CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 12.03.22 20:39 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

14:03:11
26.12.2011
exwrcteam
koukam hezkej darecek od jeziska... z ceho mas ty trmeny? ja co mam trmeny z octavky tak dost suprova reakce jeste zalezi na posilovaci a valci,...
21:15:40
27.11.2011
mirecek.666
-> Marcius pro mě hlavní důvod výměny je nefunkčnost pístů. U 4pístu po delším stání mi přestaly fungovat 3 písty ze 4. Tak jsem začal ctít to že v jednoduchosti je krása:-)
17:18:57
27.11.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> mirecek.666: jo jo, myslím že nebudeš zklamanej... 4 první pocit byl trochu jiný než se 4pístama, ale dá se s tím brzdit velmi dobře, třeba z 80ky, není potřeba vyvynou velkej tlak a brždění je okamžitý a rozumně silný, když jedeš tak tou 50kou a potřebuješ najednou zpomalit a třeba i zastavit (zpravovali u nás silnice a byly zákeřně za zatáčkou zfrézovaný nájezdy 3 ), tak to chce zatlačit trochu víc, než jsem byl u 4pístů zvyklej, ale zabrzdit se dá vpohodě i bez zakousnutí kol, což se mi stávalo u 4pístů, že se fakt zablokovaly a někdy to není bezpečný... hlavní výhody těch třmenů a chlazenejch kotoučů je větší výdrž, snažší odvzdušňování, levný a dostupný desky ferodo DS2000 a nestává se mi tady, že by po delším stání byly zakouslý desky o kotouče, což sem před tím občas míval, asi se nevracely pístky.
21:37:15
26.11.2011
mirecek.666
-> Marcius šel jsem na jistotu:-) chtěl jsem aby všechno páslo jak má, ted čekám na kotouče, už se těšim na jaro až je zkusim
18:07:26
26.11.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> mirecek.666: koukam ze jsi sehnal stejny trmeny jak ja 4 brzdi to fakt paradne 4 a odvzdusnovani je uplna libovka... napoprve
17:05:43
15.11.2011
mirecek.666
-> exwrcteam tak tak
20:25:17
14.11.2011
exwrcteam
aaa dalsimu co dosla trpelivost se 4 pistam5
20:06:45
14.11.2011
Milan 136
pěkné, pěkné5
20:04:15
14.11.2011
m8rinek
-> mirecek.666: aha, díky
20:02:35
14.11.2011
mirecek.666
-> m8rinek

je z aukra, podle fotek dobovek, věřim tomu že je, kde ho dělali nevim. Moje požadavky splnoval přesně a víc jsem po tom nepátral
upraveno 1x, naposled 14.11.2011 20:03:05
19:52:51
14.11.2011
m8rinek
Kdepak a za kolik Ti dělali ten chladič? Je přesně dle 1150? Díky
18:17:13
16.10.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
pěknééé 4
08:19:13
15.08.2011
Jozka
-> mirecek.666 12.08.11 15:59:17: Takže klasika, jen tak trochu na druhé straně..4. Výborný řešení.
19:47:22
12.08.2011
Felinka 1.3mpi
pěknej litřík4
15:59:17
12.08.2011
mirecek.666
-> Jozka



tady6
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 12.08.2011 15:59:17
11:02:26
12.08.2011
Jozka
-> mirecek.666: Pěkný výfuk.. kde ti kouká z auta konec? Nebo nekouká?
23:05:21
27.03.2011
Vojťas
pekne pekne :)
19:17:52
07.03.2011
mirecek.666
-> Péďa17: to byla zkušenost, kterou nikomu nepřeju a díky
19:16:52
07.03.2011
mirecek.666
-> Fifa dělám kdy to jde, jaro za dveřma a velká chut se povozit:-), bohužel finance se krátěj, takže pro tento rok bude poslední nákup v topenářství...
Extreme Tyres