CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

20:59:11
22.06.2013
mirecek.666
vyměněny volnoběžky a průběh je mnohem lepší, u motoru uklizeny kabely a přidělán konečně klakson
20:45:00
16.05.2013
mirecek.666
umytí a pod plachtou, snad ta čistota vydrží
19:46:23
02.05.2013
mirecek.666
konečně se po 14ti dnech podařilo identifikovat klepaní z přední nápravy, odstraněno, ted ještě převodovka a můžeme se vrátit zpět k motoru
14:52:14
24.04.2013
Fifa
Můj podélný nerezák je taky vevnitř na delší cesty na špunty. A přitom venku to zase tak moc hlučný není. Chtělo by to nějakej dlouhej, průchozí, ale tichej výfuk. Nějaký plány by i byly, ale realizace trochu pokulhává..
18:18:13
23.04.2013
m8rinek
-> mirecek.666: já mam pocit, že v mym erku je slyšet vše... i se seriovym laufem to řve jako kráva :D.
16:14:06
23.04.2013
mirecek.666
-> m8rinek: :-D by mě zajímalo jestli to v tom erku taky bylo tak slyšet:-)
20:55:25
22.04.2013
bajou
-> m8rinek: Přesně 3
20:52:16
22.04.2013
m8rinek
-> mirecek.666: naopak, čím delší vzdálenost, tím víc je to v pohodě, člověk je pak takovej otupělej a konečně je schopnej si normálně povídat... jen po vypnutí motoru trochu řve :D.
20:31:23
22.04.2013
Tabi
-> mirecek.666: 1 4
20:26:31
22.04.2013
mirecek.666
-> Tabi: přitelkyně, no slyšet to je, to se musí nechat:-)
20:17:35
22.04.2013
Tabi
-> mirecek.666: ,To říkal kdo,že se v tom nedá jezdit,manželka,přítelkyn ě nebo děti co?To znám,na eRku jsem měl taky laďák,a když se někde projíždělo městem,tak mi bylo mockrát řečeno abych jel v klidu a moc nepřidával plyn.1 Je pravda,že po ujetí 100km a víc,to už bylo i nepříjemný.Ale jinak to byl zvouček,úplně ho po těch letech slyším.154
16:18:56
22.04.2013
mirecek.666
-> Tabi: prý se v tom nedá jezdit, ale mě se to s přibývajícíma otáčkama líbí víc a víc
23:10:54
21.04.2013
Tabi
Tak dolaďuj,dolaďuj.Ale zvuk to má příjemnej,hučí to v autě hodně,když jedeš?1
20:48:16
17.04.2013
bajou
-> mirecek.666: Na barvu to nejezdí a je to nádherný 4 Kola (jak už jsem psal) jsou suprový a to dělá hodně 6
20:44:24
17.04.2013
mirecek.666
díky, ale ono je to auto co se týče laku dost ošklivý:-)
22:40:54
16.04.2013
Péďa17
-> mirecek.666: krásné auto
21:12:12
16.04.2013
sikula
těším se, až to uvidím na živo4
21:14:11
15.04.2013
mirecek.666
koní to má dost:-) plná spokojenost, ještě doladit karbec a nádhera, první svezení pokazily zadní zatuhlý prasata, tak se trochu přičmoud buben, opravíme a provedeme opáčko
21:13:55
15.04.2013
-> mirecek.666: : tak povídej první pocity z jízdy 4
19:51:24
14.04.2013
Tabi
m8rinek 14.04.13 09:25:10 napsal:

→ Tabi: počkej počkej ty vědátore… tohle je motor

Mirka, který koupil ode mě :D a provozoval jsem ho v erku ;).
Sakra,sem si vás zase spletl,to se mi nestalo poprvé.Vaše nicky se mi motají dohromady,oba začínají na m,oba tam máte nějakou cifru,musí si na vás dva dávat pozor,sory.1
Extreme Tyres