CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

21:05:32
09.10.2016
wlad
Příspěvek smazal moderátor - OndraKrupi
21:05:31
09.10.2016
wlad
-> mirecek.666: Moc jim to v té garáži spolu sluší.
17:46:27
13.08.2016
mirecek.666
-> Eidy: díky díky:-)
14:15:36
13.08.2016
Eidy
-> mirecek.666: Podle mě jsi ten hodně vytáhnul. Za mě super :)
14:08:07
13.08.2016
mirecek.666
-> Milan 136: to se ti jen zdá, mě se například to tvoje líbí víc než to moje:-) aspon to nemáš nastříkaný nějakou barvou na plot a ještě k tomu blbě
13:28:31
13.08.2016
Milan 136
-> mirecek.666: a jo. Ale furt lepší rozdíl než u mě
13:25:00
13.08.2016
mirecek.666
-> Tabi: díky
13:24:41
13.08.2016
mirecek.666
-> Milan 136: no to teda nemám:-) celej zadek má jinej odstín:-)
13:04:03
13.08.2016
Milan 136
-> mirecek.666: pěkný to máš a alepoň jednobarevný :)
11:33:39
13.08.2016
Tabi
-> mirecek.666: Tak ať se ti zítra na sprintech zadaří.
11:07:22
13.08.2016
mirecek.666
-> Tabi: fotka klame:-) ale jako jo leskne se to. Je to vzatý Fareclou G6 a pak G3. Vosk je Turtle Wax s nějakou nanotechnologii či co. Zatim jsem tam ještě nebyl, ted dodělávám auto před zítrejším sprintem. Pak tam hned pro ně zajedu:-) Jinak na De Luxoj to vypadalo nějak podobně jako píšeš.
11:02:08
13.08.2016
Tabi
-> mirecek.666: Copak,nejsi spokojený s výsledkem leštění?4 Na fotce to vypadá slušně,co si použil za leštěnku?Jinak na těch modrých dveřích a kapotě co máš u mě,se můžeš vyřádit,budou chtít trochu té péče,ty nevyděli leštěnku tak 15 let.1 Už si vyštrachal ty dveře co máš pro mě?4
15:49:10
13.07.2016
ochoda
-> mirecek.666: Jistě. 3
15:49:09
13.07.2016
ochoda
-> mirecek.666: Jistě. 3
22:01:00
12.07.2016
-> mirecek.666: já se chystal několik let :-D a chtělo to jen něco na co chytíš to hrdlo a to je celé 4
21:06:23
12.07.2016
mirecek.666
-> ochoda: myslíš nějaký červený?:-)
21:06:01
12.07.2016
mirecek.666
-> vhml: no možná bych chtěl 14ku, ale gumy se na to prej taky sháněj blbě a navíc origo 14ku na tohle neobuju. Jako nápady jsou:-)
21:05:02
12.07.2016
mirecek.666
-> T: díky za fotku, ted to už jen udělat:-)
20:13:59
12.07.2016
-> mirecek.666: dal jsem to ke mě k autu....prostě to někam dáš a je to, já jsem dal tak,aby vyšla hadice a neni co řešit :-) taky jsem se chystal dlouho a na konec to byla otázka chvilky....zatím jsem jen dojel z benzínky,ale Eidy mi říkal, že má od té doby klid.....má to nějak podobně myslím....
18:17:16
12.07.2016
vhml
-> mirecek.666 12.07.16 16:32:50: jo, mě to tak chcčije ven pořád, ale míň :-)



A kola proč jiný? Sice mají jen 5,5" ale hlavu bych si s tím moc nelámal.
Extreme Tyres