CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 12.03.22 20:39 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

20:44:24
17.04.2013
mirecek.666
díky, ale ono je to auto co se týče laku dost ošklivý:-)
22:40:54
16.04.2013
Péďa17
-> mirecek.666: krásné auto
21:12:12
16.04.2013
sikula
těším se, až to uvidím na živo4
21:14:11
15.04.2013
mirecek.666
koní to má dost:-) plná spokojenost, ještě doladit karbec a nádhera, první svezení pokazily zadní zatuhlý prasata, tak se trochu přičmoud buben, opravíme a provedeme opáčko
21:13:55
15.04.2013
-> mirecek.666: : tak povídej první pocity z jízdy 4
19:51:24
14.04.2013
Tabi
m8rinek 14.04.13 09:25:10 napsal:

→ Tabi: počkej počkej ty vědátore… tohle je motor

Mirka, který koupil ode mě :D a provozoval jsem ho v erku ;).
Sakra,sem si vás zase spletl,to se mi nestalo poprvé.Vaše nicky se mi motají dohromady,oba začínají na m,oba tam máte nějakou cifru,musí si na vás dva dávat pozor,sory.1
19:05:21
14.04.2013
m8rinek
-> T: nemam, respektive, tvůj motor taky nebyl na brzdě a co vím, tak je to jen výkonový odhad a já hádat nechci, nicméně v tomhle motoru je totéž co ve tvém jen o 100ccm méně...
18:09:51
14.04.2013
-> m8rinek: : máš představu kolik to má koníků? myslím, že jsi říkal, že to je podobné jako moje nebo si to pletu ?



-> mirecek.666: : hurá 4
09:25:10
14.04.2013
m8rinek
-> Tabi: počkej počkej ty vědátore... tohle je motor Mirka, který koupil ode mě :D a provozoval jsem ho v erku ;).
09:23:12
14.04.2013
Tabi
-> m8rinek: Já chci slyšet ten tvůj.157 Už jsem slyšel hodně výfuků naživo,ale burges snad jednou.Taky jsem slyšel naživo Abarth ve škodovce a taky pěkný.Já si počkám na ten tvůj.6
22:32:02
13.04.2013
m8rinek
-> Tabi: Burgess a koneckoncu celej tenhle motor je k slyseni tady... hlavne v druhy pulce
Den pořadatelů Rally Bohemia 15.4.2012 Škoda 110R
22:12:32
13.04.2013
Eidy
-> mirecek.666: Pěkně jsi udělal motor. To se mi líbí. Ještě hlasuju pro řernou řemenici větráku, aby to ladilo k sobě. A možná by šla. Takový 30mm díry by byly akorát :D
21:59:06
13.04.2013
Tabi
peter l 13.04.13 19:58:06 napsal:

→ mirecek.666: Takto si predstavujem motor

v 1000-cke,klobuk dole,velmi pekne,a vacka je v tom 280-ka??
Přesně tak,to se mi to taky moc líbí.Jestli já nezůstanu u originálu,tak to chci podobně jak to má mirecek.666.157 Až to naladíš,tak bych si rád poslechl ten burges,natoč prosím prosím nějaké malé video na ukázku.4
19:58:06
13.04.2013
peter l
-> mirecek.666: Takto si predstavujem motor v 1000-cke,klobuk dole,velmi pekne,a vacka je v tom 280-ka??
20:48:13
11.04.2013
mirecek.666
-> sikula: díky :-)
20:41:46
11.04.2013
sikula
-> mirecek.666: Je to pěkný

4
21:40:55
10.04.2013
mirecek.666
-> m8rinek: ten už je provozu, jinak nikde neni psáno, že to takle bude i ve finále, a na rady samozřejmě dám:-)
21:19:53
10.04.2013
m8rinek
-> mirecek.666: Jestli Ti můžu poradit tak na podtlak rozdělovače se minimálně prozatim vykašli, je stejně zabloklej šroubkem... budeš mít o místo míň, kde ti to může přisávat faleš...
19:44:06
08.04.2013
-> mirecek.666: : jojo, patří to k tomu auto, o tom žádná 4
19:30:28
08.04.2013
mirecek.666
no je to možný že jich bude mín, ale tohle mi do toho auta pásne víc, neřikám že 136 a chlazení vpředu byl krok uplně špatným směrem, ale tohle se mi už ted líbí víc:-)podcenil? to snad ne:-)
Extreme Tyres