CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 12.03.22 20:39 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série

Karoserie:
- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku
- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou

Podvozek:
- úzké nápravy nahrazeny M nápravami
- přední:
* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu
* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku
* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit
* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita
* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi
* odlehčené náboje s klasickou roztečí
* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *

- zadní:
* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton
* pružiny od Omareta na vrchy
* nastavování sbíhavosti alá m8
* tlumiče HP Sporting po repasi
* sbíhavost 2,2mm
* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů
* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům

Kola a pneumatiky:
- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu
- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13

Brzdy:
- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák
vlastní konstrukce
- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi
- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton
- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem

Motor 120LS:
Blok
- eM, plnoprůtok, litinová víka
- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem
- výměník voda - olej
- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej
- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR
- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele
- upravené šály pro mazání hlavních ložek
- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla

Klika
- 120, druhý brus
- odlehčený setrvák
- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda
- dynamicky vyváženo
- certalová řemenice

Písty
- 120LS, včetně vložek, nové

Ojnice
- nové Fa
- odlehčené, vyleštěné
- vyvážené

Vačka
- 280°, Krejbich

Zapalovaní
- Ignitech TCIP4
- rozdělovač BMM
- nová cívka Pal bez odporu

Hlava
- nová 120LS
- upravené ventily 34/30, 7mm dřík
- konické pružiny
- vodítka, gufera
- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině
- 1,2mm těsnění
- KP10,5/1
- velké kanály

Karburátor
- Weber 40 DCOE
- svod přes hlavu výroba p. Doupovec
- filtr K&N

Alternátor
- 35A
- po kompletní repasi, ložiska NTN C4
- dle možností odlehčen
- certalová řemenice s průměrem 90mm

- olej Q8 Formula 10W-50
- svíce NGK BPR7HS
- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování

Výfuk:
- 3-1 svod p. Hrcina
- nerez tlumič Burgess

Převodovka:
- uložena o 15mm níž
- po opravě a úpravě od Vrby
- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem
- SP 4.22
- Převodové poměry:
1° - 3,09 (série 3,80)
2° - 2,12
3° - 1,41
4° - 1,08
5° - 0,83
- rozpěrka mezi 3kou a 4kou
- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola
- startér 1kW z Fabie

Chlazení:
- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule
- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta

Exteriér:
- maska modelu 64
- upravené mřížky v zadních blatnících

Interiér:
- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra
- volant Momo Cavallino C36
- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor
- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu
- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou
- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím
- osvícení interiéru vybaveno stmívačem
- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá
- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku

více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .
první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat

Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013

Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint

První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

20:55:43
26.02.2019
mirecek.666
A predelanej vydech od chladice. Par gramu se usetrilo oddelanim rozpraskanyho puvodni rozvrtanyho krytu
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 26.02.2019 20:55:43
20:53:38
26.02.2019
mirecek.666
A v aute
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 26.02.2019 20:53:38
20:52:43
26.02.2019
mirecek.666
Drzak po laku
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 26.02.2019 20:52:43
21:14:23
18.02.2019
mirecek.666
-> Vojťas: mám 2 a 3mm. Nakonec stačily 2mm. :-)
20:37:33
18.02.2019
Vojťas
-> mirecek.666 18.02.19 19:29:45: budes skladat podlozky pod kola vhodny sire pak flexou zariznes ty dlouhy stefty? 3
19:29:45
18.02.2019
mirecek.666
21:43:06
12.02.2019
Vojťas
-> mirecek.666 12.02.19 19:53:31: tak to je teda fakt uchylny 3
20:22:40
12.02.2019
mirecek.666
-> Eidy: kéž by, ale to by muselo dopadnout jako u tebe. Zatim jenom kola, takle jsou jen opískovaný aby se to líp svářelo.
20:02:44
12.02.2019
Eidy
-> mirecek.666: Co lakovat? Kastle?
19:59:31
12.02.2019
mirecek.666
Predek bude taky dobrej. Pak jeste geometrie
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 12.02.2019 19:59:31
19:57:12
12.02.2019
mirecek.666
A vse se vejde, pockam az to dam na kola a muze se lakovat
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 12.02.2019 19:57:12
19:55:10
12.02.2019
mirecek.666
Pro porovnání
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 12.02.2019 19:55:10
19:53:31
12.02.2019
mirecek.666
4x130, 6J, 185/60 R14
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 12.02.2019 19:53:31
20:27:14
07.02.2019
mirecek.666
-> Bukaj: -> Jozka: tak to budu muset zvážit nějak
07:29:25
07.02.2019
Bukaj
...a přední kapota (možná lehce odlehčená korozí) má cca 10 kg 1
07:06:05
07.02.2019
Jozka
Někomu jsem kdysi vážil zadní kapotu - pokud se pamatuju dobře, tak měla snad lehce přes 6 kg (?)..
21:38:52
06.02.2019
mirecek.666
-> Eidy: já žádnou volnou kapotu zatim po ruce nemám, takže nevim:-)
-> Bukaj: jinak pevný je to pěkně a udělaný je to taky pěkně:-) jako papír to uplně není a musí se tam dořešit pár věcí, ale zvážim to až bude chvíle
21:10:59
06.02.2019
Bukaj
-> Eidy: Sklolaminát není zrovna dvakrát lehký - a kór, má-li to držet nějaký tvar a neulítnout za jízdy...3
Ale minimálně to, že to nehnije bych bral jako velké plus - málokterá přední kapota na MB není shnilá1
-> mirecek.666: Pak se pochlub, taky mne ta váha zajímá5
17:12:34
06.02.2019
Eidy
-> mirecek.666: To jsou hezký kapoty. A ty myslíš, že budou těžší než origo?
Extreme Tyres