Editka /Rapid 130 Editka /Rapid 130

komentáře | popis | fotky | Angel | 12.02.23 16:20 | 61x v oblíbených
Tak jsem si udělal pěknou mikulášskou nadílku a v pondělí sem si přivez konečně rapida. Má to své mouchy ale jsou to spíše detaily. Plánu spoustu úprav tak uvidím kam se až dohrabu.



Škoda Rapid 130 1985

Motor favorit 135

Ořechově hnědá 2095

5q vlečka

Interiér v podstatě fantastický stav akurát je špinavý, tapece bez děr, sedačky nepotrhané.

Nová STK ME, spíše povrchová koroze, nosné části vypadaj v pohodě

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------

Instagram : luke_angelovic



Přední náprava:

komplet GO, pružiny od T2 80kN, 220mm zkrácené o jeden závit, tlumiče žigul, převrtané náboje 4x100, vrtané kotouče Ferodo, otočená horní ramena a podložena pro větší odklon (11mm podložka), 18mm stabik



Zadní náprava:

Komplet GO, pružiny kyvka na vlečkových domcích podvázané, vystužené dle LA, podložky na změnu rozteče 25mm dural



Kola+pneu:

ručně leštěná Zender Sport ALU zadek 15x7 ET12 , předek 15x7 ET30 (po přestavbě na užovku, předtím ET12)

prvně pneu 185/55

aktuálně Hankook Kinergy Eco, 175/50



Převodovka:

Sériová kompletně přetěsněna, suchý 5q



Motor:

1) Favorit 135, Hlava snížená o 0,8mm, leštěné slícované kanálky, leštěné ventily, odlehčený setrvačník dle LA, převařené sání z LEKRa na SEDR, vačka 268/269 (zdvih údajně 7,2 podle mě je to 6,8 jako LA) Karburátor SEDR 2951, na 2. komoře tryska 145, víko z 1203 3234 (větší ekonostat), rozdělovač 136x

2) aktuálně karbec Polmo 34DCHD

═════════════════════════ ══════════════════════════ ══════════════════════════ ══════



2016 17.12.

Nová hlavice řadící páky+výměna pouzder a promazání kulisy

Nová maska, něaké zánovější zadní světla které vypadaj líp než ty původní :D



2017

GO přední nápravy, pružiny 220mm



2018

cca únor- září Kompletní GO zadní nápravy, karosářské práce nové prahy vnitřní vnější, nové nosníky podélných ramen

po složení jsem ještě stihl



SRAZY:

Last ride Přerov



2019

Nová STK,ME, Nahození zadních pružin z kyvky+podvázání ramen, říznutí jednoho mrtvého závitu na předních pružinách, přední tlumiče ze žigula, namontování předních převrtaných nábojů na 4x100, Alu kola Zendersport



Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) origo natryskování pro 1500ccm (v průběhu testování, motor měl moc bohatou směs i při zvolení nejmenší volnoběžné trysky. Po delším provozu na volnoběh se zakarbonovaly svíčky, pomalu klesaly otáčky už to úplně zdechlo. Proto jsem sehnal karburátor z 1300 kde jsou větší vzdušníky pro volnoběžné trysky které jsou vlisovány do těla karburátoru. Jinak provoz na 1. komoru velice svižný, s 2. komorou při vyšších otáčkách hodně líný.



SRAZY:

Újezdský karburátor

CS Škoda sraz Lubina

Prague car festival Praha

16. Jihomoravský sraz



2020

Vyvařeny péčka, přední nosníky, most, podběhy, kufr, navařeny užovkové brýle, repas čtyřoka, lakování originální odstín 2095, koupeno 2ks nový kol dopředu Zender Sport 15x7 ET35 a ručně vyleštěno.



2021

Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) , zatím origo natryskování na 1300ccm. Bohatost výrazně klesla, seřízeno na volnoběh. Karburátor vyzkoušen v provozu. Seřízen a funguje bez jakýchkoliv výpadků nebo přechodových děr. Momentálně si hraju s natryskováním.



Montáž 18mm stabilizátor, rozdělovač 136x



2022

Přetěsnění hokejky a víka převodovky, kompletní očista motorového prostoru nalakování do barvy vozu

Stavba motoru 1.4, upravená hlava portované kanály, leštěné ventily, blok 136B, motor má nové ložiska KH a OJ, pístní kroužky a honované válce, upravená klika fabie do bloku favorit, ojnice+písty fabie, vačková hřídel 282, elektronické zapalování Vrba Motorsport, stále se ladí na karburátoru Polmo 34 DCHD

Konečné zjištění stále bohaté směsi a uchlastávání karburátoru na volnoběh. PRASKLÝ PLOVÁK !



Přestavěná přední náprava na úzkou z důvodu použití kol s velkým ET, nová kola OZ Ruote Turbine 15x7 ET12, přední náprava podložky +5mm



SRAZY:

Tuning show trojhálí 18.6

Hanácké Škoda sraz 25.6

CS Škoda sraz Lubina Roh 13.8

Záhorský sraz veteránů Paršovice 10.9

Last ride Přerov 1.10

STLG Meet Žimrovice 8.10













Editka /Rapid 130 - komentáře:

20:09:12
11.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gred 11.12.16 19:18:37: Otázka je co jsi zkoušel? Jak říkám, starý lak je najprve třeba dekontaminovat než se začne leštit a Tempo je na tohle opravdu nevhodné.
19:53:11
11.12.2016
kraska98
-> Pavel P..: Nesouhlasím.Tempo je dobrý možná tak na rozleštění silně zašlého laku,ale na tento rapid neměl lak ještě zdaleka tolik zašlý a bohatě by stačila nějaká lepší leštěnka která by mu nebrousila lak...
19:18:37
11.12.2016
gred
-> Tuner#2: nevim jak ostatní,ale já skoušel...na 120ce co sem měl,celý auto sem dělal docela drahou zahraniční leštenkou...ale krátce na to sem měnil oboje pravý dveře a tuhle leštenku sem neměl po ruce,tak sem to vzal tempem...sou tomu 3 roky...dveře sou furt pěkný,ale na kastli kterou sem dělal tou dražší,zejména na střeše,už to začínalo bejt zase matný...toť má zkušenost6



jinak teda netvrdim že je to na pravidelný leštění,ale to víceméně nic takovýho.souhlasim s Pavlem P.,pak to brát už nějakym voskem,a ne zase timhle
upraveno 1x, naposled 11.12.2016 19:31:04
19:09:36
11.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P..: -> Bajou: -> GRED-Činpokomon :D: Dokud si nevyzkoušíte lepší prípravky, tak nepochopíte. U takhle starýho laku měla úplně jako první přijít na řadu dekontaminace, jinak se všechno to svinstvo zaleští do barvy...
18:54:16
11.12.2016
gred
souhlas,na 120ce sem dělal tempem a po třech letetech to bylo furt pěkný,a to sem to ani nevoskoval3
18:51:11
11.12.2016
bajou
Jo, díky Tempu je to auto teď celý k ničemu a je dobrý akorát tak do šrotu 3 Achjo...
18:49:18
11.12.2016
Pavel P..
-> kraska98: Leda hovno... neni to na pravidelný leštění, ale na oživění zašlýho laku je to bezvadný za ty prachy. Pak už stačí jen udržovat voskem.
18:46:46
11.12.2016
kraska98
To tempo je to nejhorší co můžeš autu udělat.Bývalý majitel mojí Apollonku leštil pravidelně právě tempem a vidíte výsledek.Lak naprd místy vybroušený až na základ...
18:37:19
11.12.2016
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Tuner#2: tak tak, ono nemusí chodit ani do detailingu, pořádnou a ůčinou leštěnku, ne převlečenej silikonovej šmirgl, maj snad v každym krámu s autolakama
13:14:50
11.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 11.12.16 12:51:36: Chudak ten co to bude chtit lakovat vid. Pritom takovych moznosti detailing shopech 8
12:51:36
11.12.2016
Apple STS Chvojkovice-Brod
taky sem se zhrozil jak sem tu tubu viděl8
22:06:17
10.12.2016
castrol
-> Rapi1: ozivovat ozivuje ale vie aj pekne posrat lak
21:55:08
10.12.2016
Rapi1
-> castrol: no prave ako tempo je asi prve co kazdy hlada pretoze ozivuje...ale je nekutocne abrazivne a obsahuje silikon...no dlho nevydrzi....8
21:25:46
10.12.2016
castrol
-> Rapi1: jj to tempo je des ale hlavne ze je na trhu kopa lepsich lesteniek
21:23:25
10.12.2016
Robert 106
To je dobře já tam pár dírek měl.
07:08:24
10.12.2016
Rapi1
-> Angel: Skoda ze to lestenie prebehlo prave tempom 10 Dalo sa to urcite aj inak.Kazdopadne drzim palce podla fotiek pekny kusok4
00:52:37
10.12.2016
Angel
-> Robert 106: vím jaké umí udělat zázraky ale píchal sem do toho šroubovákem 1

-> Pavell: sem stejného názoru 3
23:07:01
09.12.2016
Robert 106
Plastizol si zkoušel loupat ? Divil by ses co se pod ním dokáže schovat
19:58:11
09.12.2016
Pavell
Já myslím, že je to hodně slušnej základ. Škoda těch tjuning úprav, zadní stěrač, zpřerážet za to ruce3 4
16:59:08
08.12.2016
Angel
-> tunerlada:

Díky, jinak s těma fotkama se pleteš, jsou to fotky už od toho překupníka co jsem to kupoval, mám jich i více. Na stejném místě sem rapida přebíral 6
Extreme Tyres