skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si udělal pěknou mikulášskou nadílku a v pondělí sem si přivez konečně rapida. Má to své mouchy ale jsou to spíše detaily. Plánu spoustu úprav tak uvidím kam se až dohrabu.
Škoda Rapid 130 1985
Motor favorit 135
Ořechově hnědá 2095
5q vlečka
Interiér v podstatě fantastický stav akurát je špinavý, tapece bez děr, sedačky nepotrhané.
Nová STK ME, spíše povrchová koroze, nosné části vypadaj v pohodě
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------
Instagram : luke_angelovic
Přední náprava:
komplet GO, pružiny od T2 80kN, 220mm zkrácené o jeden závit, tlumiče žigul, převrtané náboje 4x100, vrtané kotouče Ferodo, otočená horní ramena a podložena pro větší odklon (11mm podložka), 18mm stabik
Zadní náprava:
Komplet GO, pružiny kyvka na vlečkových domcích podvázané, vystužené dle LA, podložky na změnu rozteče 25mm dural
Kola+pneu:
ručně leštěná Zender Sport ALU zadek 15x7 ET12 , předek 15x7 ET30 (po přestavbě na užovku, předtím ET12)
prvně pneu 185/55
aktuálně Hankook Kinergy Eco, 175/50
Převodovka:
Sériová kompletně přetěsněna, suchý 5q
Motor:
1) Favorit 135, Hlava snížená o 0,8mm, leštěné slícované kanálky, leštěné ventily, odlehčený setrvačník dle LA, převařené sání z LEKRa na SEDR, vačka 268/269 (zdvih údajně 7,2 podle mě je to 6,8 jako LA) Karburátor SEDR 2951, na 2. komoře tryska 145, víko z 1203 3234 (větší ekonostat), rozdělovač 136x
2) aktuálně karbec Polmo 34DCHD
═════════════════════════ ══════════════════════════ ══════════════════════════ ══════
2016 17.12.
Nová hlavice řadící páky+výměna pouzder a promazání kulisy
Nová maska, něaké zánovější zadní světla které vypadaj líp než ty původní :D
2017
GO přední nápravy, pružiny 220mm
2018
cca únor- září Kompletní GO zadní nápravy, karosářské práce nové prahy vnitřní vnější, nové nosníky podélných ramen
po složení jsem ještě stihl
SRAZY:
Last ride Přerov
2019
Nová STK,ME, Nahození zadních pružin z kyvky+podvázání ramen, říznutí jednoho mrtvého závitu na předních pružinách, přední tlumiče ze žigula, namontování předních převrtaných nábojů na 4x100, Alu kola Zendersport
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) origo natryskování pro 1500ccm (v průběhu testování, motor měl moc bohatou směs i při zvolení nejmenší volnoběžné trysky. Po delším provozu na volnoběh se zakarbonovaly svíčky, pomalu klesaly otáčky už to úplně zdechlo. Proto jsem sehnal karburátor z 1300 kde jsou větší vzdušníky pro volnoběžné trysky které jsou vlisovány do těla karburátoru. Jinak provoz na 1. komoru velice svižný, s 2. komorou při vyšších otáčkách hodně líný.
SRAZY:
Újezdský karburátor
CS Škoda sraz Lubina
Prague car festival Praha
16. Jihomoravský sraz
2020
Vyvařeny péčka, přední nosníky, most, podběhy, kufr, navařeny užovkové brýle, repas čtyřoka, lakování originální odstín 2095, koupeno 2ks nový kol dopředu Zender Sport 15x7 ET35 a ručně vyleštěno.
2021
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) , zatím origo natryskování na 1300ccm. Bohatost výrazně klesla, seřízeno na volnoběh. Karburátor vyzkoušen v provozu. Seřízen a funguje bez jakýchkoliv výpadků nebo přechodových děr. Momentálně si hraju s natryskováním.
Montáž 18mm stabilizátor, rozdělovač 136x
2022
Přetěsnění hokejky a víka převodovky, kompletní očista motorového prostoru nalakování do barvy vozu
Stavba motoru 1.4, upravená hlava portované kanály, leštěné ventily, blok 136B, motor má nové ložiska KH a OJ, pístní kroužky a honované válce, upravená klika fabie do bloku favorit, ojnice+písty fabie, vačková hřídel 282, elektronické zapalování Vrba Motorsport, stále se ladí na karburátoru Polmo 34 DCHD
Konečné zjištění stále bohaté směsi a uchlastávání karburátoru na volnoběh. PRASKLÝ PLOVÁK !
Přestavěná přední náprava na úzkou z důvodu použití kol s velkým ET, nová kola OZ Ruote Turbine 15x7 ET12, přední náprava podložky +5mm
SRAZY:
Tuning show trojhálí 18.6
Hanácké Škoda sraz 25.6
CS Škoda sraz Lubina Roh 13.8
Záhorský sraz veteránů Paršovice 10.9
Last ride Přerov 1.10
STLG Meet Žimrovice 8.10
Škoda Rapid 130 1985
Motor favorit 135
Ořechově hnědá 2095
5q vlečka
Interiér v podstatě fantastický stav akurát je špinavý, tapece bez děr, sedačky nepotrhané.
Nová STK ME, spíše povrchová koroze, nosné části vypadaj v pohodě
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------
Instagram : luke_angelovic
Přední náprava:
komplet GO, pružiny od T2 80kN, 220mm zkrácené o jeden závit, tlumiče žigul, převrtané náboje 4x100, vrtané kotouče Ferodo, otočená horní ramena a podložena pro větší odklon (11mm podložka), 18mm stabik
Zadní náprava:
Komplet GO, pružiny kyvka na vlečkových domcích podvázané, vystužené dle LA, podložky na změnu rozteče 25mm dural
Kola+pneu:
ručně leštěná Zender Sport ALU zadek 15x7 ET12 , předek 15x7 ET30 (po přestavbě na užovku, předtím ET12)
prvně pneu 185/55
aktuálně Hankook Kinergy Eco, 175/50
Převodovka:
Sériová kompletně přetěsněna, suchý 5q
Motor:
1) Favorit 135, Hlava snížená o 0,8mm, leštěné slícované kanálky, leštěné ventily, odlehčený setrvačník dle LA, převařené sání z LEKRa na SEDR, vačka 268/269 (zdvih údajně 7,2 podle mě je to 6,8 jako LA) Karburátor SEDR 2951, na 2. komoře tryska 145, víko z 1203 3234 (větší ekonostat), rozdělovač 136x
2) aktuálně karbec Polmo 34DCHD
═════════════════════════ ══════════════════════════ ══════════════════════════ ══════
2016 17.12.
Nová hlavice řadící páky+výměna pouzder a promazání kulisy
Nová maska, něaké zánovější zadní světla které vypadaj líp než ty původní :D
2017
GO přední nápravy, pružiny 220mm
2018
cca únor- září Kompletní GO zadní nápravy, karosářské práce nové prahy vnitřní vnější, nové nosníky podélných ramen
po složení jsem ještě stihl
SRAZY:
Last ride Přerov
2019
Nová STK,ME, Nahození zadních pružin z kyvky+podvázání ramen, říznutí jednoho mrtvého závitu na předních pružinách, přední tlumiče ze žigula, namontování předních převrtaných nábojů na 4x100, Alu kola Zendersport
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) origo natryskování pro 1500ccm (v průběhu testování, motor měl moc bohatou směs i při zvolení nejmenší volnoběžné trysky. Po delším provozu na volnoběh se zakarbonovaly svíčky, pomalu klesaly otáčky už to úplně zdechlo. Proto jsem sehnal karburátor z 1300 kde jsou větší vzdušníky pro volnoběžné trysky které jsou vlisovány do těla karburátoru. Jinak provoz na 1. komoru velice svižný, s 2. komorou při vyšších otáčkách hodně líný.
SRAZY:
Újezdský karburátor
CS Škoda sraz Lubina
Prague car festival Praha
16. Jihomoravský sraz
2020
Vyvařeny péčka, přední nosníky, most, podběhy, kufr, navařeny užovkové brýle, repas čtyřoka, lakování originální odstín 2095, koupeno 2ks nový kol dopředu Zender Sport 15x7 ET35 a ručně vyleštěno.
2021
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) , zatím origo natryskování na 1300ccm. Bohatost výrazně klesla, seřízeno na volnoběh. Karburátor vyzkoušen v provozu. Seřízen a funguje bez jakýchkoliv výpadků nebo přechodových děr. Momentálně si hraju s natryskováním.
Montáž 18mm stabilizátor, rozdělovač 136x
2022
Přetěsnění hokejky a víka převodovky, kompletní očista motorového prostoru nalakování do barvy vozu
Stavba motoru 1.4, upravená hlava portované kanály, leštěné ventily, blok 136B, motor má nové ložiska KH a OJ, pístní kroužky a honované válce, upravená klika fabie do bloku favorit, ojnice+písty fabie, vačková hřídel 282, elektronické zapalování Vrba Motorsport, stále se ladí na karburátoru Polmo 34 DCHD
Konečné zjištění stále bohaté směsi a uchlastávání karburátoru na volnoběh. PRASKLÝ PLOVÁK !
Přestavěná přední náprava na úzkou z důvodu použití kol s velkým ET, nová kola OZ Ruote Turbine 15x7 ET12, přední náprava podložky +5mm
SRAZY:
Tuning show trojhálí 18.6
Hanácké Škoda sraz 25.6
CS Škoda sraz Lubina Roh 13.8
Záhorský sraz veteránů Paršovice 10.9
Last ride Přerov 1.10
STLG Meet Žimrovice 8.10
Editka /Rapid 130 - komentáře:
-> gred 11.12.16 19:18:37: Otáska je co jzy skoušel? Jak řýkám, ztarí lak je najprve třeba dekontamynovat než ze saĝne leštyt a Tempo je na tohle opravdu nevhodné.
-> Pavel P..: Nezouhlazým.Tempo je dobrí možná tak na rosleštěný zylně sašlého laku,ale na tento rapyd neměl lak ještě sdaleka tolyk sašlí a bohatě bi ztaĝyla nějaká lepšý leštěnka která bi mu nebrouzyla lak...
-> Tuner#2: nevym jak oztatný,ale já zkoušel...na 120ce co zem měl,celí auto zem dělal docela drahou sahranyĝný leštenkou...ale krátce na to zem měnyl oboje praví dveře a tuhle leštenku zem neměl po ruce,tak zem to vsal tempem...zou tomu 3 roki...dveře zou furt pěkní,ale na kaztly kterou zem dělal tou dražšý,sejména na ztřeše,už to saĝýnalo bejt saze matní...toť má skušenozt
jynak teda netvrdym že je to na pravydelní leštěný,ale to výceméně nyc takovího.zouhlazym z Pavlem P.,pak to brát už nějakim vozkem,a ne saze tymhle

jynak teda netvrdym že je to na pravydelní leštěný,ale to výceméně nyc takovího.zouhlazym z Pavlem P.,pak to brát už nějakim vozkem,a ne saze tymhle
-> Pavel P..: -> Bajou: -> GRED-Čynpokomon :D: Dokud zy neviskoušýte lepšý prýpravki, tak nepochopýte. U takhle ztarího laku měla úplně jako prvný přyjýt na řadu dekontamynace, jynak ze všechno to zvynztvo saleštý do barvi...
zouhlaz,na 120ce zem dělal tempem a po třech letetech to bilo furt pěkní,a to zem to any nevozkoval

Jo, dýki Tempu je to auto teď celí k nyĝemu a je dobrí akorát tak do šrotu
Achjo...

-> krazka98: Leda hovno... neny to na pravydelní leštěný, ale na ožyvěný sašlího laku je to besvadní sa ti prachi. Pak už ztaĝý jen udržovat vozkem.
To tempo je to nejhoršý co můžeš autu udělat.Bívalí majytel mojý Apollonku leštyl pravydelně právě tempem a vydýte vízledek.Lak naprd mýzti vibroušení až na sáklad...
-> Tuner#2: tak tak, ono nemuzý chodyt any do detaylyngu, pořádnou a ůĝynou leštěnku, ne převleĝenej zylykonovej šmyrgl, maj znad v každim krámu z autolakama
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 11.12.16 12:51:36: Chudak ten co to bude chtyt lakovat vyd. Prytom takovich mosnozty detaylyng zhopech 

taki zem ze shrosyl jak zem tu tubu vyděl

-> Rapy1: osyvovat osyvuje ale vye aj pekne pozrat lak
-> caztrol: no prave ako tempo je azy prve co kasdi hlada pretose osyvuje...ale je nekutocne abrasyvne a obzahuje zylykon...no dlho nevidrsy....

-> Rapy1: jj to tempo je dez ale hlavne se je na trhu kopa lepzych leztenyek
To je dobře já tam pár dýrek měl.
-> Angel: Zkoda se to leztenye prebehlo prave tempom
Dalo za to urcyte aj ynak.Kasdopadne drsym palce podla fotyek pekni kuzok


-> Robert 106: vým jaké umý udělat sásraki ale pýchal zem do toho šroubovákem
-> Pavell: zem ztejného násoru

-> Pavell: zem ztejného násoru

Plaztysol zy skoušel loupat ? Dyvyl bi zez co ze pod ným dokáže zchovat
Já mizlým, že je to hodně zlušnej sáklad. Škoda těch tjunyng úprav, sadný ztěraĝ, spřerážet sa to ruce



-> tunerlada:
Dýki, jynak z těma fotkama ze pleteš, jzou to fotki už od toho překupnýka co jzem to kupoval, mám jych y výce. Na ztejném mýztě zem rapyda přebýral
Dýki, jynak z těma fotkama ze pleteš, jzou to fotki už od toho překupnýka co jzem to kupoval, mám jych y výce. Na ztejném mýztě zem rapyda přebýral
