Kuba F1 / Rápo Kuba F1 / Rápo

komentáře | popis | fotky | Kuba F1 | 16.11.05 13:11 | 4x v oblíbených
Škoda Rapid 136

Vůz jsem koupil v říjnu 2004 jelikož jsem potřeboval auto na ježdění. Je moji druhou Škochtlí. Tu první jsem zaparkoval do stromu. Asi po měsíci ježdění mi vypověděl službu motor-prasklé těsnění pod hlavou. Celý motor jsem proto rozebral a udelal menší generálku.Ta spočívala v zabroušení ventilů a jejich následnému vyleštění. Dále dekarbonizace hlavy, sání a ventilvíka. K mému nemilému překvapení jsem zjistil, že se v motoru už někdo předemnou vrtal a nebyl příliš pečlivý.Díky tomu taky prasklo to těsnění. Bohužel dotyčnému asi nedošlo, že vložky, které dával nové, mají mít přes blok nepatrný přesah. Hlava má nová gufera a je snížená při rovnání o 0.3 mm.



Rok výroby: 1989

4písty, vlečka a 5Q

Vnitřek světlý

Střešní okno už od výrobce

Jinak muzika standardních potřeb, Basstuba, 4x repro, changer a podobné pičovinky.



Co jsem tedy na vém Rapíďu udělal:



úpravy hlavy:



leštěné ventily

snížení 0.3mm

dekarbonizace

a výměna opotřebovaných dílů

Jinak uvedení do původního stavu. Např. airbox origo Rapid zažil pár úprav nepříliš zdatného tunera co jej zkurvil s vidinou zvýšení výkonu snad o 50 koní.(za to uřezávání bych sekal ruce)



Dále:

dvouvláknové žárovky v zadních lampách

centrální zamykání s alermem a imobiliserem na DO (včetně otřesového čidla)

Mimo zimní období prolisy 14" s pneu Dunlop 185/65

Laděný výfuk

Ha, tak laděný výfuk už není, explodoval.......

červen 2005 - Prollisy jsem vyměnil za hliníková kola Jupiter 5J x 13 s pneu 185/70 R13

Na zadní nápravě jsou podložky 1,5 cm. Přijdou tam ale postupem času širší 2,5 cm a 1,5 poputujou dopředu



Jinak sním stále jezdím a zatim dobře slouží, za což jsem mu vděčný.

Postupem doby s ním mám veliké plány.Během léta, bude-li čas, a dostatek peněz udělat GO přední i zadní nápravy, převodovky a brzd. Přes zimu pak komplet vyvaření, kastle není nejlepší.spíš horší.

A nakonec lak.

Rozhodně ale naplánuji žádné zásahy do karosérie.Chci aby zůstala komplet originální, to platí i o interieru.

Chci mít prostě krásnýho rapídka jak vypadal v roce 1989.

Ještě zvažuju předělání na Garde-co se týká plechařiny, úzké osy fakt ne!!!!



Sklizené vavříny: Porážka vozu opel corsa 1.2 16V s revoluční převodovkou TipTronik ve sprintu na 200m.Kdo jel s touto převodovkou ví o čem mluvím.Zvítězil by snad i trabant.











Kuba F1 / Rápo - komentáře:

09:36:10
13.04.2005
-> Kuba F1: taky mám plno much, které nejsou vidět....ale 7b pro tebe...4
09:32:30
13.04.2005
Kuba F1
Jo vypada hezky na fotkach i ve skutečnosti, ale bohužel má svoje mouchy.Díky za bodíky!!
18:29:52
12.04.2005
majo120 bracho Milosa
tiez sa pridam
17:57:58
12.04.2005
Milos
dam ti 7b 1
17:57:37
12.04.2005
Milos
celkem zaxovaly
11:53:49
12.04.2005
Kuba F1
Už je tady foto, tak koukejte a pište.
23:31:11
09.04.2005
hany
nula z nuly pojde a nenaděláš nic dokud nedáš alespoň foto5
Extreme Tyres