CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

09:32:48
07.07.2013
Fifa
-> m8rinek: Neboj, určtě se velmi brzo pochlubí. Nechám to na Mírovi. Můžu navnadit, že čas na sprintu víc než dobrý4
08:56:49
07.07.2013
m8rinek
-> Alenka: Jen vevnitř to je k nevydržení, ale jo, takhle to má bejt to je to vintage speed:).



E: BTW jak to jede z venku? Zevnitř to znám, nějakej čas sprintu, nebo tak něco?
upraveno 1x, naposled 07.07.2013 08:57:50
08:49:41
07.07.2013
Alenka
-> m8rinek: hlavne se do te litrovky skvele hodi a s tim burgesem ma super zvuk :)
08:42:01
07.07.2013
m8rinek
-> Alenka: Dík :D
08:32:48
07.07.2013
Alenka
Souhlasim, mne osobne se nejvic libil motor, ktery jsem prostudoval snad az prilis dukladne :D
00:52:25
07.07.2013
Eidy
-> mirecek.666: Moc jsem si litrovku na Pohofestu neprohlídnul, ale tak z letmého pohledu fakt moc pěkný auto. Jak sedí nízko, je to super. Sluší jí to.4
21:05:07
05.07.2013
mirecek.666
hodina mytí, a několik hodin leštění a objevili jsme místy i červenou barvu, snad se zítra počasí ukáže v té lepší stránce
20:23:52
04.07.2013
mirecek.666
první poznatky se dostavily, celkově se chování auta dost zlepšilo, nicméně nevim proč v jednom rejdu jsem neměl vůbec dobrej pocit z uklouznutí který nastalo, budto špatný gumy, nebo asfalt nebo se mi to celý zdálo
16:21:27
04.07.2013
mirecek.666
odklony zvětšeny, záklony svisláků taky, sbíhavost nastavena na 1mm, uvidíme jak se to s tim bude chovat, ještě pořádně projet, umejt a může být sobota
21:42:55
01.07.2013
afro100
-> Citr0nik: dost OT
21:21:17
01.07.2013
Citr0nik
-> afro100: ked som v zivote pruziny z octavky nevidel tak co tam napozeram ? 7
21:05:58
01.07.2013
afro100
-> Citr0nik: pozrem a vidim, nepotrebujem popisky ..



-> mirecek.666: :):)
21:01:17
01.07.2013
mirecek.666
-> afro100: ty listy by ale mohly bejt zajímavý :-)
21:00:40
01.07.2013
Citr0nik
-> afro100: to je pekne ze si mi to pisal ale nevedel som .. na fotke to napisane nieje ! 4
20:58:38
01.07.2013
afro100
-> mirecek.666: este mu napis ze predne :)



-> Citr0nik: uz som ti to pisal minule ..
20:56:27
01.07.2013
mirecek.666
-> Citr0nik: stará oktávka
20:54:19
01.07.2013
Citr0nik
-> mirecek.666: ano tie pruziny ma zaujimaju.. 6 zhanam aj ja nieco na zadok .. 6
16:40:43
01.07.2013
mirecek.666
-> Citr0nik: myslíš ty pružiny?
22:17:44
30.06.2013
Citr0nik
-> mirecek.666: co to mas za struny ? 6
22:21:13
27.06.2013
mirecek.666
sehnány po dlouhém hledání ty správné pružiny na zadek, ted opískovat a komaxit, snad se to do příští soboty stihne
Extreme Tyres