CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

21:05:57
24.05.2019
mirecek.666
-> Tomaso435: no jak ho mam snizenyho, tak lehne rychlej:-) musim uznat ze motor je statecnej, hlavne kdyz je nalozenej tak se v nem nic neklepe. To je pak bajo jizda
21:03:20
24.05.2019
mirecek.666
-> Vojťas: jooo, jen jsem toho predtim musel polovinu odkoleckovat:-D:-D
18:19:54
24.05.2019
Tomaso435
-> mirecek.666: kolega na barikovi tahá tunu běžně, někdy i víc :-D po bejvalý 1203 je tohle jeho nespolehlivější nákladák :-D
18:09:57
24.05.2019
Vojťas
-> mirecek.666: a s tim si dojel az ke garazi jo ? 1
18:01:45
24.05.2019
mirecek.666
Po dnešku uz vim ze by červenou uvezl. 1050kg
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 24.05.2019 18:01:45
08:42:00
19.04.2019
Eidy
-> mirecek.666: Tak to jo.
08:03:54
19.04.2019
mirecek.666
-> Eidy: jednotka od zapalovani. Mam tam pojistkovku klasickou a i kdyz to je pres silentbloky tak to vibracema povolilo. Zlobilo to na podzim v mejte a pak to dalo pokoj a ted se to ukazalo ve velkym :-)
22:59:43
18.04.2019
Eidy
-> mirecek.666: Co je tcip?
20:55:59
18.04.2019
mirecek.666
Dneska to slo:-) objevila se závada ve volných šroubcich na svorkovnice od tcip, ale odstraněno. Vibrace jsou svině. Následně po práci večerně projeto:-)
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 18.04.2019 20:55:59
20:25:38
21.03.2019
mirecek.666
-> Tuner#2: nebo silnější motor:-D jinak díky:-)
20:24:21
21.03.2019
mirecek.666
-> Tomaso435: jsou zajimavy, ale ouzky. Mohl jsem je koupit asi pred pul rokem
20:22:55
21.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> mirecek.666 21.03.19 18:27:07: NJ nesmíš dávat větší kola 3 Jinak pěkná práce 4
19:45:24
21.03.2019
Tomaso435
19:25:08
21.03.2019
mirecek.666
-> Eidy: no 14ky hliniky s roztečí 4x130 bych klidně bral:-) ale tyhle kola se nedělali jen na tuhle zkoušku:-) je to klasickej střed navařenej do 6J ráfku a nějaká práce na tom byla. A plán je takovej, že gumy se zahoděj, kola se přepískujou a nalakujou.
19:06:52
21.03.2019
Eidy
-> mirecek.666: Chceš 14” hliníky? A semislick navrch? Tak to jo. A rozteč 4x100?
19:03:51
21.03.2019
mirecek.666
-> Eidy: je to na zkoušku abych měl jistotu že to nikde nevadí. Vepředu se musej zaklepnout lemy. Rozměr jako chci koupit pak pořádnou gumu, jinak to co je tam ted vyhodim. Potom je nechám nastříkat. Ale celkově to tam padne
18:38:36
21.03.2019
Eidy
-> mirecek.666: Litr na okyslejch kolech. 1 Jak dlouho s tím chceš jezdit?
18:27:07
21.03.2019
mirecek.666
První jarní kilometry za námi. Jede, brzdí, chladí a zdá se, že nic nikde neteče. Jen teda neplatí, že po prvním svezení bych měl mít pocit jak moc to jede:-). Ten rozdíl v kolech je dost znát:-). Na druhou stranu se mi moc líbí jak to vypadá.
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 21.03.2019 18:27:07
Extreme Tyres