CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

20:58:40
09.01.2014
m8rinek
-> Eidy: Hlavně to fakt funguje ;).
20:58:36
09.01.2014
-> Eidy: : skoda110r.eu/110r/brezen1 320002.jpg



-> mirecek.666: : takže lak a skládačka, to už bude fofr 40 hezky to vypadá 4
20:58:17
09.01.2014
mirecek.666
-> m8rinek: koukám že seš ve všem rychlej:-)
20:57:44
09.01.2014
Eidy
-> m8rinek: Hmmm, pěknej vynález.4
20:57:42
09.01.2014
mirecek.666
-> Eidy: jestli můžu prozradit tajemství šéfkuchaře, tak to spočívá v tom, že do tý podložky netlučeš kladivem, ale pomocí šroubu, kterej je navařenej k tý podložce a pomocí matky která se opře o trubičku navařenou k ramenu s tim posunuješ plynuje
20:55:56
09.01.2014
m8rinek
-> Eidy: Na podélnym rameni se šteluje sbíhavost šroubem.
20:53:49
09.01.2014
Eidy
-> mirecek.666: Pěkný pane. A jaký je to nastavování alá šroubek?
20:52:39
09.01.2014
mirecek.666
-> m8rinek: skoro se červenám:-) a díky
20:46:09
09.01.2014
m8rinek
Prima práce jako obvykle ;).
13:15:28
01.01.2014
mirecek.666
-> vhml: s tim prvnim bylo něco jinýho, takže bohužel:-)
11:26:35
01.01.2014
vhml
-> mirecek.666 30.12.13 20:22:07: a to bylo upadlý v obou kusech? Nemáš teď jeden navíc? 6
20:27:25
30.12.2013
mirecek.666
-> T: no já taky nikoho nevinim, jen mi to zkazilo ten den kdy jsem si chtěl namontoval novej volant, otáčák a protočit motor. Takže to dopadlo tak že motor se protočil hned dvakrát:) vtipný je jak na neutrál ukazuje tachometr:-)
20:24:54
30.12.2013
-> mirecek.666: : za to jsi asi úplně nemohl 4 ale takovýhle kraviny jsou nejhorší...bych mohl vyprávět 40 3 tak hlavně, že šlape 4
20:22:07
30.12.2013
mirecek.666
-> T: tak první pokus s montáží VDO do litra na HG skončil neúspěchem ani se nehnul, vrátil jsem tam Lumel a čekal na další kus od m8. Když jsem namontoval další a opět se dostavila disfunkce, tak jsem znejistěl a řikal jsem si, že otáčkoměrem už to asi nebude. Tak jsem ho zkusil v druhym autě a tam taky nic. Dneska jsem se pokoušel spojit s autoeletrikářem bohužel neúspěšně, tak jsem se začal hrabat v nápravě a v tom se stavil soused. Řešili jsme nějakej jeho problém a přitom jsem ho seznámil s tim mym. Vzal si otáčák do ruky, chvilku koukal a vrátil mi ho a žádnej novej závěr, jenže jak mi ho vracel tak jsem si všim že v něm něco začlo hrkat. Po bližší obhlídce se zjistilo, že v něm upadla jakási krytka na žárovku, vzpříčila se tam a proto to nešlo. Takže jsem ho rozloup, nalepil, složil, dal chrom rámeček a šlape jak hodinky:-)
20:12:34
30.12.2013
-> mirecek.666: : povídej 4 40
17:42:30
30.12.2013
mirecek.666
-> m8rinek: no už jo, záhada jak prase:-)
17:40:28
30.12.2013
m8rinek
Prej VDO nefunguje... Ho přerazim!
19:22:54
29.12.2013
Tabi
-> mirecek.666: Pěkné polotopánky.157
16:34:11
29.12.2013
-> mirecek.666: : hezký, takový závodnický 40 taky jsem na ně koukal za tu cenu, ale velikost :-/
13:41:19
29.12.2013
mirecek.666
Letos jsem asi moc nezlobil
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 29.12.2013 13:41:19
Extreme Tyres