CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

21:08:33
23.12.2013
mirecek.666
-> m8rinek: tak určitě, ale za ty prachy se budu klidně opičit:)
20:35:31
23.12.2013
m8rinek
Opicaku
10:04:27
19.12.2013
Toušík
-> mirecek.666: Hele to já taky a snad ještě víc než ty kdy to dodělám alespoń..protože mě přišlo tolik investic okolo. Ale prodávat nic nebudeme tak v klidu :)
21:33:18
18.12.2013
mirecek.666
-> Toušík: díky díky, já jsem zvědavej na tu tvoji zelenou:-)
21:31:24
18.12.2013
Toušík
-> mirecek.666: Jinak móc se mi litr líbí!!
21:29:27
18.12.2013
mirecek.666
-> vhml: lákavý, ale asi to nechám jak to je:-)
21:28:43
18.12.2013
mirecek.666
-> Toušík: udělal jsem si svoje, tak možná proto, ale ty deka navíc to těžký proti:-)
21:28:37
18.12.2013
vhml
-> mirecek.666 18.12.13 21:24:38: nech nízky podélný a vyměn se mnou novou trubku poloosy s krátkým šroubem za trubku s dlouhým :-)
21:27:52
18.12.2013
Toušík
-> mirecek.666: Právě :D Ale až pak jsem zjistil že je to k ničemu když jsem nad tím přemejšlel a to už bylo všechno hotové tak proto..
21:25:31
18.12.2013
mirecek.666
-> vhml: podložka místo štítu pod domek ložiska
21:24:38
18.12.2013
mirecek.666
-> Toušík: už jsem byl seznámen:-) ale už předtim šly pod laser, ještě popřemejšlim, ale nechávám nízký ramena z mb, tak uvidíme:-) jinak co jsem koukal ty je máš vyztužený na esku taky ne?
upraveno 1x, naposled 18.12.2013 21:26:05
21:23:29
18.12.2013
vhml
-> mirecek.666 07.12.13 18:53:08: k čemu je to druhý na fotce s výztuhama?
21:22:22
18.12.2013
Toušík
Můj dotaz :) Má cenu dávat výztuhy na podélný ramena? Není to jen váha k žádné funkci??
18:53:08
07.12.2013
mirecek.666
převodovka odvezena na lazeňský pobyt 150km daleko, k Vrbovi
21:14:54
19.11.2013
-> mirecek.666: : jasný...a po čem pokukuješ, když jsi prodal Spax ? :-O

jinak sezonu dáš, kdyžtak každej vyštrachá něco ve stodole na alespoň nějaké ježdění 4
21:10:10
19.11.2013
mirecek.666
-> T: prodal jsem svoje tlumiče, tj Spax ze předu a no name zadek. To neni jen o tom co bych chtěl, ale spíš jestli na to budu mít
21:09:03
19.11.2013
-> mirecek.666: : ale prd, spravdou ven, co jsi prodal a co chceš ? 40 4
21:06:09
19.11.2013
mirecek.666
-> havlik: komu co? že jsem je prodal? já měl na virtu inzerát
21:05:45
19.11.2013
mirecek.666
-> T: no to ještě uvidíme:-)
21:04:55
19.11.2013
havlik
-> mirecek.666 19.11.13 20:59:40: a nic si nenahlásil jo?41
Extreme Tyres