CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

20:33:38
11.03.2014
dragon_cb_cz
-> mirecek.666: Na jarní slet míříš? Na tohle jsem fakt zvědavej....
19:03:16
11.03.2014
mirecek.666
tak dneska konečně úspěch, oba kotouče bez náznaku jakýhokoli házení, takže do auta s tim
18:53:05
11.03.2014
Tabi
-> T 10.03.14 20:12:42: Vždyť je vidět jak vrtulku vyvažoval a vyvažoval,že nakonec už nebylo kde odvrtávat.1
20:49:18
10.03.2014
mirecek.666
-> T: to byl jinej, tenle má mistrák na krku, tak spěchá, o všechno musim škemrat
20:46:40
10.03.2014
-> mirecek.666: : jojojo...to bylo minule taky a pak byly výrobky druhý den doma 40
20:42:33
10.03.2014
mirecek.666
-> T: já doufám, že se jí dočkám, vrchní soustružník má plný ruce práce s přípravou svojí Jawy 555R na sezonu
20:41:25
10.03.2014
mirecek.666
-> Fifa: šlo to pěkně, byla to jen liška, zejtra pujde pod lis a snad uvidim dva krásně rovně točící se kotouče
20:39:17
10.03.2014
Fifa
-> mirecek.666: Pěkně jsi tu poloosu vyčistil. Je to starý dobrý zboží :-) Teď tak marně vzpománám kam jsem ten svůj starej 35A altík založil. Bohužel v současné době pro mě při chlazení el. větrákem nepoužitelné 8 By pak už pomalu ani nezbyla energie pro zapalování 4
20:39:14
10.03.2014
-> mirecek.666: : to je hodně slušný 4 řemenici bych taky bral 40

tak už mam jen jednu věc sakra, co mi ještě nikdo nevzal na provrtání a není profláklá....jen ten čas na to nemám 8
20:30:27
10.03.2014
mirecek.666
-> francomk: v mym případě se to nestane, auto skoro nejezdí:-D ted doslova
20:30:21
10.03.2014
Eidy
-> francomk: 3
20:29:56
10.03.2014
mirecek.666
-> Eidy: kéž bych takový starosti měl ted taky:-)
20:29:27
10.03.2014
francomk
-> Eidy: A za pol roka bude pol virtu plného topicov "alternátor nedobíja, je plný bordelu" 3
20:27:36
10.03.2014
Eidy
-> mirecek.666: Sakra. Asi budu muset nabrousit vrtáky a něco vymyslet.1
20:27:07
10.03.2014
mirecek.666
-> Eidy: snad bude i hustě fungovat:-) ale dal jsem ložiska NTN C3 jako do větráku a točí se krásně lehko i v ruce je příjemnější:-)
20:25:45
10.03.2014
mirecek.666
-> T: hele šel jsem po váze už typem 55A co mám váží 4,6kg tenle bez zásahu tušim 4kg, něco jsem odvrtal a velkej kus taky dožene řemenice, ta origo váží bez mála půl kila troufám si říct, že kilo bude dole:-)
20:23:38
10.03.2014
Eidy
-> mirecek.666: Tak ten altík je hustej. 3
20:23:02
10.03.2014
-> mirecek.666: : kdo by to přehlédl....to tělo je fakt nářez 4 40 a vážit budeš nebo ne, mám to napsané v seznamu "co odvrtat" 3 a tady jsem trošku váhal....tak počkám co to udělá 3

a víš rozdíl váhy na tom altíku ?
20:15:04
10.03.2014
mirecek.666
-> T: vyvážená není, jestli se to bude vážit, tak až s novou certalovou řemenicí, jinak myslel jsem, že ty budeš první kdo si všimne:-)
20:12:42
10.03.2014
-> mirecek.666: : tak altík je velká pecka 156 4 taky jsem přemýšlel, kde na něm ubrat,ale tělo mě nenapadlo, super 40 jen aby se tam nedostal bordel :-/ a "vrtule" je vyvážená ?
Extreme Tyres