CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

07:28:23
04.07.2016
Antony - zrušená registrace
-> mirecek.666 03.07.16 22:03:00: v Týništi na konci směrem Na Opočno, ne? 1

Mě nestihli 3
07:25:59
04.07.2016
-> mirecek.666: 158 4
07:20:51
04.07.2016
mirecek.666
-> T: i když brali z proti směru, tak nás si nemohl nechat ujít:-) jinak papíry atd. Pak jsem měl vystoupit, tak jsem udělal. Řikal mi, že to máme pěkný, ptal se kam jedeme. Nezapoměl dodat, že auto asi není uplně takový, jako když vyjelo z fabriky. Pak se chtěl podívat na motor, opět s poznámkou, že to není uplně sériový asi:-). Dostal jsem dejchnout, ještě jednou prošel kolem auta a popřál nám štastnou cestu.
06:09:36
04.07.2016
-> mirecek.666: a to jak ? 40

Jinak jsem rad, že jezdí konečně 4
22:03:00
03.07.2016
mirecek.666
po předčasně ukončeném Pohofestu musim říct, že se povedlo a auto jede:-) Po tom tejdnu běhání a opravování mám dost, nicméně zadařilo se. Ted snad bude čas ladit zapalování a další detaily. Cestou na Pohofest jsme měli i policejní kontrolu a musím říct, že přesně tak, jak proběhla si ji představuju.
22:32:18
02.07.2016
sikula
-> mirecek.666: 4
22:25:40
02.07.2016
Milan 136
-> mirecek.666: 157
20:37:59
01.07.2016
mirecek.666
Motor v autě a po 80km to stále pěkně maže. Nicméně zbytek auta si dělá co chce. Hromada zvláštních zvuků prolínající se skrz klasický randál. A k tomu to prostě nějak divně jede:-) Aspon že to maže.
15:20:35
24.06.2016
mirecek.666
-> vhml: už to chladí, jen se tam děje kdo ví co, a ted to je přidřený jak píše Vrba
10:13:53
24.06.2016
Vrba
-> vhml: přidřené
09:04:54
24.06.2016
vhml
A pořád to nechladí? A to nechladilo ani předtím, nebo až na základě pokusů o úpravy?
upraveno 1x, naposled 24.06.2016 09:05:03
23:04:52
23.06.2016
Milan 136
-> mirecek.666: to je mi jasný
20:46:06
23.06.2016
mirecek.666
-> Milan 136: jestli se chci letos svíst tak musim
20:32:16
23.06.2016
Milan 136
vy se v tom zase vrtáte, pane doktore?
22:50:33
07.06.2016
Eidy
-> Tuner#2: To určitě ne, protože filtr ja natlakován z obou stran. Tam nemá co kam utéct ;)
21:10:58
07.06.2016
mirecek.666
-> Tuner#2: je tam Bosch
20:02:53
07.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> mirecek.666 07.06.16 19:17:32: Než to ztratí tlak je spíš o kvalitní olejovém filtru 4
19:17:32
07.06.2016
mirecek.666
tak už zase mažeme, ještě nevim přesně kolik, protože na opravu budíku nebyl čas. Nicméně kontrolka už nesvítí. Při teplotě oleje 50 stupňů a po vypnutí motoru trvá cca 3-5 vteřin než to ztratí tlak a rozsvítí se kontrolka. Takže snad dobrý.

-> Vrba: prsa i koš jsou zalapovaný a ta vůle je tam dokonce taky taková jak jsi psal:-)
20:41:01
05.06.2016
Vrba
-> mirecek.666: dej si s tim cerpadlem praci. Prsa zabrus na skle,abys docilil minimalni vuli proti sacimu kosi. Ja to dělám tak,aby tam 0,05 měrka šla ztuha. Odhadem vůle cca 0,03mm. Saci kos také srovnat na skle.
13:18:50
05.06.2016
mirecek.666
-> T: k potlesku toho zatim moc neni:-)
Extreme Tyres