Milan 136/Škoda 1000MB SPORT Milan 136/Škoda 1000MB SPORT

komentáře | popis | fotky | Milan 136 | 20.06.17 18:19 | 233x v oblíbených
Tak tohle je moje Škoda 1000 MB z roku 1968, model 69.

Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.



Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.



Kastle:



Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky





Podvozek:



Přední náprava z užovky

7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí

Dorazy na ramenech převařené za rovné

Tlumiče+pružiny HP Sporting





Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.

Tlumiče+pružiny HP Sporting





Brzdy:



Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia

Spojkový váleček 120

Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.

Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas

Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy





Motor:



Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.

Bezkontaktní zapalování z Favorita 136

Snížená hlava

Vačka Favorit 136

Alternátor Felicia 70 A.

El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.

ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky

Vzduchový filtr K&N

Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan

Tvrdé uložení motoru

Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60

Palivo Verva100/MaxxMotion 100





Převodovka:



5q, SP 4.22.





Kola:



Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V





Interiér:



Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.

Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP

Zadní sedadla 110R.

Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT

Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit





Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - komentáře:

11:25:01
19.11.2016
MajoLR
-> Milan 136: Pekná helma...4 156
21:22:23
06.11.2016
Milan 136
-> Přema: čau. Mám je protažený mezi zadní sedák a opěrák a prošroubovaný přes vyztužení přes tu dvojitou zadní mezistěnu
02:09:55
05.11.2016
Přema
-> Milan 136: Prosím tě, jak budeš u auta vyfotil by jsi mi prosím jakým způsobem máš ukotvené ty pásy směrem na zadní sedačky? Díky ti moc. na žádné fotce jsem to nenašel...
14:41:57
31.10.2016
Danster
-> Petr98: Díky za upřesnění6
13:09:01
31.10.2016
Petr98
-> Danster: První MB 120 6
12:40:18
31.10.2016
Danster
-> Tomaso435: Taky jsem se nedavno všimnul že už tu dlouho nebyl. Snad má pravdu -> Péďa17: že je zavalenej prací na garáži.

První MBčka měli v TP 115 nebo 120 maximálku od roku 1966 měli všechny MBčka 125 z důvodu změn vačky a změny komprese došlo k menšímu nárůstu výkonu cca o 3-4 koně.



-> Milan 136 30.10.16 16:59:35: Když to tak čtu tak mých 142 dle GPS se sérii SP 4,4 bude asi taky dost blízko nebo za hranicí 6000 ot/min47
06:16:32
31.10.2016
Péďa17
-> Tomaso435: Pokud dobře vím tak Jožka veškerý volný čas tráví prací na garáži.
19:22:59
30.10.2016
Milan 136
-> Tomaso435: pravda, divný. Snad je v cajku9
19:13:33
30.10.2016
Tomaso435
-> Milan 136: to by možná věděl Jozka... toho sem tu taky neviděl dlouho.

Naposled spatřen: 12.08.2016

Nojo... co s ním je?
upraveno 1x, naposled 30.10.2016 19:15:07
19:10:00
30.10.2016
Milan 136
-> Tomaso435: tohle je model 69, možná ty 64 měly míň?
19:08:29
30.10.2016
Tomaso435
-> Milan 136: tyjo já mě za to že litr nemá 120 :-D a vono jo :D no vidíš jakou máš supr káru :D
19:04:17
30.10.2016
Tomaso435
-> Milan 136: nemá litr maximálku 118? náhodou :-D ... to má fakt 125? :-D
19:01:53
30.10.2016
Milan 136
-> MATTESS: v TP je 125, takže kdyžtak chyba měření47
18:47:08
30.10.2016
MATTESS
-> Milan 136: i Ty divochu49
16:59:35
30.10.2016
Milan 136
Včera cestou domů z kopce dle GPS 157km/h, pak pohled na otáčkoměr - v červeným asi 6000 ot/min3

Pak na rovině něco kolem 140 a otáčkoměr na začátku červenýho cca 5000 ot/min 1
09:55:53
14.09.2016
Milan 136
-> T: diky



-> Eidy: diky. Vydech je dilo meho otce :)

S lakovanim zatim nepocitam, uvidim do budoucna. Neco do sebe to urcite ma.



-> kraska98: diky diky
20:56:24
13.09.2016
kraska98
-> Eidy: Jednoznačně s tebou souhlasím.Patina vypadá mnohdy lépe,než nějaké leštěnky a celkový vzhled tohoto auta se mi moc líbí 4
20:15:48
13.09.2016
Eidy
Fotky rakt pěkný. Jak Tě vůbec napadlo udělat ten výřez do zadni kapoty? Já bych to auto snad ani neloakoval. Má to takovou hezkou patinu a takovej ten klasickej vzhled zachovalejch aut ale přestavěnejch na závoďáky. Třebas to každýho neoslní, ale fakt to má takhle duši.
20:05:34
13.09.2016
-> Milan 136: fotky jsou parádní 4
Extreme Tyres