CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

20:59:12
17.03.2016
Eidy
-> mirecek.666: Oceňuju snahu, ale vzhledem ke kyvce se mi to vůbec nelíbí. Do převodovky jdou veškeré boční síly a origo SB je o dost masivnější.
20:13:55
17.03.2016
mirecek.666
20:11:26
17.03.2016
mirecek.666
komplet s upravenou příčkou
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 17.03.2016 20:11:26
20:10:39
17.03.2016
mirecek.666
prototyp silentbloku převodovky. Doufám, že se mi podaří sehnat silentbloky 80Shore se závitem dovnitř. Samotná převodovka bude vůči převodovce ještě podložená 5mm gumou. Sníženo o 13mm což by mělo na kole udělat odklon cca 2 stupně.
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 17.03.2016 20:10:39
20:59:07
15.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
20:58:42
15.03.2016
vhml
-> mirecek.666 15.03.16 20:56:44: já už se bohužel zas vydal cestou zvyšování. Ale tak ty s tím v lomech skákat nebudeš 3
20:56:44
15.03.2016
mirecek.666
-> Tuner#2: vim, že to už ted je to nízko. Cesta k zadnímu odklonu jinudy v tuhle chvíli nevede a s výškou samotnýho auta hýbat nechci. Třeba do budoucna všechno změní kola, ale to je hodně daleko.
20:52:00
15.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> mirecek.666 15.03.16 20:39:26: Samozřejmě, že Tvoje, já si jen pouze dovolil komentář...
20:39:26
15.03.2016
mirecek.666
-> Tuner#2: moje starost? převodovka ten nejnižší bod stejně nebyla, zatim:-)
20:36:36
15.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> mirecek.666 15.03.16 20:25:46: Ty budeš všechno "tahat" po zemi, to už aby se s tím člověk bál jezdit, ale jinak větší Áčka jsou jen ku prospěchu 4
20:25:46
15.03.2016
mirecek.666
dneska mi spadla převodovka. Na příčce asi o 13mm:-)
12:41:51
15.03.2016
Toušík
-> mirecek.666: Protože já mám sání delší a ještě mám větší filtr. Ale zas musím větrák nacpat někam jinam :/
12:29:46
15.03.2016
mirecek.666
-> vhml: větrák topení se vejde.

-> havlik: na týhle fotce není jen přidělanej
21:07:57
14.03.2016
Toušík
-> m8rinek: Hele sice bych to možná mohl vědět ale to je výrobce i mého sání? Já tohle nějak neřešil a teĎ už to nevím :D
21:05:23
14.03.2016
m8rinek
-> vhml: Nellospeed. Doupovec... Ale tuším, že už nedělá...
21:02:51
14.03.2016
havlik
20:58:46
14.03.2016
vhml
Odkud vlastně je to sání? Protože to třeba co má Toušík, se nedá kombinovat s větrákem topení.
20:54:22
14.03.2016
mirecek.666
-> m8rinek: no spíš na autě ještě moc nejde co dělat:-)
20:46:48
14.03.2016
m8rinek
-> mirecek.666: Ty roupama nevíš coby :D.
Extreme Tyres