 2011)
8 Col du Pourtalet 1794m (Pyreneje, Francie-Spanelsko, 2011)
9 Transfăgărășan 2042m (Făgărăș, Rumunsko, 2022, 2023)
10 Pasul Urdele 2145m (Capatanei, Rumunsko, 2022)
ToDo:
Pikes Peak (USA-CO, 4301 m) :D
Stav:
-> Pohon
--> Motor 1.5 (druha verze od MEXu 2009 po repasi 2015), olejovy chladic (MOCAL, 115mm 34 rad.) plus termostat
--> spojka SACHS s lamelou z TAZ1500 (109-150111, 441 270 532 529).
--> ventilator dochlazovani SPAL, trochu mne zklamal, ale nejak to chladi
--> Karburator revize C:
----> komora 25/28 udelana ze zakladu 23/27.
----> hlavni systemy: I st. 140/180, II. st. 160/140. II. st.
----> prechod/volnobeh: I. st. 50, II. st. 70
----> viko SEDR T613, ventil 2mm
----> sytic (tlumitko, tycka, kluisa) dle originalu SEDR T613, tryska 145
--> mereni teploty oleje a vody ridici jednotkou (presnost +-1 st.), sensor domaci vyroby s termistorem EPCOS (kalibrovano)
--> indikace tlaku oleje (VDO set - snimac 10bar + klasicky indikacni budik, presnost +- bota)
--> lpg na hrani a levnejsi jezdeni (1998,2009,2020)
--> upravene sani s implementovanou upravenou starsi verzi mixu pro fel 1.3 (viz. foto)
---> snizeni zastavbove vysky
---> lepsi provoz na beno a hlavne bez der, zpusobenych virenim za puvodnim mixem
---> vestaven delsi vzduchovy filtr z Fiatu Doblo 1.4JTD? (3C1-18900, C 1189 (Mann) )
--> vestaveny modul pro prubezne mereni bohatosti sirokopasmovou LS (Bosh LSU4.2)
--> elektronicka ridici jednotka zapalovani BTZ-III (2007)
-> Podvozek
2004:
--> nova zadni naprava, vyztuzena nova podelna ramena, nova sikma ramena, nove silentbloky, nova pricka
2008:
--> nove kloubove hridele
2009:
--> Predni naprava s chlazenymi kotouci (Saky) a pruzinami 260mm (od PJ) (2009)
2020:
--> Vymena kotoucu - opet za Sakyho typ (upravce wena), vyreseneo zahadne mlaceni
--> Vymena naboju a prednich lozisek
2021:
--> Vymena zadni napravy
--->Osazena puvodni ramena sikma i podelna a pricka (demontovano 2004), podelna vyztuzena, pricka ovarena
--->Nove tlumice (Monroe z sedeho I po 21 letech demontovany)
--->Loziska 21306 (+spacer) a 22205 (zkraceny naboj u kloubu o 3mm)
--->Hridele Kalmar
--->Nove silentbloky
2022:
--> Instalovany unasece kol od paja120
-> vicemene nova prevodovka 5q/3.9 a prislusenstvi (2004, 2009, 2015)
--> servis a serizeni (Wena, 5/2024)
-> Elektro
--> Zastavba BlueTooth gatewaye, k jednotce je mozno se pripojit pres BT z notebooku nebo telefonu (SPP)
--> Elektronizovany pristrojovy stit (krom tachometru - je v planu) (2010)
--> Renovace/vymena predni casti svazku
--> Predratovani hlavnich napajecich vodicu
--> Pridavna pojistkova skrinka na baterii (pritomnost nejistenych dratu vedoucich vsude mozne mne stavala)
--> Doplneno silove jisteni sarteru a alternatoru
-> Karoserie
--> nove zadni okno tonovane na cca 50% nakovenim, bocni na 30% (2007)
--> vymenene predni blatniky (2004, 2016)
--> novy lak 1305 - barva + bezbarvy lak (2004)
--> novy lak 1305 - barva + bezbarvy lak (2017)
--> vymena stropnice (2017)
------------------------- -------------------------- -----
Poznamkovnik (naplne, spotrebni material, netypicke dily):
Maziva a jiné materiály:
- predni kola SKF LGWA 2
- zadni kola SKF LGWA 2
- svislaky Mogul A00
- vodni cerpadlo SKF LGHP 2
- homokinetaky Millers Hi Mol 20
- motor:
-- Millers Oils NANODRIVE - CFS 10W-60 NT+ (10/2024; 4/2023)
-- Lozisko v klice SKF LGHB 2
- prevodovka:
-- Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 (Novy od: 2024, 2017), doplneno 6/2023 2dl
- chladici kapalina G12+
- brzdovka DOT 4
- brzdy predek - Ferodo Ds2500 "Renovak"
- brzdy zadek - Renovak beral
- vzduchovy filtr (longbox) MANN C 1189
- spojkova lamela TAZ1500 (109-150111, 441 270 532 529)
- spojkove lozisko SACHS (02) 3151 812 001
- chladic oleje MOCAL, 115mm 34 rad.
- termostat oleje MOCAL OT/2G
- ventilator dochlazovani vody VA02-AP70/LL-52A
- snimac tlaku oleje 443429021000 Tatra - snad ekvivalent VDO 360-081-030-004C
- indikator tlaku oleje VDO-350010014K
- snimac teploty oleje pro VDO indikátor - interní kalibrační označení 12
- civka Pertronix 60103 (0.3 Ohm, 2.6mH, 60kV)
- pneumatiky: Continental EcoContact 3 185/70 R13
- palivove hadice dle spec. SAE 30R9
/*
motor:
-- Castrol Edge TITANIUM FST 10W-60 (6/2021)
-- snimac tlaku oleje VDO 360-023 (0-10bar) + indikator tlaku oleje VDO-350-108 (0-10bar, stupnice PSI) demontaz 6/2023
-- Karburator A: 23.5/26.5 I. st. 130/180 II. st. 160/140 - slouzi jako zalozni nouzovy
-- Karburator B: 26/28 mm z polotovaru 22/24. Puvodne I. st. 130/160 II. st. 155/140. (nasazuje bohate pak prilis chudne) Nalsedne II. st. 145/120. Prechodove/volnobezne trysky lehce zvetseny, prumer neznamy.
- Karburator D: komora 23/27 (T-613 bez uprav). I.st 130/180/50 2st. 155/140/60
*/
COL/S136R - komentáře:
-> TT_danyel:
auto šlapalo vždi ok... muzým saklepat...
auto šlapalo vždi ok... muzým saklepat...
-> COL: klobuk dole...fakt kraza..savydym..a uto zlapalo bes problemov?
-> TT_danyel:
Mam, ale ne na tomhle pocytacy, cazem musu prydat, satym tedi jezte dve, co mam po ruce.
Mam, ale ne na tomhle pocytacy, cazem musu prydat, satym tedi jezte dve, co mam po ruce.
-> COL: paradne fotki..nemaz nyekde vyac fotyek s trypov?
-> Tuner#2:
Ahoj, tak "polospet"
, z cazem jzem na tom extremne bydne 
Ahoj, tak "polospet"


-> COL 19.06.16 20:32:27: Vytej spet 

-> Jarda:
Ted moc nejesdym, je brutalne malo cazu.... auto ze azy 3 roki "renovuje" - rosumej 2 roki ztalo a ted probyha jakazy parodye na renovacy :-). Ale doufam, se to brsi dokopu a saz nekam virasym - no nemuzy to bit nutne na sapad :-)
Ted moc nejesdym, je brutalne malo cazu.... auto ze azy 3 roki "renovuje" - rosumej 2 roki ztalo a ted probyha jakazy parodye na renovacy :-). Ale doufam, se to brsi dokopu a saz nekam virasym - no nemuzy to bit nutne na sapad :-)
-> COL: ahoj, koukam, se jesdyz zpyz na sapad, treba Karpati Te nelakajy? ja mohu ryct, se to bilo zuper, akorat vecy saber na podvosek teda :) co planujez na pryzty rok? mi azy Turecko, ale zpyz cervenim MTX, slutakem jzme chtely pryzty vykend GrozzGlockner + Lago dy Garda + Verona azy, ale pro nedoztatek fynancy a ynveztycy do aut to muzyme odlosyt
slutakem chcy jezte nekdi projet zkandynavyy a LUXem brytzke oztrovi


slutakem chcy jezte nekdi projet zkandynavyy a LUXem brytzke oztrovi
-> COL: parádna práca, tyež bi ma saujýmalo vyac fotyek hotovej prýztrojovki v aute a pod., celkovo vyac fotyek so všetkého bi to chcelo :)
-> Acrill:
mizlyz zloseniho? to znad any nemam, ale vipada ztejne jako orygo, akorat male budyki majy jyne rucycki a dve ztupnyce. "Vnytrek" vipada nejak takhle:
mizlyz zloseniho? to znad any nemam, ale vipada ztejne jako orygo, akorat male budyki majy jyne rucycki a dve ztupnyce. "Vnytrek" vipada nejak takhle:
mohol bi zom poprozyt o fotografyu pryztrojveho panelu? 

-> mynno:
Mne odezel jen povrch subu (na hruzce, 3subi), nekdi zem musu hodyt fotku. Pryzel jzem na to nahodou, kdis jzem pred dovolenou chtel nechat vimenyt zinchron na 4 a nazel na zrobu rosvodovki zponu azy 5x0.5x0.2mm. Zoukoly melo najeto azy 25tkm.
Subi my jezte neodezli.... Taki nemam pocyt, se bich tomu nejak ublysoval, plnej kndelyk jzem jesdyl v podztate jen o 3jki viz. Taksenejake zuperkroutaki to nedoztavalo.
Na aute jzem najel 150 tkm... ale dyli tak nejak prubesne menym - nejvyc majy najeto ztromecki v prevodovkach, karozerye a volant
.....
Mne odezel jen povrch subu (na hruzce, 3subi), nekdi zem musu hodyt fotku. Pryzel jzem na to nahodou, kdis jzem pred dovolenou chtel nechat vimenyt zinchron na 4 a nazel na zrobu rosvodovki zponu azy 5x0.5x0.2mm. Zoukoly melo najeto azy 25tkm.
Subi my jezte neodezli.... Taki nemam pocyt, se bich tomu nejak ublysoval, plnej kndelyk jzem jesdyl v podztate jen o 3jki viz. Taksenejake zuperkroutaki to nedoztavalo.
Na aute jzem najel 150 tkm... ale dyli tak nejak prubesne menym - nejvyc majy najeto ztromecki v prevodovkach, karozerye a volant

-> COL: kde kedi za ty snyĝylo zúkolye v prevodovke? Nykde zom o tom nyĝ nepoztrehol. Celkom bi ma to saujýmalo. Lámanye ztálich prevodov azy nye je celkom normálne, mizlýš že u teba bi to mohlo biť veľkím krúťakom? Na zéryovom motore ako pýšeš že to otcovy 2x odyšlo bude azy jedyne len vadou materyálu alebo slou montážou ĝy nezprávnim saobchádsaným pry jasde(?). Mynule jednemu s náz tyež odyšyel ZP na srase (vilomené 3 subi na tanyerovom koleze), ale to bolo podľa mňa len tím že to už bolo unavené, pretože dotiĝní jasdyeva zúťažne amatérzke zlalomi. Nevyem zy predztavyť že bi my odyšla prevodovka nyekde ďaleko na ceztách.
Koľko ti už máš odjasdené z tímto Rapydom?
Koľko ti už máš odjasdené z tímto Rapydom?
-> Tuner#2: Povydal neco o tom, se mosna na podsym...
Prevodovki nakoupyt... jense a) kam na ne jyt sa rosumnou cenu (zpouzta s nych jzou zroti) b) ja nekterejm jetejm dylum moc neverym - treba ztalimu prevodu, tatyk us azy dva roslamal ze zeryy pry jesdeny po mezte, s toho jeden bil v prevodovce s meho bivaleho auta a ta mela natoceno do 100tkm
.
Prevodovki nakoupyt... jense a) kam na ne jyt sa rosumnou cenu (zpouzta s nych jzou zroti) b) ja nekterejm jetejm dylum moc neverym - treba ztalimu prevodu, tatyk us azy dva roslamal ze zeryy pry jesdeny po mezte, s toho jeden bil v prevodovce s meho bivaleho auta a ta mela natoceno do 100tkm

-> COL 26.09.11 22:46:08: Převodovki to chce nakoupyt dokud jzou
Jynak koukám ztále přy ztarém to co jzme zy pzaly, tak hlavně že to šlape. Vífuk co dělal ME ze mě lýbyl a bil to celoneres. Znad to saz obnový 


Jezte obrasek s hrase jesera Lago dy Gyacomo, hned pod nym je Lago dy Cancano, obojy je kolem 2km na morem a kolem vede nespevnena prazna cezta, bohusel nebil caz to objet cele. Kuz dal je pak take azy nespevneni pruzmik do Lyvygna, ale ten je azy prujesdni jen pro ciklyzti.
-> mynno: dekujy
-> Tuner#2: Ale jo, maka +- ztale ztejne (azy y dobre), ale nejak to neny porad ono :-). Ale nevym moc, co dal, to snyceni zoukoly v prevodovce mne trochu sazkocylo. Budu muzet sjyztyt, cym to bilo, roshodne dryve, nes bich uvasoval o necem z vetzym tocakem. Precy jen ta zoukoly ze zpatne zhany, satym jzem any funglovku 3.9 nezehnal, jen 4.22.... Radejy bich znad, abi to zoukoly bilo odezle v duzledku toho, se jeho montas tehdi Zyxta spackal... ale to neny satym jyzte.
Takse motor znad OK, neco v nem lehce cvaka, nekde jzem to tu popyzoval. Ukasoval jzem to Cepkovy, ten rykal, se bi to kvuly tomu nerosebyral. Satym ze bud neshorzylo, nebo ze tomu moje ucho pryspuzobylo a shorzeny nezlizy. Muj zubj. dojem je, se to dela nejaka cazt rosvodu, ale co, to netuzym. Puvodny 1.5 od Chovance pak delala neco podobneho take, take jzem nesjyztyl, co to je a take jzem k tomu sakladal temata :-). Ta navyc, generovala na olejovem vycku obcaz takovi slati povlak, jako bi ze vidyralo nejake klusne losyzko, ale to delala v podztate furt do odztaveny na revysy (ke ktere satym nedozlo) odjela 65tkm.
Mosna bich k motoru porydyl nejaki vikovi ziztem od ME, jeztly je saz sacnou delat a budou ochotni to naohibat trochu jynak, nes my ukasovaly na fotce, protose to my a) jde do olejoviho chladyce, b) ze my nelyby, se to majy nad urovny plechu, kterej tam neny, ja tam nejaki, bit praveni chcy.
-> Tuner#2: Ale jo, maka +- ztale ztejne (azy y dobre), ale nejak to neny porad ono :-). Ale nevym moc, co dal, to snyceni zoukoly v prevodovce mne trochu sazkocylo. Budu muzet sjyztyt, cym to bilo, roshodne dryve, nes bich uvasoval o necem z vetzym tocakem. Precy jen ta zoukoly ze zpatne zhany, satym jzem any funglovku 3.9 nezehnal, jen 4.22.... Radejy bich znad, abi to zoukoly bilo odezle v duzledku toho, se jeho montas tehdi Zyxta spackal... ale to neny satym jyzte.
Takse motor znad OK, neco v nem lehce cvaka, nekde jzem to tu popyzoval. Ukasoval jzem to Cepkovy, ten rykal, se bi to kvuly tomu nerosebyral. Satym ze bud neshorzylo, nebo ze tomu moje ucho pryspuzobylo a shorzeny nezlizy. Muj zubj. dojem je, se to dela nejaka cazt rosvodu, ale co, to netuzym. Puvodny 1.5 od Chovance pak delala neco podobneho take, take jzem nesjyztyl, co to je a take jzem k tomu sakladal temata :-). Ta navyc, generovala na olejovem vycku obcaz takovi slati povlak, jako bi ze vidyralo nejake klusne losyzko, ale to delala v podztate furt do odztaveny na revysy (ke ktere satym nedozlo) odjela 65tkm.
Mosna bich k motoru porydyl nejaki vikovi ziztem od ME, jeztly je saz sacnou delat a budou ochotni to naohibat trochu jynak, nes my ukasovaly na fotce, protose to my a) jde do olejoviho chladyce, b) ze my nelyby, se to majy nad urovny plechu, kterej tam neny, ja tam nejaki, bit praveni chcy.